Vroegtijdige weeeen

25-09-2017 19:03 25 berichten
Vandaag 19 weken zwanger en vanacht werd ik gewoon wakker met pijnlijke harde buiken. Deze zakte s ochtens af, maar nu eind vier uur vanmiddag heb ik ze weer en komen ze om de vijf minuten en duren gemiddeld 20 sec.

Vandaag in het ziekenhuis geweest en mijn baarmoedermond was al aan het inkorten. Vorige week was hij ruim een cm langer.
Naast rust houden doen ze niets totdat ik 24 weken ben.

Heeft iemand misschien bemoedigende verhalen waarbij dit goed is afgelopen? Ik begin de moed een beetje te verliezen.
Wat vreselijk. Ik heb geen ervaring maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Hopelijk wordt het weer rustig daarbinnen.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van me heeft dat ook gehad rond het aantal weken dat jij bent.. sindsdien mag ze niet werken en doet ze rustig aan. Heeft toen wel weenremmers en longenrijpers gehad. Inmiddels is ze een maand verder. Ze hebben het goed kunnen uitstellen dus.
Hoop dat jij er met veel rust ook geen last meer van gaat krijgen.. blijf positief, stress is ook niet goed voor je. Als snap ik dat het lastig is om geen stress te hebben..
Alle reacties Link kopieren
Een maand of twee verder zelfs. Bedenk ik me net. Ze is nu rond de 37 weken..
Dat is schrikken! Rustig aan, hoe moeilijk dat ook is. Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Wat heftig inderdaad. Gelukkig was je er op tijd bij en staat de baarmoedermond niet open (aan je verhaal te lezen). Goed rust houden dus. Ben je nu thuis of moest je in het ziekenhuis blijven?
Bemoedigende woorden: ik heb het wel eens meegemaakt bij iemand ook, en met rust en minder werken is dat helemaal goed gekomen!
Wat doe je voor werk? Zwaar gehad de laatste week? Is het je eerste kindje? Geen blaasontsteking? (Hebben ze vast wel getest al).
Probeer je rust te pakken en niet veel stress te hebben, ontspannen kan helpen tegen die harde buiken. Veel succes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat gehad! En het is goed afgelopen.