Zwanger van de 3e

09-07-2017 13:40 1015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.

Wie is er nog meer zwanger van de 3e?

Groetjes Marilyn

marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.

brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.

kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
Gefeliciteerd! Hoe voel je je?
Ik ook.. Dochter 4,zoon 2, nu ca. 6 weken zwanger.
Alle reacties Link kopieren
toppie! gefeliciteerd. Ik had ook graag een 3e gehad maar ex werkte niet mee :'( gelukkig zijn stekkies leuk opgedroogd :proud:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Hoi polonaise ,

Leuk gefeliciteerd. Kids zij trouwens 4 en 6.
Deze zat niet in de planning 😬

Nu 8 weken en voel me wel goed. Beetje moe, smorgens last van Mn enkels en polsen.
Conditie is ineens weg. Terwijl ik een top conditie had (sporten deed ik 3-5 keer per week)
Nog geen buik. Gelukkig.
Aankomende week echo en naar de verlos kundige.

Wel spannend hoor een derde.
Had alleen net bijna alles verkocht of weggedaan. Dus kunnen van alles aanschaffen.
Maar ga 2e hands kopen.
Manlief wil graag een groter auto Hihi.

Verder de praktische zalen. Slaapkamer vakanties ed lijkt me lastig. Maar dat zien we dan wel weer.

Bij jou al kwaaltjes?
En afspraak bij de verlos?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marilyn en polonaise!

Ik ben ook zwanger van de derde, maar morgen al 36 weken...
Dus duurt niet lang meer, ook omdat ik met maximaal 39 weken wordt ingeleid vanwege een erg grote baby
Oudste wordt deze week 3, tweede is 1.5

Wij hebben ook geen slaapkamer voor de baby over. Dus eerst bij ons en daarna twee kinderen samen
En een auto... eh tja de onze passen we niet allemaal in maar hebben nu geen mogelijkheid voor een andere. Dus zien wel hoe we dat de eerste tijd oplossen
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marilyn en polonaise! Wat leuk zwanger v een derde! Wij willen ook graag, net eerste ronde gehad en niet gelukt, maar ik schrijf graag mee. Kan ik meteen even kijken hoe jullie alles regelen:)

Wat fijn Marilyn dat je komende week al naar de vk mag. Spannend altijd weer. Wel balen v je conditie. Daar ben ik ook bang voor zometeen. Ik sport nu ook veel, en vind t jammer dat weer op te moeten geven zometeen...

Lady!! Wat leuk dat je ook zwanger bent v nr 3! Volgens mij zaten wij bij onze nr 1 samen op t wachtbankje, 4 jaar geleden!! Gaat t verder goed met je? Herinner ik t me goed dat je bij nr 1 nog aan t afstuderen was met coschappen? Kan zijn dat ik je door de war haal met iemand anders hoor :$

Wij hebben ook twee jongens, jongste van bijna 1,5 jaar en een van 3 jaar en 2 mnd. Ik vind t nu al behoorlijk pittig moet ik zeggen maar wil toch echt heel graag een nr 3.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Lady en Brianne,

Oh Lady al 36 weken. Schiet al lekker op. Helemaal als je bij 39 weken word ingeleid.

Brianne nog aan de start. Spannend..

@sporten. Tja het is helemaal lastig omdat we elke maandag op m'n werk training hebben. (we doen conditie, kracht en kickboksen)
2 weken geleden merkte ik dat ik totaal niet zo makkelijk door de les kwam als ervoor. Nu zie ik er dus een beetje tegen op. Helemaal omdat de trainer met vakantie is en de directeur dan les geeft. (dat deed hij vorige week totaal onverwacht) dan kan je je niet laten kennen. Maar ik kon gewoon niet meer.
Straks nog trainen en dan ben ik een week weg. Daarna moet ik het misschien maar vertellen. Dan kunnen ze er rekening mee houden. Dat kan nu nog niet aangezien onze ouders het ook nog niet weten..

Ik ga maar eens aan het werk o_o
Alle reacties Link kopieren
O lastig Marilyn! Zo vervelend vind ik die eerste weken altijd, dat mensen t nog niet weten maar je er zelf wel al last v hebt en er rekening mee wilt houden. Dan voel je je de hele tijd opgelaten en moet je je in allerlei bochten wringen. Miss kun je volgende keer zeggen dat je je niet fit voelt , in t weekend ziek geweest, slecht geslapen omdat de kids aan t spoken waren, etc. Dan dek je jezelf een beetje in zonder t te zeggen. Dan zie je na je vakantie wel weer...
Wanneer mocht je naar de vk?
Alle reacties Link kopieren
Ja lastig he Brianne. Voel me op zich prima alleen met sporten... pff.
Het viel gelukkig mee. Heb met alleen collega's getraind (3). En we hebben het redelijk rustig aan gedaan.
Mijn ene collega heb ik het na het trainen verteld... We hadden het ervoor over zwanger zijn e.d. (andere collega is zwanger, hoorde vandaag van de directeur haha) wist niet dat ze samen waren) en ik kan heel goed met haar praten. Ze was heel verbaas haha. Maar vond het super leuk voor me. En houd haar mond.

Volgende week ben ik er niet en hopelijk daarna kan ik het vertellen.

Ik mag woensdag voor een echo en vrijdag naar de vk.
Omdat het zo laat dag was kon het niet samen.

Hoe oud zijn jullie als ik mag vragen?
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn dat he t iemand hebt kunnen vertellen. Wel prettig om t niet helemaal voor jezelf te hoeven houden, vind ik iig:) hopelijk idd woensdag een goede echo en dan na je vakantie geen geheimen meer:) Gaan jullie t na de echo al vertellen aan mensen of wacht je nog tot 12 wkn? En wanneer vertel je t jullie jongens?

Wij zijn 32 en 35. Jullie?
Hoop je dit keer op nog een jongen of juist een meisje? Niet dat t uit maakt hoor, ik snap dat alles goed is, zo lang t gezond is :heart:
Hoi!
@lady onze auto (3deurs) heeft maar 4 zitplaatsen. Maar afgezien van vakanties doen we nooit dingen met zijn allen met de auto. Geen prioriteit dus. Fiets met aanhanger voor 2 en de oudste eigen fiets. Is er een oorzaak gevonden, dat je baby groot is?

@marilyn jee, 3x per week sporten! Ik niet 1x.ben zo al moe genoeg, haha

@brianne hoi! Was je de vorige keren snel zwanger?

Morgen echo. Heeeel erg spannend want ikben na 6wk zwanger (dacht ik) teruggezet naar 4 weken.. Morgen kom ik erachter of het late eisprong of misse boel is.
Alle reacties Link kopieren
O zeker spannend polonaise! Hoe laat heb je m? Ik zal voor je duimen!

Ik was bij nr 1 in 3 mnd zwanger en bij nr 2 in 1x... Dus tot nu toe echt niks te klagen in dat opzicht. Hoe was dat bij jullie? Ik probeer steeds in te schatten hoe lang t dit keer zal duren maar dat kun je natuurlijk nergens vinden :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Oh polonaise. Spannend. Ik ga voor je duimen.

Bij de eerste in 3 maanden en de 2e ook.
Derde was niet gepland. Dus geen idee.

@brianne wij zijn 36 en 38
Yes, goede echo. Hartje gezien!

@brianne ik 32,man 37
Alle reacties Link kopieren
O wat fijn polonaise! En hoe lang ben je dus nu zwanger? Wel een opluchting denk ik! Fijn hoor!
.
anoniem_344815 wijzigde dit bericht op 12-10-2017 10:22
99.42% gewijzigd
en natuurlijk gefeliciteerd voor alle zwangeren!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Ik vind het ook leuk om mee te schrijven! Wij hebben twee meisjes en nu heel pril zwanger van nummer 3.
Begin dit jaar heb ik een miskraam gehad dus ik ben nog niet helemaal in de gloria maar so far so good zullen we maar zeggen!
Wij zijn beide 36.
Hoi amereeh, hoe oud zijn je dochters?
Alle reacties Link kopieren
Welkom ook hier thisisme!

Hoi amereeh! Gefeliciteerd! hoeveel wkn zou je nu zwanger zijn? Naar hoor, van je miskraam, kan me voorstellen dat je dan een slag om de arm houdt. Wanneer krijg je een echo? En hoe oud zijn je meisjes?

Marilyn, je echo vandaag al gehad? Ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Nou ik denk vier weken +. Heel pril dus ha ha maar omdat het de laatste keer mis is gegaan hebben we afgesproken het nu nog even voor ons te houden maar ik vind het toch leuk om er over te kletsen.
De meiden zijn nu 5 en 2.
Het protocol in onze regio is nu veranderd dus ik heb pas 30 augustus een termijn echo.

Oh spannend Marilyn had jij vandaag een echo?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, een derde :D
Gefeliciteerd zwangeren!

Ik ben net 2 weken geleden bevallen van de derde.
En het is echt, zoals iedereen al zegt, die derde draait gewoon mee.
Z'n zus en broer zijn apetrots en ik ben relaxed omdat ik inmiddels wel weet dat je baby's echt nog niet kunt verwennen als ze lekker bij je willen slapen (en al die andere 100 goedbedoelde adviezen ;-) )

Ik hoop dat jullie allemaal een fijne zwangerschap gaan hebben, of gaan krijgen voor de nog niet zwangeren.
Dan hoor je het ook eens van iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Echo was goed. Hebben een kloppend hartje gezien :hyper: .
Wel teruggezet naar 7+2 ipv 8+2. Uitgerekend op 25 feb.
Over 3 weken weer een echo. Termijn. Dus spannend. Vrijdag vk.

Welkom Amereeh. En gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marilyn! Goed nieuws!

Jammer amereeh dat je zolang moet wachten op je echo.. En je krijgt m dus niet eerder vanwege die miskraam? Spannende tijd dan he, die eerste weken. En ik vind t altijd super onpraktisch dat je t er dan met niemand over kunt hebben. Ja kan wel natuurlijk, maar ik wacht ook liever met t grote nieuws tot na een goede echo.

Wat goed om te horen spritz! Ik maak me er soms wel zorgen om, ik vond de overgang v 1 naar 2 echt heftig. Terwijl we bij de geboorte v nr 1 echt dachten 'waar heeft iedereen t over, dit is toch prima te doen'. Geniet v je 3 kids iig!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Gefeliciteerd met de goede echo Marilyn! Had je dat terugzetten verwacht?

Ha ha ja brianna ik ben ook wel een beetje nerveus over 3 wezentjes straks. Net naar de stad geweest met de meiden en dan staat het zweet op mijn rug hoor.

This is me:Ik wilde ook graag afvallen en heb uiteindelijk een paleodieet gedaan en veel gesport en toch 3 kilo gered:-). (Ga ik in de vakantie weer aan eten wha)

Ja het is wel even afzien tot 11 weken. Het mocht eventueel wel eerder (voor eigen kosten) maar daar hebben wij van af gezien.
Maar eerst even lekker met vakantie. Dan zitten we bij terugkomst weer dichterbij de echo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven