zwanger geworden na IVF/ICSI- het vervolgtopic DEEL 2

05-08-2017 20:47 3015 berichten
We kennen elkaar al van het 'Zwanger worden met IVF of ICSI'- topic. Hier kletsen we verder na een positieve test!
.
De tabel was verwijderd, kan iedereen zich weer opnieuw komen melden?
.
Zwanger:
NaamUitgerekend#HartjeNIPT20w echoGeslacht
flipje229-01-212:heart: :duckie: :thumbsup: meisje
Saartjeuitgerekend?#:heart:
theepoesuitgerekend?# :heart:
Narkomeid11-06-21#:heart:
Maestro19-07-21#
Kasteelbewoneruitgerekend?#
MaeveSuitgerekend?#
Suezeleuitgerekend?#

Bevallen:
2020
windmolen (jongen), sofie87 (jongen), Puk (meisje), Stipjepipje (jongen), lux (jongen), HD84 (jongen), depster (jongen), Redcurls (meisje).

2018
deni308 , Boulu, angel, sofie87, lafemme, hosta

2017
moringa , Ylva , Hannepan86 , Baggal , anne-1985, zima ,
Nemoo, Lampje1, piene1987,
freexx, rosings , tasje , Lux, Fingers_crossed, women78, Luina, VeeBee17.

2016
someone86, itsi_us, Duufje ☆, fightster, Noortje81 , Lilly1980 , Blauwoogje1980 , zwangerwordenvanaf2014 .
anoniem_294835 wijzigde dit bericht op 18-11-2020 23:17
66.19% gewijzigd
:cheer2: :jump: Happy New Topic :jump: :cheer2:
:jump: :jump:
Alle reacties Link kopieren
Super Piene! Dank voor het aanmaken! :cheer2:

TVP hier :cheer:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Ook hier een tvp. Dat dit topic maar snel mag volstromen!
Alle reacties Link kopieren
Present! :nerd: :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Piene: Als je nog bezig bent met de tabel: inmiddels ben ik 34 en wordt 14/9 nog een echo + bevallingsplan gemaakt.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Happy New topic. Dat het hier vol mag stromen!! :cheer: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Ik ben een stille meelezer, die graag op de hoogte blijft van jullie ontwikkelingen :P

Dus dit is gewoon een verkapte tvp.
TVP :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nieuwe topic ook gevonden!!!
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben van de partij! 7 weken nu en nog steeds geen symptomen. Over 1,5 weer echo en ik kan niet wachten tot het zover is.
De onzekerheid begint weer terug te komen na de eerste goede echo dus ik kan de tijd wel vooruit kijken!
fijn angel dat alles goed was bij de vk

hosta vervelend is dat he :@@: net na een echo voelt het goed en dat zwakt dan weer af :idea: vervelende 1e trimester. ik was ook bang voor de echo s , maar bij de laatste 20w echo wist ik iedergeval dat ze nog leefde doordat ik dr voel. dat maakt dat stukje iedergeval makkelijker. ik zei vaak tegen mn vriend straks heb ik een echo en dan zit er opeens niks meer O_O kan natuurlijk niet maar zo voelde het wel :) suc6 nog met wachten

hier ook beetje stil om duufjes nieuws. pff ze heeft al zoveel meegemaakt en dan is het enige wat je hoopt dat iemand zonder al te veel problemen weer zwanger raakt. zou me ook geen raad weten en weet ook dat ik heel gelukkig en dankbaar mag zijn met de 1e tp na lotte weer zwanger te zijn.

wil wel foto van de inhoud van je kast he baggal als je alles op orde hebt. ik hou van babykasten spieken haha ik geloof zomaar eens dat sweat pea enorm veel kleding heeft hihi
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook gezellig mee :cheer2:
Baggal, ik ben inmiddels 36, maar vind het wel leuk als ik hier voor altijd 35 blijf ;-D ;-)
haha lily :rofl: ik heb heel netjes mn leeftijd aangepast naar 30 :@@: ik was van de week jarig :bonk: hahaha
boulu ik had op de 19e een vruchtwaterpunctie en op de 27e had ik de brief binnen dat er ook geen andere afwijkingen waren. dus dat is al best snel! hopelijk heeft jouw zhuis ze ook zo snel.
@Piene: nog gefeliciteerd!

@Hosta: heeeeeel herkenbaar meid. Na elke echo was ik blij en opgelucht en dan tegen de volgende echo er van overtuigd dat hij dood was en op van de zenuwen. Maar meestal gaat het gelukkig goed en wat piene zegt: zodra je je kindje voelt gaat het echt veel beter :)

@duufje: ben ik ook stil van. Zo verdrietig voor haar :'-(

@hier: ook bezig met kast opruimen... de maatjes 62 mogen ook al naar zolder, 't gaat echt niet meer O_O kind groeit zó hard. Helaas helaas moet ik dus voortdurend shoppen :hihi:
Voor mezelf wil ik ook gaan shoppen binnenkort maar mijn lichaam is zo veranderd :-( mijn borsten hangen, mijn buik is slap en flubberig, ik heb lovehandles en heb m'n heupomtrek opgemeten en die is gewoon 10cm meer dan voor de zwangerschap :-O maar m'n billen zijn platter (uitgerekt bekken). Verklaart wel waarom ik m'n spijkerbroeken niet meer aan krijg terwijl ik nog steeds maar net 5kg boven mijn prezwangerschapsgewicht zit. Niks staahaat me nog :'-( en ik weet niet hoe te shoppen voor dit niet meer strakke lichaam. Al mijn kleding heeft elastiek op de verkeerde plekken of zit strak op de verkeerde plekken waardoor ik wel een rolmops lijk :bonk:
Misschien eens met een vriendin gaan zodat ze me kan helpen uitvogelen wat goed staat op dit nieuwe lichaam.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren was mijn bloeddruk weer gezakt naar onder 90/130 (heb medicatie) dus hoef pas donderdag weer terug. Bedankt voor je verhaal Lux, goed om te weten. Bij jouw ziekenhuis gaan ze er heel anders mee om dan bij de mijne. Ik heb zelf het idee dat ie wel lekker zit, ik voel me best prima dus als t ff kan rek ik nog een tijdje.

Rare tijden die laatste loodjes. Er gebeurt vanalles maar tegelijkertijd ook niks: het is een lange aflevering van wachten op de baby.

:hello: naar iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Een vervolg topic op de eerste!! Gaat hard met schrijven!! Ik lees nog steeds wat stilletjes mee, maar kan het echt allemaal niet bijhouden.... helaas...

Enne, ik ben ondertussen bijna 35 maar 33 staat ook wel leuk 😂! Grappig om te zien dat ik de eerste van dit topic was die beviel! Er volgden er veel en ook veel zwangere!! Leuk!!

Hier gaat alles overigens prima!! Ben nu net een week helemaal gestopt met de borstvoeding. 1 juli begonnen met afbouwen. En geloof dat ik m'n eisprong gevoelt heb 1 deze dagen, ben benieuwd of ik over 2 weken weer ongestelde wordt (zal dan de eerste keer weer zijn sinds m'n zwangerschap)!
Alle reacties Link kopieren
Zwangerworden: Hi :bye: - even een zwaai! Ik weet nog heel goed dat jij een van de eerste was (na Ann en Buddha) die net zwanger was toen ik mee begon te schrijven. Helemaal leuk dat je nog meeleest en dat alles zo goed gaat.

Hosta: heel erg herkenbaar. Dan had ik een goede echo gehad, voelde me een paar dagen ok en daarna kickte de onzekerheid weer in. En de tijd kon me niet snel genoeg gaan. Net als Lux. ging ik me dan voorbereiden op het slechtste scenario. Heel erg jammer dat ik mezelf dit vooral aandeed, maar ik durfde niet aan het geluk toe te geven (en ben soms nog steeds anxious). O_o

Boulu: Kom je de dagen een beetje redelijk door?

Piene: Ik stuur je even een PB met de foto - anders ben ik enorm herkenbaar. Het is nl. een vrij grote kast waarin ik, als ik zou willen, ook zou kunnen slapen. Inmiddels zakken gemaakt: 2 volle voor de kringloopwinkel en 1 met dingen die ik Ebay waardig acht: d.w.z. schoenen en tassen die eigenlijk erg mooi zijn, weinig gedragen, maar waarvan ik ook weet dat ik die niet zo snel meer zal dragen. Waarschijnlijk is de enige tas die ik bij me heb een luiertas voor Sweet Pea :rofl:

Moringa: Heel fijn dat de bloeddruk weer onder controle was. Erg benieuwd wanneer hij nu komt! It's clearly a waiting game :biggrin:

Hier een gezellige dag gehad met de kinderen (en ex) van mijn man. De eerste keer bij ons thuis. Verliep goed (met picknick) en da's fijn. Liever zo dan anders.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Dat dit topic maar snel vol mag lopen met allemaal zwangeren!

Morgenochtend wil ik naar het inloopspreekuur van het Consultatieburo, even meten en wegen. Ze drinkt 5 of 6 keer per dag, en hoewel ik niet het gevoel heb dat ze te kort komt, vind ik het in aantal wel weinig.

Gister met medicatie voor spruw gestart, haar mondje lijkt alweer helemaal schoon, gelukkig. Wel nog even doorgaan met de kuur, gelukkig vind ze het niet vies.

Ik zit te denken om meisje een nickname te geven, maar ik kan niks bedenken :)
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: even vanaf mijn vakantieadres.. happy new topic :cheer2:
Call it magic, Call it true, I call it magic, When i'm with you !
Alle reacties Link kopieren
Jaaa een nieuw topic!! Hoop zo dat het weer snel mag volstromen en eerlijk is eerlijk: dat ik hier kan blijven de komende 6 maanden.

Zelfs als ik een dag niet schrijf, moet ik weer helemaal bijlezen ;). Leuk!

@Angel: Wat fijn dat alles goed was bij de verloskundige!!! Snap je zenuwen hoor, echt een opluchting weer. Wanneer mag je weer?
En voel je je verder nog goed?

@Chevrolet: Gefeliciteerd!! En welkom hier!! Wat ben je ontzettend lief dat je zo rekening hield met Duufje in het andere topic. Jij hebt ook heel wat doorstaan de afgelopen jaren. Daarom snap ik ook dat je nu nog heel voorzichtig bent. Ik vertelde jouw verhaal gisteren tegen mijn man (inmiddels 4 miskramen gehad toch?) en we vonden het ook wel bijzonder (en vooral fijn!) dat je volgens mij vaker spontaan zwanger bent geworden dan via ICSI. Of nog geen enkele keer van een embryo/cryo?
Snap dat je wil dat je man erbij is met de eerste echo!! Hoop eindelijk zo dat het goed mag gaan voor jullie. Geen kwaaltjes is trouwens heel herkenbaar.

@Hosta: Ik snap heel goed je onzekerheid! Wat duren die 1,5 week dan ook lang he! Daarom wilde ik later elke week een echo haha. Ik ben nu 12 weken zwanger (al weten we niet of we het kindje in februari mogen verwelkomen) maar heb echt een peanut zwangerschap tot nu toe, lichamelijk dan. Ik dacht echt altijd: als je zwanger bent, moet je je wel heel anders voelen. Nou echt niet hoor. Vanaf een week of 6 werd ik meer moe, ik ben 1 ochtend misselijk geweest (met 8 weken) en verder begonnen mijn borsten met 10 weken gevoelig te worden. That's it. Dus hoeft helemaal niks te zeggen!!

@Baggal: Leuk dat je al die kasten aan het opruimen bent!! Kan me voorstellen dat je graag wil opruimen. Mijn man zei laatst dat we dat ook moesten gaan doen, toen barstte ik in huilen uit omdat ik dat graag had willen doen ter voorbereiding van de kinderkamer. Dus ik had die drang al ;).
Wanneer krijg je de uitslagen van het bloedsuiker?
Fijn dat je gisteren een gezellige dag hebt gehad!!

@Rosings: Kan me voorstellen dat je graag het gewicht wil weten, is toch wat bevestiging. Fijn dat het zo goed gaat!!

Hier gaat het wel goed eigenlijk, ik voel me rustig. Tegelijkertijd word ik dan weer een beetje boos op mezelf, want hoezo rustig?! De grootste kans is nog dat er van alles mis is en we weten nu nog niks.
Net las ik op een ander forum nog wat positieve verhalen (ook negatieve hoor), ook met flink verdikte nekplooi en alles en uiteindelijk kwam er allemaal niks uit en een gezond kindje gekregen. Eigenlijk had ik het niet moeten lezen, ik krijg veeeeeel teveel hoop, daar word ik gek van. Hoe fijn zou dat zijn, ik kan het me niet eens voorstellen, dat we echt mogen gaan genieten. Daar moet ik me ook niet op instellen.

Vanavond hebben we weer een echo bij de verloskundige, dat wilden we gewoon door laten gaan, gewoon om te kijken naar ons kindje. Ik vind het eigenlijk heel spannend, want we zien dan natuurlijk ook of het vocht toe- of afgenomen is. Als het hartje klopte heb ik officieel een 'doorgaande zwangerschap' volgens de verzekering dus krijgen we wel weer 3 pogingen vergoed... Dat geeft nog ergens rust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven