Zwanger worden 2e/3e/.. kindje - najaar 2017

19-09-2017 20:24 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Mijn man en ik hebben een zoontje van 1.5 en we proberen sinds twee maanden om zwanger te worden van de tweede. Ik zou het leuk vinden om met andere dames te praten over het proces tot en tijdens de zwangerschap.

Ik weet dat het najaar officieel nog niet is begonnen, maar de andere topics stromen zo snel vol, dat ik toch maar een nieuwe wilde openen.

Als je het leuk lijkt om mee te schrijven, laat dan vooral wat van je horen :)
Hoi! Ik wil wel meeschrijven. Ik heb een dochter van ruim anderhalf. Ik ben nu twee maanden gestopt met de pil en zit in de eerste echte ronde.

Hoewel het de tweede is, vind ik het ook nu wel spannend. Toch soms de twijfel of dit wel het juiste moment is of dat ik nog even zou willen wachten. Maar je weet ook nooit hoe lang het duurt voor het raak is.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je wilt meeschrijven linda! Zit je nog voor of na je eisprong?

Ik herken je twijfel wel. De vorige ronde dacht ik even zwanger te zijn en toen had mijn zoontje een lastige periode qua slapen. Kon me niet voorstellen hoe je dat dan met een tweede erbij zou moeten doen. Maar ik denk dat het uiteindelijk wel los loopt :)

Hebben jullie lang moeten proberen voor de eerste? Wij ongeveer een half jaar. Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren en denk ook wel eens dat we misschien wel pech gaan hebben en over een jaar naar de huisarts moeten stappen. Maar dat is misschien altijd deels een angst van velen. Momenteel zit ik een paar dagen voordat ik mijn menstruatie verwacht en heb niet heel veel hoop. Maar wie weet :)
Ik zit na mijn eisprong. Zou ergens eind volgende week ongesteld moeten. Maar had volgens mij een hele vroege eisprong, dus het zou ook zomaar eerder kunnen zijn.

De eerste hebben we volgens mij 7 of 8 rondes over gedaan. Maar dat zegt volgens mij weinig over deze keer.

Wel jammer dat er zich nog geen medeschrijvers hebben gemeld. We zullen toch niet de enigen zijn die nu / het najaar starten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven