**Zwanger na Ovulatie Inductie**

13-09-2017 08:53 751 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier schrijven de zwangere dames verder! :cheer2:

De inloggegevens voor de tabel zijn:
Naam: clomid-viva
Wachtwoord: Wijwilleneenbaby


De zwangeren onder ons! :yes:
Naam Kindje Uitgerekend Bijzonderheden
.. .. .. ..
.. .. .. ..
Inmiddels al bevallen :love:
Naam Leeftijd Kindje Bevallen
Heytan 29/30 Eerste 20 mei 2017
Sammie81 36/33 Eerste 12 februari 2018
Wiek88 29/34 Eerste 14 februari 2018
San_D 29/29 Eerste Tweeling 12-2017
Myrre29 29/35 Eerste april/ mei 2018
Snowy89 28/31 Tweede* Mei 2018
Annejill / Derde .. 2019
anoniem_260699 wijzigde dit bericht op 15-12-2019 13:17
41.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ha meiden,

Dan zal ik maar een eerste berichtje schrijven. Vandaag precies 20 weken. Morgen 20 weken echo. Voel t kleintje al een tijdje. Echt een bijzonder gevoel.

@snowy wanneer wordt er bij jou nu een clipje aangebracht? Direct al of vanaf bepaald moment? Hopelijk lukt het je om te genieten van deze zwangerschap.

Hopelijk volgen er snel meer!
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie spannend morgen 20 weken echo! Vond ik een van de spannendste echo's!
Ik krijg bij 13-14 weken een cerclage dus dat duurt nog even! Eerst de 12 weken overleven! :)

Leuk om zo iedereen nog te kunnen volgen! Hier kun je net wat uitgebreider praten als in het andere topic vind ik!
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi sammy en snowy,
Ja goed idee om hier verder te praten.. in het andere topic voel ik me toch een beetje bezwaard omdat ik het iedereen zo gun en het toch dubbel is om een ander zo blij te zien..

Spannend de 20 weken echo! En fijn dat je het al zo goed voelt, lijkt me ook een heel bijzonder gevoel!
Weet je ook het geslacht al? Of wil je dat weten??

Ik heb 27 sept een echo, maar had vandaag mn gynaecoloog aan de telefoon voor nog een bloeduitslag (was nodig voor het icsi traject wat we eventueel zouden starten)
En toen zei ze dat ze eerder nog wel een gaatje vrij had zodat we alvast even konden kijken! :)
Superlief van haar dat ze dat wil doen zonder medische reden oid..
Nu hebben we dus aanstaande vrijdag al de eerste echo!!
Superfijn en ook wel spannend natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren Quote
WoW mirre, das heerlijk snel al. Ik vond die eerste weken na positieve test zooo lang duren. Hopelijk zie je vrijdag al een mooi hartje. Hoe ver ben je dan? Wij hadden nog 2 echo's in t ziekenhuis voordat we naar reguliere zorg gingen. Vond ik erg fijn. Had de bevestiging echt wel even nodig.
Wij krijgen een jongen. Wisten dat al met 15 weken. Hadden toen pretecho gedaan vlak na het overlijden van Mn vader. Wilde heel graag teken van leven zien en konden zo ook nog aan de opa's en oma's vertellen wat het werd. Mn vader was daar natuurlijk niet meer bij. Hij lag op dat moment opgebaard bij ons ouderlijk huis. We hebben het verteld terwijl we bij zijn kist stonden. Voelde zo alsof hij er nog een beetje bij was.

@snowy, dat duurt idd nog even. Eerste halte voor jou 3 oktober! Ik neem aan dat jij gehele Zwangerschap in principe onder controle van ziekenhuis blijft?

Willen jullie beide weten wat het wordt?
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk een jongen! Wij willen het ook graag weten.. Ik ben sowieso te nieuwsgierig om het niet te willen weten! En kan denk ik ook niet wachten tot de 20 weken echo daarvoor ;)
Voor de kleertjes en het kamertje enzo is het sowieso wel handig vind ik.

Fijn dat het toch nog een beetje voelde alsof je vader er een beetje bij was toen je het vertelde.

Snowy, heb je het al aan mensen verteld?
Myrre leuk dat je er ook bij bent!
Wat fijn dat je al eerder mag komen! Hoeveel weken ben je vrijdag met de echo?

Sammie mooi hoe jullie het nog hebben verteld tegen je vader! Ookal was hij er niet meer echt bij.

Ja 3okt in het zkh met 7+1wkn. 13 okt bij mijn VK.

Wij willen dit keer ook het geslacht weten! Vorige x ook bij 15wkn een pretecho laten doen. Maar dit x denk niet want krijg toch iedere twee weken echo in het zkh. Voordeel van medisch haha..
anoniem_64515edf5c86c wijzigde dit bericht op 28-12-2017 21:19
18.36% gewijzigd
Vrijwel gelijk gepost Myrre haha..
Nee wij houden het dit keer stil tot de eerste echo voor ouders/Zus. De rest krijgt het pas te weten na de operatie dus rond de 15 weken denk!
En jullie het al verteld?
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaa gezellig!!

Oh dat is dan wel een voordeel idd! Fijn dat je daarnaast ook naar VK kan gaan. Volgens mij is dat wat persoonlijker :)

Vrijdag ben ik volgens mijn berekening (uitgaande van de IUI) 6 weken en 4 dagen. Dus hopelijk een kloppend hartje te zien! :heart:

Hebben/hadden jullie (lichte) voorkeur qua geslacht?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee dames, leuk dat we nu een ander forum hebben, en natuurlijk hopen dat de rest zich snel bij ons aansluit!

Wauw Sammie 20 weken alweer spannend! voel je je goed?

Myrre idd fijn dat je vrijdag al mag! Hoever ben je dan ongeveer?

ik vond idd de eerste weken zo langzaam gaan tussen de echo's in...maar nu heb ik zoiets van aaah 18 weken al! En we moeten nog zoveel doen haha. Maar ja we hebben nog tijd genoeg. Ik geloof dat ik het kindje gisteren voor het eerst heb gevoeld, werd er helemaal blij van hihi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh oeps had al gepost maar niet alle berichten gelezen (vergeten te verversen)

Bij ons is het wel bijzonder de hele familie denkt een meisje, inclusief mijn vriend maar ik heb zelf nog geen idee of gevoel haha. Voorkeur heb ik ook niet naar mijn idee. Wij horen het bij de 20 weken echo maar eerst maar ff afwachten of alles goed is
Myrre dan moet er volgens mij wel een hartje te zien zijn!

Wij hadden de vorige zwangerschap een voorkeur voor een meisje maar ondanks dat het een jongen was waren we er blij mee! Nu maakt het me echt niet uit als ik mijn zwangerschap maar uitloop!

Wiek je hebt idd nog tijd zat om alles te doen! Wij hadden alles al heel snel gekocht haha.. niet slim maargoed! Nu dus al veel in huis.
Wat leuk dat je de baby al denkt te voelen!

Wanneer hebben jullie de 20 weken echo? Ben benieuwd wat het gaat worden dan!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben de 28ste de 20 weken echo, ben dan 20+1 weken :)
Ah fijn al over twee weken Wiek!

Leuk zo een zwanger groepje met 'bekenden' :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
Hey meiden. Mag ik ook nog af en toe mee schrijven? Ik ben inmiddels al bevallen maar voel me nog steeds een beetje verbonden. Heb al die tijd nog met jullie mee gelezen en mee geleefd en ben zo blij voor jullie allemaal! Ik hoop op allemaal mooie voorspoedige zwangerschappen. Misschien wat kwaaltjes, want dat hoort er bij! Maar verder weinig zorgen en gezonde baby's!
Liefs!
Ja leuk alle bevallen dames horen en natuurlijk ook gewoon bij!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oei spannend mirre, wel echt lekker zo vroeg al mogen.
Ja ik voel me best wel goed fysiek. Voel kindje ook al paar weken. Echt heel bijzonder idd. Mn vriend heeft het ook al 1 keer mogen voelen. Schiet bij jou ook al op, wiek!
Wel fijn snowy zo vaak een echo.
Wij hebben ook al best veel gekocht (kinderwagen, commode, auto) en krijgen verder best veel Mn zus. Mocht het toch nog ergens misgaan, dan heb ik nu wel vertrouwen dat het nog een keer lukt.
Ik had wel voorkeur, maar vooral de wens voor een gezond en gelukkig kindje. Wist eigenlijk vanaf begin dat het een jongen was, ben ook niet eens begonnen aan namenlijstje voor een meisje.
Leuk heytan dat je ook meeschrijft.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanochtend echo gehad. alles is goed. We kregen wel een, voor mij, hele leuke plotselinge verrassing.
Het is toch een meisje ! Zo bizar. Vind het wel echt heel leuk, maar is ook wel echt bizar en wennen, vooral voor mijn vriend.
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie fijn dat de echo goed was!
Maar wat stom dat ze het gewoon fout hadden bij de geslachtsbepaling :facepalm:
Je ziet toch duidelijk een jongen en meisje verschil op dat termijn!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat lijkt me dat bizar idd Sammie! Fijn dat alles goed is! Hadden jullie al jongens dingen gekocht?
Alle reacties Link kopieren Quote
We waren best vroeg met pretecho (15 weken). Dan kan het gebeuren dat het vrouwelijke geslacht wat gezwollen is en dus lijkt om een piemel en balzak.
Was gister wel echt in de war en heel emotioneel. Vind het echt heel leuk. En ook bijzonder dat mijn vaders wens toch nog in vervulling gaat. Alleen jammer dat hij het niet meer gaat meemaken. Mijn moeder is ook helemaal blij. is toch voor haar iets heel leuks om naar toe te leven (was met een jongen net zo hoor, maar na 3 kleinzoons is een kleindochter toch ook wel heel leuk).
Ben alleen nog wel een beetje bang dat het straks opeens toch weer anders is...

We hadden nog niet heel veel gekocht. Een paar kleertjes waarvan er ook wel een aantal unisex waren. En waren ook nog niet met kamer begonnen.

Myrre, jij al voor echo geweest??
Alles kan als jij het laat gebeuren
Sammie wij toen ook bij 15 weken, die vrouw deed geslachtecho's al vanaf 14wkn. Onze VK dacht met de nubtheorie bij de termijnecho al dat het een jongen werd.
Lijkt me niet gek dat je er van in de war bent! Je gaat er zo vanuit dat het een jongen is en dan is het ineens anders! En je moet nu ineens voor een meisje gaan shoppen ipv voor een jongen waar je waarschijnlijk al na spulletjes van hebt zitten kijken.
Wel bijzonder dat het je vaders wens was een meisje!
Alle reacties Link kopieren Quote
Wow Sammie wat een verrassing! Kan me voorstellen dat het wel even schakelen is zo!
Wij hebben gister de eerste echo gehad, alles was goed! :)
Mooi kloppend hartje te zien en het zat op de goede plek. Verder was het nog te klein om een meting oid te kunnen doen.
Ben toch wel opgelucht, hoewel ik me echt zwanger en goed voel vond ik het toch wel spannend!

Nu nog 1,5 week wachten en dan de volgende echo alweer! :)

Fijn weekend allemaal!
Myrre fijn dat alles goed was! En al een kloppend hartje! Volgende echo wel gewoon bij de VK?
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat fijn myrre! Gefeliciteerd! En lekker zo snel alweer echo!
Alles kan als jij het laat gebeuren

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven