Uitgerekend 15-31 mei 2018

18-09-2017 10:39 574 berichten
Hierbij het vervolg topic met algemene tabel voor de meimama's vanaf 15 mei.

De tabel is vol
Meeschrijven mag altijd


Algemene inloggegevens voor aanpassen tabel:

Inlog: zwangermei2018
ww: via PB bij Suze210

Lukt het wijzigen zelf niet laat het dan in een dik gedrukt berichtje weten!
:heart:
Naam &
Leeftijd
Kindje Uitgerekend Afspraken Geslacht Bijzonderheden
Lilapie
(31/33)
2e kindje 14-05-2018 16 nov echo nnb :heart:
Woont in Zweden
Zojo83
(34/)
2e kindje 14-05-2018 13 nov gyn nnb :heart:
Happymom31
(/)
2e kindje 16-05-2018 .. nnb :heart:
Suze210
30-32)
1e kindje 22-05-2018 nnb :heart:
Sweetchili
(32/34)
2e kindje 20-05-2018 .. nnb :heart:
LiverpoolRain
(27/28)
1e kindje 20-05-2018 .. nnb :heart:
Fab1981
(35/34)
1e kindje 20-05-2018 . nnb :heart:
Greys86
(31/40)
2e kindje 21-05-2018 .. nnb :heart:
Snowy89
(28/30)
2e kindje 21-05-2018 .. nnb :heart:
Sweetsunny
(32/27)
1e kindje 21-05-2018 .. nnb :heart:
Jessicaz90
(27/31)
2e kindje 23-05-2018 .. nnb ..
Flora_26
(30/31)
1e kindje 24-05-2018 .. nnb :heart:
Sabeintje
(28/)
1e kindje 25-05-2018 2 nov termijnecho nnb :heart:
Karien85
(32/40)
2e kindje 18-05-2018 5 okt echo,
18 okt VK
nnb MK gehad
Bimmmiej
(24/30)
2e kindje 21-05-2018 03 okt nnb ..
Unicorn007
(34/35)
1e kindje 24-05-2018 25 okt nnb ..
Lieli
(/)
2e kindje 27-05-2018 .. nnb ..
GirlGreen
(33/36)
2e kindje 27-05-2018 12 okt echo,
25 okt VK
nnb ..
:redrose: Zandkasteel-, Innerpeace, Kikker90, nena26 :hug:

Dames die zich nog moeten melden uit het vorige topic:
M90, ElvesAtWork, Bumba2, Sammy101, Pumpkinlatte
anoniem_354864 wijzigde dit bericht op 21-11-2017 16:01
72.06% gewijzigd
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
:cheer2:

Schrijvers van het eerdere topic: pas de tabel gerust aan. Hulp nodig, let me know! Dan doe ik het voor je.
suze210 wijzigde dit bericht op 18-09-2017 11:00
87.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:hello:
Alle reacties Link kopieren
gelukt! :) als ik in de tabel dan mocht ;)
Alle reacties Link kopieren
Zeker Innerpeace!! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een bijzonder verhaal heb je. Missed abortions zijn echt mijn grootste angst. Hopelijk voor ons allen een mooi kloppend hartje over een paar weken.
Alle reacties Link kopieren
@suze210 ja het is verschrikkelijk wat dat met je doet. zeker als je al een paar keer een hartje hebt gezien. maar voor deze gaan we gewoon kaarsjes branden en positief zijn dat dit een plakker is ;).

En de hele groep moet gewoon in mei gezonde mooie kindjes in hun armen kunnen sluiten :)
Alle reacties Link kopieren
Poeh inderdaad! Ben je al lang bezig met het traject? Ik vind het erg moedig van je, sterke vrouw moet je zijn!
Suze vind je het oke als ik de codes vd tabel even overzichtelijker maak?? Je hebt alles achter elkaar staan haha.. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Zeker! Graag zelfs 👍👍
Ik heb alles voor iedereen makkelijker in de tabel gemaakt haha! Zie maar Suze! :)
Alle reacties Link kopieren
Je bent een topper!! Thanks
Als ik vanavond op de laptop zit wijzig ik nog even iets voor het overzicht!
Kolom kindje ipv leeftijd en leeftijd komt dan onder de naam zodat er niet meer rijen komen en bijzonderheden niet mega lang wordt bij sommige. :lol:
Ik heb daar ook nog niets alles ingevuld namelijk haha..
Alle reacties Link kopieren
Haha heerlijk zn opgeruimd type! Ik zou het wel leuk vinden om elkaar wat beter te leren kennen.
suze210 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 15:55
77.62% gewijzigd
Leuk idee Suze, dan krijg je ook een idee wie iedereen is.

Mijn man en ik zijn 34 en 32 jaar. Bijna tien jaar samen en alweer een paar jaar getrouwd en in die tijd ook een huis gekocht. We hebben een zoon van 2,5. Ik werk 32 uur p/w en mijn man 40, maar hij neemt wel een weekdag voor zijn rekening (net als ik) en werkt 's avonds nog wat uren en in het weekend.

Zoon gaat een dag naar opa en oma en twee dagen naar kdv. Dit gaat super. Het moederschap was voor mij wel een shock, omdat ik heel veel vrijheid gewend was en ik moest echt wennen aan mijn nieuwe rol. Tegelijkertijd was ik vanaf het eerste moment heel gelukkig en ging het me makkelijk af, al snap ik nog steeds niet hoe dit kon, want ik wist niéts, echt 0,0 over baby's :hihi:

Hier was het ook snel weer raak. Deze zomer besloten om er weer voor te gaan en de tweede ronde was het al raak. Dit voelt wel een beetje oneerlijk, omdat wij ook enkele stellen kennen waarbij zwanger worden moeizaam gaat. Ik vind het wel lastig om het hen straks te vertellen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal later wat meer over mij vertellen. Wil op deze termijn nog niet teveel informatie op een forum zetten ;).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jullie gevonden!
We vertrekken zo met het vliegtuig richting Berlijn!
Ik ben 35, mijn vriend 34. Sinds 2,5 jaar samen, afgelopen april huis gekocht. Ik ben naar andere regio verhuisd en bevalt super goed. We wonen in een klein dorpje.
Mijn vriend werkt 40 uur en ik nu 32 uur tot einde van het jaar. Daarna terug naar 28 uur. Dat is helemaal prima. Ik werk als
manager in de zorg.
Heb alvast het een en ander aangepast ik reageer later vanavond op alles! :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik heb jullie ook gevonden. Reageer ook later vanavond even op alles en probeer me dan in de tabel te zetten!
Alle reacties Link kopieren
Zo ook in de tabel! Alleen.. is het de bedoeling dat het op volgorde van uitgerekende data is, of is dat nu toeval?

Ik ben 27 jaar, mijn man (sinds een hele maand) 28 jaar. Onze wens was er sinds februari vorig jaar, maar vanwege prikpil lang geen cyclus gehad. Daarna begin mei mijn rug gebroken, dus kwam het er ook even niet van.. Nu nog bezig met revalideren/sterk worden, maar ondertussen dus heel erg blij met deze zwangerschap!

We wonen in het noorden, ik werk officieel 38 uur als leidinggevende in de horeca (nu nog 50% ziektewet) en man 40+ uur bij een evenementenbureau. Straks wil ik naar 4 dagen gaan. Aangezien we allebei flexibel werken is dat makkelijk op elkaar af te stemmen. Beide oma's staan al te popelen om op te passen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Mag ik nog aansluiten in dit groepje?

Mijn man en ik hebben deze zomer besloten om voor een tweede kindje te gaan. (We hebben al een heerlijk zoontje van 1 jaar)
Ik heb vanmorgen een zwangerschapstest gedaan en jawel eerste ronde raak! Ben er helemaal ondersteboven van, maar uiteraard heel blij. Ga morgenvroeg nog eens testen, met een clearblue, want was nu de kruidvat test met lichtroze streepje. Dus hoop het morgen ook echt af te kunnen lezen.

Als ik juist uitgerekend heb, zou ik vermoedelijk rond 27 mei bevallen.

Ik hoop dat ik nog kan aansluiten in de tabel? Dat zou super zijn!

Veel liefs, Lieli
Voorstellingsrondje:

Ik ben 31, mijn vriend is 33. Uitgerekende datum 20 mei. Dit is ons tweede kindje, we hebben al een zoontje van anderhalf. Het was de eerste ronde dat We zijn oorspronkelijk van België, maar wonen al een aantal jaar in Zweden. Ik werk als onderzoeker en lesgever aan de universiteit.

Man was tot voor kort op ouderschapsverlof (ik ben 1 jaar thuis geweest en man 9 maanden). Nu werken we beide full time, maar we puzzelen wel met onze werkuren zodat zoon nooit langer dan 8.00-15.45 naar de preschool moet. Bij een tweede doen we het vast hetzelfde :)
Ik heb alles zover mogelijk al bijgewerkt!
Alle namen uit de vorige tabel onderaan de tabel gezet van wie nog niet heeft gemeld, er waren ook nog vele nieuwe schrijvers die nog niet in die tabel stonden jullie kunnen je natuurlijk ook melden. was niet van plan het hele topic door te zoeken haha!
anoniem_64515edf5c86c wijzigde dit bericht op 10-11-2017 18:56
61.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaa gevonden !! :)

Sabeintje - 1e kindje - 25 mei - 16 okt VK - onbekend geslacht nog - geen bijzonderheden :)

Ik ben zooooooo blij meiden.. !! het is nog zo kort en pril maar we zijn bijna 9 maanden bezig geweest.
Voor mijn gevoel lang omdat je tegenwoordig hoort dat iedereen in een poep en een scheet zwanger is.
Gelukkig valt dit in de praktijk wel mee maar je wordt er wel onzeker van.

Hebben jullie al veel last van symptomen ect??
En zo ja bij welke "week" voelde je het....

Liefs xx
Zullen we Lieli nog accepteren als laatste in de tabel? Dan zitten we op 21 dames Als iedereen van het vorige topic nog meeschrijft?
Er vallen er altijd nog wel af helaas.

Sabeintje goed dat je het hebt gevonden! Ik heb helemaal geen kwaaltjes! Vorige zwangerschap ook niet gehad. Op moment alleen iets gevoelige borsten dan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven