Waar moest jij om huilen toen je zwanger was?

19-09-2017 12:53 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels in mijn derde trimester en begin dat wel te merken. Vanochtend moest ik bijvoorbeeld huilen onder de douche omdat ik die niet op de goede temperatuur kreeg :proud:

Om welke dingen moesten/moeten jullie huilen?
Natte tosti..
Ik huilde niet, ik was vooral enorm boos op alles en iedereen.
Ik vond zwanger zijn dan ook echt meer dan verschrikkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Nergens om; ik heb mij nooit zo goed gevoeld als tijdens mijn zwangerschappen. Zou mijn hele leven zwanger willen zijn..
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
19-09-2017 12:57
Ik huilde niet, ik was vooral enorm boos op alles en iedereen.
Ik vond zwanger zijn dan ook echt meer dan verschrikkelijk.
Yep: hier ook soms erg boos, weinig geduld en vette agressie :-)
Hoe zeggen ze dat ook alweer: "Het hoort erbij, he?"
Alle reacties Link kopieren
Haha.. ik moet soms huilen om het feit dat ik nog niet bevallen ben. Nu 39 weken en mn geduld is helemaal OP.

Eerder ook wel eens gehuild omdat mn lasagne was aangebrand :-$
Alle reacties Link kopieren
marjolein853 schreef:
19-09-2017 13:00
Nergens om; ik heb mij nooit zo goed gevoeld als tijdens mijn zwangerschappen. Zou mijn hele leven zwanger willen zijn..
Oh wat heerlijk! Fijn dat je er zo van genoten hebt.. daar kan ik echt jaloers op zijn.
Dat mijn man weigerde Chinees te halen om 23:00. Om reclames met dieren en/of kinderen. Omdat mijn favoriete trui nog niet droog was en ik die perse aan wilde. om het minste en geringste eigenlijk en ik was ook heel snel boos.
Alle reacties Link kopieren
Dat de aluminiumfolie in de supermarkt op was. En dat mijn schoonouders op mijn verjaardag wilden komen (dat zijn echt hele aardige mensen) en ik daarom vlaai bij moest halen.

Oh, en zielige reclames. :cry:

Maar met name om kwetsende dingen die mensen tegen me zeiden. Geen hele grote dingen, maar dingen die normaal van me af zouden glijden kwamen ineens heel hard aan en ik was een stuk minder weerbaar.

Gaat verder alles goed, Soepie? Derde trimester al, dat gaat hard!
Kijk uit malloot, een kokosnoot.
Om de walvis in de Thames:

https://en.wikipedia.org/wiki/River_Thames_whale

Tranen met tuiten.
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vanmorgen nog huilen, om eigenlijk niks, omdat ik te moe ben, geen zin in de dag had enz. Nu 16 weken zwanger. Ik herken het van mijn vorige zwangerschap. Vreselijk irritant vind ik het.

Maar ben ook veel sneller boos en geirriteerd inderdaad. Als ik honger heb, als iets niet lukt enz.

Hahah ik kan me bepaald niet vinden in wat Marjolein zegt, holy moly je hele leven zwanger.. het is niet bepaald een hobby van me. :wtf:

Succes ermee, Mevrouw Tomatensoep, gelukkig zit je al in je derde trimester!
Live life to the fullest
Alle reacties Link kopieren
jonge eendjes
lilalinda schreef:
19-09-2017 13:05
jonge eendjes

O god ja. Die over de snelweg liepen toen ik mijn kinderwagen op ging halen.
Nergens om. Ik vond zwanger zijn zo bijzonder en ik was zo trots. Ben sowieso niet gevoelig voor hormonen en in karakter heel stabiel. Misschien dat dat scheelt. En oh ja: onze kinderen kwamen alledrie op tijd en ik ben nooit meer dan 10 kg aangekomen, scheelt ook vast.
Dat een voetballer dit weekend flink geblesseerd raakte.. verder nooit van die arme man gehoord :-P
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, en ik werd tijdens mijn vorige zwangerschap heel strijdlustig. Ik heb echt van woede zitten huilen over een of andere vrouw die een facebook pagina had waarop ze met allemaal dode dieren (leeuwen, zebra's enz) poseerde die ze had geschoten. Ik reageer bijna nooit op facebook maar ben er toen helemaal een sport van gaan maken om haar pagina van fb te krijgen, heb overal klachten ingediend enz. :facepalm: Mijn vriend dacht echt dat ik totaal de weg kwijt was hahaha!
Live life to the fullest
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
19-09-2017 13:07
Nergens om. Ik vond zwanger zijn zo bijzonder en ik was zo trots. Ben sowieso niet gevoelig voor hormonen en in karakter heel stabiel. Misschien dat dat scheelt. En oh ja: onze kinderen kwamen alledrie op tijd en ik ben nooit meer dan 10 kg aangekomen, scheelt ook vast.
Wat heeft het gewicht dat je aankomt daar dan mee te maken? Ik kwam ook iets van 10 kg aan, maar dat had niks te maken met een eventuele huilbui.
Live life to the fullest
loveden schreef:
19-09-2017 13:09
Oh ja, en ik werd tijdens mijn vorige zwangerschap heel strijdlustig. Ik heb echt van woede zitten huilen over een of andere vrouw die een facebook pagina had waarop ze met allemaal dode dieren (leeuwen, zebra's enz) poseerde die ze had geschoten. Ik reageer bijna nooit op facebook maar ben er toen helemaal een sport van gaan maken om haar pagina van fb te krijgen, heb overal klachten ingediend enz. :facepalm: Mijn vriend dacht echt dat ik totaal de weg kwijt was hahaha!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! We hebben bij de zwangerschap van je eerste samen geschreven in het uitgerekend topic, waar ik toen als laatste bijkwam, onder een andere naam dus ;-)
Ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt :)
On topic: ik heb alleen een keer ontzettend gehuild omdat ik nog wel moest eten, maar absoluut geen brood wou en ook niets anders in huis had.
Maar ik vermoed dat met name de vermoeidheid de boosdoener was toen.
Alle reacties Link kopieren
Morgenstond schreef:
19-09-2017 13:12
Gefeliciteerd met je zwangerschap! We hebben bij de zwangerschap van je eerste samen geschreven in het uitgerekend topic, waar ik toen als laatste bijkwam, onder een andere naam dus ;-)
Ik hoop dat je een mooie zwangerschap hebt :)
Ohhh nu ben ik nieuwsgierig want weet niet precies wie er als laatste bijkwam... wie oh wie ben jij dan? Dank voor de felicitaties! Tot nu toe gaat alles goed en lekker soepel (haha op een huilbui of boze bui na..). Waar bij mijn eerste zwangerschap steeds 'iets' was is dat nu niet zo. Heel fijn!
Live life to the fullest
Alle reacties Link kopieren
Om alles zo'n beetje :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Omdat de supermarkt een vaste prijs had voor de courgettes ipv per gram betalen. Er lag een heel kleinje tussen de grote en ik vond het mega zielig dat die waarschijnlijk als laatste zou blijven liggen omdat niemand voor de prijs van een grote courgette natuurlijk een kleine mee zou nemen. Toen mijn vriend vervolgens zei dat wij hem ook niet gingen kopen (we hadden helemaal geen courgette nodig voor het eten namelijk) barstte ik in huilen uit haha!
Alle reacties Link kopieren
Lucylucille schreef:
19-09-2017 12:57
Ik huilde niet, ik was vooral enorm boos op alles en iedereen.
Ik vond zwanger zijn dan ook echt meer dan verschrikkelijk.
Toen ik op straat erg boos werd op ex en daarna moest huilen heel lang dat ik dat gedaan had, ging het lampje branden om een test te halen...

Ik heb als een klein kind zitten huilen omdat een van de kittens me beet (die hebben we nog gehouden ook :) ).

En in de week na de bevalling omdat ik niet meer wist hoe ik moest temperaturen of als ik vond dat man boos deed. Wat wrs wel mee viel.

Bij vorige zwangerschap in de kraamweken tranen met tuiten om de paarden die in Marum vastzaten en niet door het hoge water durfden. Ik heb niets met paarden.

O en om de bruiloft in de laatste Bridget Jones. Bruiloften doen me normaal niets...
Nergens om, ik was super relaxed.

Dat huilen kwam pas na de geboorte en is nooit meer helemaal (eigenlijk totaal niet) op het oude niveau gekomen. 8-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben opzicht vrij rustig en relaxed terwijl ik normaal best een stresskip ben.
Alleen ben ik in winkels ed wel sneller geïrriteerd en dan met name als het mijn zoon aangaat.

Voorbeeld ;

We lopen in de winkel en zoon heeft een lolly.
Hij loopt rustig bij mij en toch voelt een oudere vrouw de behoefte om tegen mijn zoon te zeggen : oh een stokje in je mond kijk maar uit, om er vervolgens op een belerend toontje tegen mij achteraan te zeggen : Ja moeders dat is enorm gevaarlijk hoor.
Heb toen wel geïrriteerd gereageerd.

Of toen zoon van de week bij de kassa van de Hema aan kettingen die aan een rekje hingen zat en ik tegen hem zei dat hij daar niet aan mocht zitten, zegt gelijk erachteraan een andere vrouw precies hetzelfde tegen hem, maar dan iets minder aardig..

En toen ik nog in mijn eerste trimester zat en enorm ziek was, zoontje was ook niet helemaal lekker en moe, maar ik moest even snel naar de winkel.
In de rij krijgt zoon best een boze bui waarop ik hem eerst aanspreek en hem daarna maar negeer.
Staat voor ons een ouder echtpaar af te rekenen waarop de oudere vrouw tot twee keer toe zegt ; sjonge jonge , ik krijg pijn in mijn oren ervan.
De eerste keer negeerde ik het maar toen ze het de tweede keer nodig vond om het nogmaals te herhalen heb ik gevraagd of ze zelf geen kinderen heeft.
Waarop de vrouw zei jawel hoor maar die waren noooooit lastig..

Ik wilde zoveel dingen zeggen maar ben nadat ik zelf afgerekend had weggelopen en naar de auto toe in tranen uitgebarsten.

En het stomme is, mijn zoon heeft nooit zulke boze buien in de winkel en is normaal ook echt heel rustig en lief.
Maar ik voelde mij op dat moment zo opgelaten, en beroerd, en op mijn plek gezet.
Dat ik er echt even van slag van was..
Alle reacties Link kopieren
Joostisandersgeaard2 schreef:
19-09-2017 13:27
Toen ik op straat erg boos werd op ex en daarna moest huilen heel lang dat ik dat gedaan had, ging het lampje branden om een test te halen...

Ik heb als een klein kind zitten huilen omdat een van de kittens me beet (die hebben we nog gehouden ook :) ).

En in de week na de bevalling omdat ik niet meer wist hoe ik moest temperaturen of als ik vond dat man boos deed. Wat wrs wel mee viel.

Bij vorige zwangerschap in de kraamweken tranen met tuiten om de paarden die in Marum vastzaten en niet door het hoge water durfden. Ik heb niets met paarden.

O en om de bruiloft in de laatste Bridget Jones. Bruiloften doen me normaal niets...
Hierom heb ik ook keihard gehuild haha! Dat soort dingen doen mij normaal ook niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven