Zwanger worden na miskraam

06-10-2017 18:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik vroeg me af of er misschien meer meiden zijn die net als wij op dit moment weer zwanger willen worden na hun miskraam en daar over mee willen schrijven. Ik kan nergens een topic vinden die overzichtelijk is en niet vol namelijk.

Ik ben zelf 24 en mijn man ook. Na 1 maand proberen was ik al zwanger en wat waren we blij! Helaas ging het anderhalve week voor onze bruiloft fout. Ik kreeg een miskraam en omdat wij na ons huwelijk voor 3 weken zouden vertrekken moest alles er zo snel mogelijk uit. De maandag voor onze bruiloft een echo, baarmoeder nog vol bloed en stolsels, vruchtzakje wel weg. Ze dachten aan een bbz maar dat leek ons stug. Al mijn zwangerschapskwaaltjes waren weg. Dit bleek ook niet zo te zijn en na 3 dagen onderzoek, twijfel over curitage en aan de pillen besloten om toch de natuur zijn gang te laten gaan. Inmiddels meer als 6 weken verder en heb helaas nog steeds last van oud bloed verlies. Soms weer een dag niet en dan gaat het weer gezellig verder.
Naam#weken miskraamMaand miskraamMeerdere kinderen?Bezig vanafNODBijzonderheden
Lesa6-7 wekenAug '171eJuli '17 23novZwanger
Leyla1811 wekenJul '171eMaart '17+/- 17 NovZwanger/Late eisprong
Kikker906 wekenOkt '17?1eAug'176/7 Dec-
Noonootje9 wekenJul '171eApril '17??Asherman/Nog niet ongesteld geweest
Leentjes8,5 wekenJul '171e??-
Kreukel7928-9 weken & 7 wekenMei & Aug '17??Zwanger
2 miskramen
Koekie277-8 wekenOkt '172e17/18 NovZwanger
El8012 wekenSept '171e?29 Nov?-
N88 (anoniem)8 wekenJul '171eNov '1629 Nov-
Kaatjevlaatje856 wekenMei '172eFeb '1724/25 nov-
Bettiepage_27 wekenAug '172eNov '172 DecZwanger
anoniem_356051 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 12:48
46.51% gewijzigd
Hey Lesa,
Allemaal nog heel recent dus.
Wat zullen jullie door een rollercoaster aan emoties zijn gegaan. En vlak voor je bruiloft nog wel... hebben jullie desondanks een mooie bruiloft kunnen hebben of...? Hoe gaat het nu met jou/jullie?
In ieder geval wel gefeliciteerd met jullie huwelijk. Het in voor en tegenspoed wordt wel gelijk op de proef gesteld zo.

Ik ben benieuwd wat er uit de echo gaat komen. Vervelend voor je dat het ook zo'n nasleep heeft.

Ik heb een missed abortion gehad in maart. Op de echo bleek er geen hartje te kloppen. Dat was toen al een week eerder gestopt. Miskraam kwam niet zelf op gang en medicatie om een miskraam op te wekken hielpen ook niet. Eind maart een curretage ondergaan. Daarna helaas een minimale menstruatie (maar imo wel een duidelijke cyclus) en onlangs een kijkoperatie gehad. Het lijkt dat dit laatste ervoor heeft gezorgd dat nu- een half jaar later - alles weer goed is. Vanaf nu kunnen wij dus weer voor onze wens gaan. Gelukkig verloopt het meestal niet zo:-)

Ik schrijf zelf al mee in een heel fijn topic en weet daarom nog niet zeker of ik in nog een topic wil meeschrijven.
Ik hou jouw topic even in de gaten. Ik wil je wel veel sterkte wensen en dat jullie wens maar snel uit mag komen!!
Liefs, Eve
Alle reacties Link kopieren
Jeetje eve, wat lang een half jaar! Ik hoop zo dat het snel raak is voor jullie! Waren jullie voor de missed abortion al lang aan het proberen?

Gelukkig hebben wij alsnog een geweldige dag gehad. Ik denk zelfs dat we nog intenser van de dag hebben kunnen genieten doordat we door dit alles echt nog dichter naar elkaar gekomen zijn als dat al kon. Mentaal gezien dacht ik het wel een plekje te kunnen geven en we hopen dat we in de toekomt gewoon alsnog papa en mama mogen worden. Ook putten we veel energie uit het feit dat het in een keer raak was. Al weet ik heel goed dat dat geen garanties geeft voor de toekomt. Maar doordat mijn lichaam niet wil ophouden blijf je er toch mee heel veel mee bezig. We hopen maandag meer te weten en hopen dat het niks ergs is. Op dit moment zou ik ook niet meer weten waar ik aan moet denken. (de verloskundige vraagt steeds wat denk je zelf) Maar goed, met goede hoop op naar maandag.
Alle reacties Link kopieren
Hi lesa, ik wil wel met je meeschrijven. Ik heb in juli een missed abortion gehad na bijna 11 weken. Bij mij is na de slechte echo alles vanzelf eruit gekomen. Daarna was het een heftige menstruatie. 6 weken na de miskraam ben ik weer voor het eerst ongesteld geworden.
Ik schrijf wel mee bij meerdere topics alleen die lopen al een tijdje, iedereen kent elkaar goed. Ik zou dus graag hier mee willen schrijven.

Heel vervelend dat je niet weet waardoor het bloeden nog steeds niet gestopt is. Krijg je maandag ook een echo?
@ Lesa: ik begrijp niet zo goed waarom de verloskundige aan jou vraagt wat je denkt dat er aan de hand is. Als ik je verhaal zo lees heb je een miskraam gehad en heb je sindsdien al weken bloedingen met soms een dag ertussen. Dit is niet normaal denk je en dagaarom vraag je om verder onderzoek / advies. Of volg ik je nu niet? Als de verloskundige meent dat het wel normaal is kan ze dat zeggen en anders lijkt het me niet meer dan logisch dat ze even verder gaan kijken.
Aangezien jij geen curretage hebt ondergaan zal het geen littekenweefsel oid zijn. Dus wellicht dat niet alles er met de miskraam is uitgekomen?
Waarom dachten ze trouwens aanvankelijk aan een bbz?

Om antwoord te geven op je vraag. We waren in november vorig jaar gestopt met anticonceptie en in februari had ik een positieve test. Niet heel lang dus. Na de curretage bleef mn menstruatie minimaal en uiteindelijk (eerst werd het normaal gevonden) bleek uit de echo's dat mijn bms te dun bleef. Daarmee kan je dus niet zwanger worden. Het lijkt dat dit met de hysteroscopie (kijkoperatie in de baarmoeder) is verholpen want heb onlangs voor het eerst een normale menstruatie gehad. Hoe dan ook; dit lijkt dus een gevolg van de curretage te zijn geweest. Echter; het komt heel weinig voor. Laat je dus niet bang maken hierdoor mocht je toch nog een curretage moeten.

@ Leyla: met 11 weken... heftig hoor. Had je daarvoor ook al een goede echo gehad? Wel heel fijn dat alles in 1x er zelf uitkwam al lijkt me dat ook best heftig om mee te maken.
Alle reacties Link kopieren
Eve, ja ik heb een goede echo met 6 weken gehad. Ik dacht toen dat ik 7 weken was maar ben toen achteruit gezet, waarschijnlijk vanwege een late eisprong. Ja ik vond het heel heftig, de pijn was ook echt niet fijn. Ik was wel heel opgelucht toen het er eenmaal uit was.

Jij kan nu dus weer opnieuw starten met zwanger worden? heeft voor jou ook lang geduurd zeg :(! Lijkt me heel lastig om zo lang te moeten wachten om door te kunnen gaan! Heb je er vertrouwen in? Ik vind dat soms wat lastig, om vertrouwen te hebben dat het weer een keer gaat lukken. Heel diep ver weg zit een angst dat het niet meer opnieuw gaat lukken.. Das niet realistisch, weet ik, maar toch zit het er wel.. :confused:
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,

Ik zou ook graag meeschrijven.
Voor mij is het nog heel vers, ik was 6 weken zwanger toen ik last kreeg van een bloeding,
Ik heb toen direct de verloskundige gebeld die me in eerste instantie gerust stelde, echter de dagen erna werd de bloeding steeds erger en heb ik nogmaals gebeld met het verzoek om de echo afspraak die ik oorspronkelijk had te vervroegen.
Afgelopen donderdagavond op de echo was de baarmoeder al zo goed als schoon, geen vruchtzakje meer te zien.
Volgende week heb ik weer een afspraak om te kijken of de baarmoeder dan helemaal schoon is.

Nu wachten we eerst op de eerste menstruatie en dan gaan we weer proberen opnieuw zwanger te raken :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Eve, jeetje 11 weken is al best ver! Na een slechte echo? Was de echo niet goed of deed de gene die de echo deed het slecht? Ik lees inderdaad overal dat de eerste menstruatie best heftig kan zijn. Ik heb geen idee wat ze maandag gaan doen. Ik heb iniedergeval een gesprek met de gynaecoloog. Hopenlijk weten we dan meer.

Ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent dit opnieuw mee te maken. Gelukkig is de kans veel groter dat het wel goed gaat deze keer. Hoop dat het snel weer mag lukken bij jullie.

@Eve87
Is er ook een reden dat je bms te dun bleef? Wel fijn dat het door die kijk operatie weer goed is gekomen. Gebeurd dit vaker? Mijn gynecoloog vind curiteren sowieso niks had ik het idee. Ze bleef namelijk risico's opsommen en daarom ook gekozen om dit niet te doen. Ze dachten aan een bbz omdat er na een week nog heel veel bloed in mijn baarmoeder te zien was op de echo. Gelukkig konden we die avond nog terecht bij de gynaecoloog en die was het met ons eens dat deze kans zo goed als niet aanwezig was. Maar hier door wel 5 uur in lichterlijke spanning gezeten. Een echoscopiste heeft er toch meer verstand van als ons dus als ze dat zegt schrik je wel even.
Nee je volgt me helemaal goed. Helaas hebben wij bij onze verloskundige praktijk 3 verschillende verloskundige en 2 daarvan denken super mee. De andere denkt dat we allemaal gestudeerd hebben voor verloskundige ofzo maar is ook heel kort af. Ze zeggen alleen dat ze het vreemd vinden inderdaad en sturen me door. Daardoor heb ik geen idee wat ik moet verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Kikker,
Nou dat is zeker nog vers allemaal! Wel een goed teken dat je baarmoeder al zo goed als schoon was. Gaan jullie voor jullie eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan inderdaad voor ons eerste kindje Lesa. Hoe gaat het nu met jullie, hebben jullie het al een beetje kunnen verwerken? Hopelijk maandag wat meer duidelijkheid!

Wij proberen de miskraam maar positief te bekijken voor zover dat mogelijk is. We weten nu in ieder geval dat we allebei vruchtbaar zijn, het was namelijk onze eerste serieuze poging en ik was direct zwanger. We gaan er dus maar vanuit dat dit in de nabije toekomst ook weer gaat lukken en dat dan alles goed blijft gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hi Lesa, volgens mij was jouw eerste alinea voor mij bedoeld :). Op de echo bleek dat het gestopt was met groeien, er zat gewoon niet heel veel, was ook lastig te meten hoe groot precies. Dat bedoel ik met slechte echo, was de termijnecho.
Klopt, heb je helemaal gelijk in. En dankjewel, ik hoop ook bij jullie. Succes maandag in ieder geval..

Kikker, 'leuk' je hier te zien, niet leuk natuurlijk om wat we hebben meegemaakt maar we schrijven natuurlijk samen in zwanger worden zomer topic. Inderdaad proberen het positief te bekijken, maar is niet altijd even makkelijk. Hopelijk lukt het bij jullie snel :hug:
Alle reacties Link kopieren
@kikker90
Hier echt precies dezelfde situatie. Ook voor ons eerste kindje, ook bij de eerste keer gelijk raak en ook wij zeiden tegen elkaar we weten iniedergeval dat het kan. Goeie hoop voor de toekomst dus! Hoop dat je snel weer ongesteld word en verder kunt.

@leyla18 Ja deze was inderdaad voor jou bedoeld hihi. Jeetje dan moet het snel gestopt zijn met groeien na je goede echo dan? Hoe is het nu met je? Al wel een beetje een plekje kunnen geven? Was dit jullie eerste zwangerschap?


Ik heb inmiddels gelukkig wat meer duidelijkheid. Er zat inderdaad nog een restje. Ongeveer een cm en dus zo klein dat hij hoopt dat het er met mijn menstruatie uit komt. Hij zag dat ik binnen 4/5 dagen mijn eisprong ga krijgen. Ik was natuurlijk stiekem gelijk al weer aan het rekenen. Helaas zei hij vervolgens dat het beter is om mijn menstruatie af te wachten. Moet 2nov weer terug, dan kijkt hij of alles schoon is. Ook vond hij een cycste op mijn rechter eierstok ter grote van 3 bij 4cm dus ook daar kijken we dan even verder naar. Moet zeggen dat ik het vooral heel moeilijk vind om weer een maand te wachten. Maar goed gelukkig geen andere gekke dingen!
Alle reacties Link kopieren
Ja denk het wel, Ik weet het niet precies, ze hebben het niet echt gemeten, of dat was niet echt mogelijk. Heb er niet echt naar gevraagd, ik was zelf in shock. Het was onze eerste zwangerschap idd, soms denk ik dat ik het wel een plekje heb kunnen geven, soms totaal niet. Ik ben erg gefocust op weer opnieuw zwanger worden en af en toe heb ik even een inzinking, met name als mensen in de omgeving ineens aankondigen zwanger te zijn oid. Hoe zit dat bij jou? Heb jij het al ergens een plekje kunnen geven?

Wat fijn dat jij wat meer duidelijkheid hebt. Jammer dat je een maand moet wachten, maar zou wel fijn zijn als het met je menstruatie eruit komt, betekent dat je lichaam het zelf oplost. En het is natuurlijk een goed teken dat je de eerste maand al meteen zwanger was, geeft goede hoop voor de toekomst!
He meiden ik schrijf ook graag mee. Mijn verhaal: vanaf 5 juli kregen we te horen dat het vruchtje kleiner was dan normaal. Eerste kindje ook en ook in 1x raak. Was te goed om waar te zijn! Anderhalve week later weer controle en toen nog steeds niets gegroeid terwijl ik dan al 9 weken had moeten zijn. Week later afspraak met gynaecoloog en gekozen voor cytotec. 2x geprobeerd maar kwam veel los maar blijkbaar niet alles. Toen week later nog 1x geprobeerd wat niets deed en uiteindelijk 17 sept. Spoedcurretage gehad. Enorm verdrietig en als een miskraam al niet erg genoeg is, lukte het mijn lichaam ook niet om het uit te stoten. Verschrikkelijk vond ik dat. Nu wacht ik nog steeds op m'n ongesteldheid. 8 weken al en m'n omgeving geeft aan geduld te moeten hebben. Maar ik wil gewoon weten of alles werkt. Ben alle onzekerheid echt zat!! @lesa als ik jou verhaal lees lijkt het wel of er nog restweefsel zit. Dat had ik ook vandaar dat ik gecureteerd moest worden. Ik had ook iedere dag beetje bruinig bloedverlies.
anoniem_646b17a2809e1 wijzigde dit bericht op 11-10-2017 21:24
Reden: X
0.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@leyla18 Dat snap ik helemaal, daar ben je op dat moment ook helemaal niet mee bezig. Ik herken mezelf helemaal in je verhaal. Ook ik denk de ene dag dat het oke gaat en de volgende dag kan ik weer echt een baal dag hebben. Ik denk dat het pas echt een plekje krijgt als er nieuw leven in je buik groeit. Wanneer moet je nu weer ongesteld worden?

De gynaecoloog rade ons wel aan te wachten maar ik heb geen idee waarom eigenlijk. Op dat moment natuurlijk vergeten te vragen. Gisteren toch gemeenschap gehad en ik weet dat ik gisteren of vandaag mijn eisprong moet krijgen (dat zei de gynaecoloog namelijk). Het gebeurde in de heat of the moment en merk wel dat ik vandaag weer heel erg het gevoel heb als het komt, komt het. Morgen kan dat natuurlijk weer totaal anders zijn. Ik hoop dat het snel 'raak' is bij jullie. Zijn jullie bij de vorige zwangerschap lang bezig geweest??

@noonootje Jeetje ik ken het gevoel te goed om waar te zijn. Wat rot om dan daarna nog zo lang bezig te zijn met de nasleep he? Die rot opmerking krijg ik inderdaad ook vaak maar je wil gewoon weten waar je aan toe bent! Wat zegt je verloskundige er van dat je na 8 weken nog steeds niet ongesteld bent? Is er een mogelijkheid dat je al opnieuw zwanger bent?
Ik had inderdaad nog een restje, het was nog kleiner als een cm dus de gynaecoloog vond het te klein om ons druk om te maken en verwacht dat mijn lichaam het vanzelf nog wel afstoot.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Lesa, heftig, ook zo voor je bruiloft!

Bij mij is afgelopen juli een missed abortion vastgesteld. Eerste zwangerschap, eerste echo bij een termijn van 8,5 week. Vruchtje bleek maar 5 weken te zijn zonder hartactie. Meteen door naar de gyn aangezien ik de precieze datum van de conceptie wist en het echt niet mogelijk was dat ik "maar" 5 weken zwanger was.

Bij de gyn heb ik gekozen voor cytotec. Maandag eerste dosis van 4 pillen. Dinsdag controle: vruchtzakje weg, vruchtje weg maar nog wel veel bloed e.d. Daarom direct weer een dosis met 3 pillen gekregen. Dag erna weer controle, zag er stukken beter uit maar nog steeds niet alles weg. Vervolgens nog een keer 3 pillen en 2 dagen later weer controle. Toen zag alles er goed uit, heeeeel klein beetje bloed nog maar gyn verwachtte dat dit er met volgende menstruatie ook wel uit zou komen.

Vervolgens heb ik een week lang nagebloed en daarna nog 4 weken bruinverlies gehad. Ik heb ook nog 5 weken lang een positieve test gehad.

7 weken later nadat ik het vruchtje was verloren nog steeds niet ongesteld en dus gynaecoloog gebelt. Mocht langskomen en moest wel zwangerschapstest doen: mini tuurstreepje positief. Echo gehad en gynaecoloog dacht een beginnende zwangerschap te zien. Was zo klein dus moest na 2w weer terugkomen. Ook om bbm zwangerschap uit te sluiten (had veel buikpijn).

Na 2 weken weer een echo: zwanger en het zat op de goede plek. Wel klein, vruchtje was aanwezig maar niet meetbaar want zo klein. Past bij een zwangerschap van 5 weken. Mocht na 2 weken weer terugkomen voor een nieuwe echo. Gynaecoloog was niet super positief en vertelde me nadrukkelijk dat bij de volgende echo er een hartje te zien zou moeten zijn.

Twee weken later weer een echo. Bloednerveus. Gelukkig zei ze meteen: het is goed! Bleek op die echo 7w4d te zijn en het vruchtje was dus goed gegroeid met een hartje wat klopt!

Ben op dit moment 9w en heb over anderhalve week de termijnecho. Ben nog wel steeds heel bang hoor, vind het allemaal super spannend!

Hoop dat je snel weer zwanger bent TO!
Alle reacties Link kopieren
@leentjes89 Zo super fijn om een keer een positief verhaal te lezen. Wat zullen die weken tussen door lang geduurd hebben voor je!! Hoe voel je je? Veel last van zwangerschapskwaaltjes? Gelukkig is de kans maar klein dat het weer fout gaat maar kan het heeeel goed begrijpen. Hoop dat je toch van je zwangerschap kunt genieten.
Alle reacties Link kopieren
Noonootje, welkom helaas :( Heb je zelf al iets ondernomen om na te vragen waarom het 8 weken duurt? Ik was zelf na ongeveer 6 weken weer ongesteld, dat vond ik al lang duren.. Het kan natuurlijk, maar is super vervelend er zo lang op te moeten wachten :(

Lesa, Ik ben helaas afgelopen vrijdag ongesteld geworden na een cyclus van 31 dagen. Op zich valt dat reuze mee, ik had altijd een cyclus van 29 dagen. Dus eindelijk even normaal ongesteld maar heb het hele weekend er wel flink door heen gezeten. Ik kon alleen maar janken, en ik hou daar totaal niet van. Ik ben niet zo'n aansteller, en tuurlijk weet ik dat dat niet zo is, maar ik vind het verschrikkelijk om zo toe te moeten geven aan je verdriet.
Bij de vorige zwangerschap was het in de derde ronde raak, dus eigenlijk heel snel! Wel ben ik al sinds januari gestopt met de pil en eind van het jaar komt er aan en het voelt alsof ik al een jaar bezig ben om zwanger te worden, terwijl we in maart pas voor het eggie zijn gegaan.. Maar het voelt dus al veel langer.. Ook omdat die zwangerschap van 11 weken er tussen zat natuurlijk.

Leentjes, wat fijn om een positief bericht te lezen. Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoop dat je wel kan genieten van je zwangerschap! Al snap ik goed dat de onzekerheid blijft zitten..
Alle reacties Link kopieren
@layla18 Agh meis, kan het me zo ontzettend goed voor stellen. De hoop die je hebt op een nieuwe zwangerschap zorgt er bij mij voor dat ik het een soort van kan hendelen. Als je dan weer ongesteld word word die hoop ook nog eens weggehaald. Snap dat het heel moeilijk is om toe te geven aan dit verdriet maar wel heel goed dat het er uit komt.
Bizar hoe snel de tijd dan achteraf gaat he!

Hoop dat je menstruatie nu wel wat minder is als je vorige menstruatie.
Ik wil ook wel meeschrijven.
In mei dit jaar een miskraam gehad bij 8-9weken. Mijn lichaam heeft het helemaal zelf opgeruimd en na 1 week dus een schone baarmoeder te zien op de echo.
Bij de volgende ronde weer zwanger,gelijk bij de volgende eisprong dus. Helaas is dit ook mis gegaan na 7weken.(begin augustus)
Dit keer met cytotec. Ongeveer een week bloeding gehad. Toen na 6 weken ongesteld en nu is het wachten.
Ik had vandaag positieve ovutest.
Alle reacties Link kopieren
Lesa, ja klopt, maar op een of andere manier heb ik de angst dat het niet meer gaat lukken. Weet niet waarom, maar ik ben daar bang voor. Ja misschien is het nu ook wel goed, dat het eruit komt, maar echt blij word ik er niet van. Wanneer moet jij ongesteld worden? Je moest wachten toch?

Kreukel, helaas welkom :(, wat ontzettend snel twee miskramen achter elkaar, jeetje. Weet jij de reden van de miskramen? En hoe zit je er emotioneel in?
Alle reacties Link kopieren
@leyla18 Ik snap je zo goed! In mijn omgeving zeggen ze ook allemaal komt wel goed maak je niet druk. Af en toe zou ik willen dat ik in de toekomst kon kijken en weten waar ik aan toe ben. Helaas kan dat niet en zullen we geduld hebben. Ik heb normaal gesproken een cyclus van gemiddeld 25 dagen. Omdat ik nog niet ongesteld ben geweest na mijn miskraam heb ik echt geen idee wanneer deze weer zou moeten komen. De gynaecoloog zei toen dat ik binnen 4/5 dagen mijn eisprong zou hebben dus ik gok over een dag of 8. Hij had inderdaad geadviseerd te wachten, het ging alleen zo tegen ons gevoel in om anticonceptie te gebruiken dat we dit niet gedaan hebben. Hij gaf ook geen rede en ik heb mezelf aangepraat dat als mijn lichaam er nog niet klaar voor is het toch niet komt. Of het heel handig was weet ik niet maar op dat moment voelde dat het beste. Verwacht wel over +/- 8 dagen mijn menstruatie hoor, heb er deze maand geen 'gevoel' bij. Misschien ook wel om mezelf niet gek te maken en dalijk weer zwaar depri te zijn. Hoop dat het met jou weet een klein beetje beter gaat. Hoop zo dat je menstruatie volgende maand wel uit blijft!!

@kreukel792 Jeetje wat heftig! Wat moet dat een rollercoster geweest zijn! Hoe ver was je beide keren? Gaan ze nu ook verder kijken of weet je al waarom het fout gegaan is?
Nee geen idee. We kunnen het laten testen, maar vaak komt er niets uit die onderzoeken. Onderzoeken kan pas na ongeveer 12 weken.
Ja een rollercoaster is het zeker. Beide keren rond de 8 weken.
Gaat nu goed met me. ik ben wel realistisch. Als het goed was geweest, had het geen miskraam geworden.

Nu maar hopen dat het nu weer raak is.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lesa, ja echt, dat zou ik soms ook willen, dat je een sneakpeek van de toekomst krijgt. Aan de andere kant misschien niet, want wat als het niet positief is? VInd dat wel lastig.
Snap wel dat jullie geen anticonceptie gebruikt hebben deze ronde, zou bij mij ook tegen mijn gevoel in gaan. Spannend nu bij jou dan, ben je al ongesteld geworden?
Ik heb voor deze ronde ovulatietesten besteld. Ik wil toch even kijken wanneer mijn ovulatie is, om iets meer gerichter seks te kunnen hebben.

Kreukel, snap je realistische blik en opmerking, maar wel ontzettend lastig zeg, jeetje. Ik hoop met je mee dat het weer raak wordt. Heb je vorige week van je ovulatie gebruik kunnen maken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal! Ik wil ook wel meeschrijven. Wat een verdrietige verhalen allemaal! (Maar gelukkig ook een positief verhaal tussendoor). Hier is het allemaal nog heel vers. Vorige week miskraam gehad bij 7/8 weken. Vandaag echo gehad en alles was schoon dus dat is op zich positief. We hebben al een dochter van 15 maanden en allebei de keren was ik snel zwanger. Dus wat dat betreft goede hoop voor de toekomst. Twijfel nog een beetje of we nu even een pauze zullen nemen of er meteen weer voor zullen gaan. Vind het fijn om ervaringen te delen hier. Succes allemaal, hopelijk gaat het voor iedereen snel weer lukken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven