6+ groep probeert zwanger te worden met en zonder mm

08-07-2017 13:22 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dit is een vervolg op de groep Langer dan 6 maanden zonder MMM

naamleeftijdprobeert zwanger te worden sindsNODbijzonderheden
Emceetje
SusieFlower
Mollebol135-36april 2016 Man retrograde ejaculaties. Bezig met IUI 2.
AV199226-28september 2016 onbegrepen subfertiliteit. 6 IUI pogingen, 1 vroege miskraam. IVF 1 gecancelled. Wacht op IVF 1.1
Puk3235-39oktober 2015Verminderde zaadkwaliteit man. 3 vroege miskramen - 7 IUI pogingen - IVF 1 gecancelled - ICSI 1 abnormale bevruchtingen - ICSI 2 - 5 x tp mislukt - Nu ICSI 3 in DD
Rosalie8731-31januari 2016 feb 2019 diagnose endometriose. Miskraam na iui 4 met 6.2 week in juni 2018. Vanaf maart 2019 cyclus voor 3 maanden stilleggen en daarna ivf,
Celenne34-39december 2017 Zeer slechte zaadkwaliteit. ICSI 1: tp1 miskraam, tp2 biochemisch, tp4 biochemisch. ICSI 2: tp1 mislukt.
anoniem_348700 wijzigde dit bericht op 11-05-2020 12:38
42.38% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier praten we verder en hopelijk kunnen we allemaal snel door naar onze zwangerschapstopic zwanger/langer-dan-6-maanden-groep-is-z ... ges/384158
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:26
80.19% gewijzigd
Ik schrijf graag mee! :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvt. Ik lees mee :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Een lekker fris nieuw topic!!!
Mijn menstruatie is weer gestopt dus nu krijg ik weer hoop :-/ terwijl ik dit afgelopen keren ook vaak heb meegemaakt, dus waarschijnlijk zet het vanavond of morgen alsnog door. Gelukkig genoeg op de planning staan, dus fijne afleiding
Rosalie, heb je voor mij de inloggegevens? Ik zou graag weer in de tabel willen. Bedankt voor het aanmaken van de groep. Hoe is het nu met je?
Tvp
Ik schrijf ook graag weer mee!
Alle reacties Link kopieren Quote
Als het goed is heb ik iedereen de inloggegevens gestuurd. Als je niks hebt ontvangen verstuur ik het opnieuw. Heb jou opnieuw een bericht gestuurd Mollebol.
Ik heb nog geen bericht gehad, volgens mij. Of hij komt zo binnen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb ook nog geen bericht gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp :-D
Thanks Rosalie! Ik heb ook nog niks ontvangen
Rosalie87 schreef:
08-07-2017 17:28
Als het goed is heb ik iedereen de inloggegevens gestuurd. Als je niks hebt ontvangen verstuur ik het opnieuw. Heb jou opnieuw een bericht gestuurd Mollebol.
Ik heb nog steeds niks in mijn inbox?

AV is je menstruatie al doorgekomen?

Hier nog steeds een pijnlijke baarmoeder en wat bloedverlies. Het voelt echt vrij constant pijnlijk, als blaasontsteking, maar dan aan mijn baarmoeder. Afscheiding ruikt ook een beetje raar... Bah ik vind dit maar helemaal niks!
Ben de hele dag druk geweest, dus gelukkig goede afleiding gehad. Maar ik hoop dat een beetje geduld en ibuprofen verschil uit gaan maken. Anders ga ik de huisarts even laten kijken of er niks onstoken is.
Ik heb nog niks ontvangen ook.
Nee nog niet, zou ook pas morgen ongesteld moeten worden (vandaag is dag 24), maar het leek vanochtend al te zijn begonnen. Nu is het weer over, maar ik voel me wel alsof ik elk moment ongesteld kan worden (buikpijn, rugpijn, chagrijnig). Toch had ik deze cyclus een heel positief gevoel wat ik eerder nog niet had (nergens op gebaseerd, gewoon een gevoel).. hoop dat ik niet ongesteld ga worden, maar vrees dat het toch door gaat zetten.

Wat rot bij jou ook, hopelijk snel voorbij en anders even laten checken inderdaad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrijf vanaf nu dan ook graag echt mee! Als er ruimte is ook graag in de tabel :)

Vervelend AV.. ik hoop ook dat het niet doorzet! Nog even door duimen dus.

Wat naar mollebol, anders inderdaad maar even de huisarts bellen, sterkte voor nu!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er ook weer bij!
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lukt mij niet om priveberichten te sturen, of in ieder geval het komt niet aan. Willen jullie mij een privebericht sturen dat ik daar op reageer? Misschien werkt dat beter
AV al duidelijkheid?
Yinthe, hoe is het met jou?

Rosalie, ik probeer een pb te sturen. Maar zowel via jouw profiel als via mijn inbox komt het bericht niet in mijn verzonden items te staan. Hopelijk heb je het toch ontvangen?
Zou het iets raars van het nieuwe forum zijn? Wat irritant zeg!
Alle reacties Link kopieren Quote
Mwaaa standje overleven... morgen maar weer beetje werken als het gaat. Voelt toch raar dat ik week mag wegblijven.
Voel vanalles in Mn buik, maar niet enorm pijnlijk. This gewoon rete spannend...
Vooral niet teveel horror Oo internet lezen.

@Mol, ik had jou ook PB gestuurd nav je berichtjes .. ook niet aangekomen denk?
Al over uit of je huisarts gaat bellen?
Rosalie ik probeer ook al dagen iemand een pb te sturen. Ligt niet aan jou maar aan de site.
Misschien de gegevens tijdelijk hier plaatsen en weer weghalen?
Alle reacties Link kopieren Quote
Rosalie ik heb een berichtje naar je gestuurd, hij zegt dat die verzonden is.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven