Zwanger! Uitgerekend juni 2018

10-10-2017 19:58 823 berichten
zwanger! uitgerekend in juni 2018

Voor alle meiden die lief en leed willen delen over hun zwangerschap.
Naam&leeftijdKindjeUitgerekendAfsprakenBijzonderheden
LittledreamerTweede14 juni1 december termijnecho :heart:
Madeleine89Eerste20 juni10 november echo
Kersje25Tweede13 juni1 november echo
MucaTweede17 juni17 november
Charlie591Eerste16 juni28 november termijnecho
Lientjelotje
Farah868 juni17 november termijnecho :heart:
BlauwebesEerste10 junieind oktober vk
Marie-louise7 november echo
FragolisaEerste5 juni goede termijn echo gehad! :heart:
BobbieEerste10 juni9 november echo :heart:
Anja34Derde18 juni3 november echo
Muisje1117Derde
JippjanEerstejuni 201823 oktober echo :heart:
momtobejuneEerste 25 juni30 november termijn echo
vlinderTweede 9november echo
misstiekTweede/derde22 juni 7 december termijnecho:heart: :heart:


:hug: Lente en kleine liefde :hug:
anoniem_288375 wijzigde dit bericht op 22-11-2017 21:02
92.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi littledreamer. Sluit graag aan, gister positief getest dus allemaal echt nog superrr spannend!! Volgens mn eigen berekening rond 20 juni uitgerekend. Nu ik dit allemaal zo typ vind ik het zo onwerkelijk! Heb jij last van kwaaltjes? Had je al voorgevoel dat je zwanger was?
Hoi Madeleine! Gefeliciteerd.. ik snap dat het onwerkelijk voelt. Ik heb niet heel veel kwaaltjes behalve pijnlijke borsten, vaak plassen en moe.. maar goed dat is op zich allemaal prima te doen!
Ergens wel een voorgevoel maar goed, dat heb ik vaker gehad en werd toen alsnog ongesteld dus op zich zegt mijn gevoel niet zoveel ☺️
En jij?
Alle reacties Link kopieren
...
lente18 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 16:46
Reden: Niet meer actief in topic
99.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hai dames, ook ik sluit me graag aan. Jullie beiden van harte gefeliciteerd! Weet sinds afgelopen vrijdag dat ik zwanger ben van de tweede! Dus morgen 5 weken zwanger. Volgens mijn berekening 13 juni 2018 uitgerekend! Verder voel ik me goed en geen kwaaltjes!
Alle reacties Link kopieren
Je eigen topic littledreamer ❤❤❤❤ heel veel
Plezier gewenst! En ook voor alle dames die nog mogen aansluiten natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Jaa littledreamer en lente18 jullie uiteraard ook heel erg gefeliciteerd!
Ik heb gedurende de dag zeurende hoofdpijn en rug, steekjes in mn buik en gespannen, geen pijnlijke borsten. Soooo exited! Dat er maar veel meiden hier mogen mee kletsen :yes:
Jimbob schreef:
10-10-2017 20:51
Je eigen topic littledreamer ❤❤❤❤ heel veel
Plezier gewenst! En ook voor alle dames die nog mogen aansluiten natuurlijk
Lief! Dank je wel.. hopelijk voor jou de komende ronde ook goed nieuws! Ik blijf meelezen hoor!
Lente; gefeliciteerd! Wel heftig van jullie eerste kindje.. blijft altijd een spannende tijd zo’n zwangerschap maar als je dat hebt meegemaakt lijkt het me helemaal spannend..

Kersje; wat leuk! Lopen we volgens mij gelijk, en ik ben ook zwanger van de tweede. Dochter is nu 2 jaar; hoe oud is jouw eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
littledreamer schreef:
10-10-2017 20:57
Lente; gefeliciteerd! Wel heftig van jullie eerste kindje.. blijft altijd een spannende tijd zo’n zwangerschap maar als je dat hebt meegemaakt lijkt het me helemaal spannend..

Kersje; wat leuk! Lopen we volgens mij gelijk, en ik ben ook zwanger van de tweede. Dochter is nu 2 jaar; hoe oud is jouw eerste kindje?
Ja dat zou best kunnen. Leuk hoor! Ik heb ook een dochtertje maar die is 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
....
lente18 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 16:47
Reden: Niet meer actief in topic
97.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ik mag 1 november voor de eerste controle. Ben dan 8 weken. En jij?
Alle reacties Link kopieren
@lente18 hahah herken dat. Heb ook al 100 keer gekeken naar die test. Toch ga ik dan weer doemdenken. Is het niet vals positief etc. Daarom morgenochtend nog een test om het zeker te weten!

Voor mij wordt het trouwens eerste kindje. Zijn ongeveer jaartje bezig geweest waarvan de laatste 3 maanden met clomid.

Heeft het bij jullie lang geduurd voordat jullie zwanger waren?

Nog niet de vk gebeld trouwens. Doe ik denk over een weekje ofzo... wat is normaal?
Alle reacties Link kopieren
Madeleine89 dat maakt niet uit, wat ik van de verloskundige weet is dat je meestal pas tussen de 8 en 10 weken terecht kunt voor een echo en controle, mits je geen miskramen en dergelijke hebt meegemaakt.

Bij ons heeft het 3 maanden geduurd
Alle reacties Link kopieren
....
lente18 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 16:47
Reden: Niet meer actief in topic
98.90% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
....
lente18 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 16:48
Reden: Niet meer actief in topic
98.91% gewijzigd
Gefeliciteerd voor alle zwangere dames.

Mag ik aansluiten? Ben volgens eigen berekening nu bijna 6 weken zwanger. Heeft anderhalf jaar geduurd deze keer. Als alles goed mag gaan, wordt dit onze derde.
Alle reacties Link kopieren
Lente 18 wat apart dat je echo dan 3 weken later is. Bij mijn verloskundige heb ik op 1 november de intake en een kosteloze echo. Moet ook twee grote glazen water drinken een uur voordat ik kom zodat de echo duidelijk zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
grutt schreef:
10-10-2017 21:33
Gefeliciteerd voor alle zwangere dames.

Mag ik aansluiten? Ben volgens eigen berekening nu bijna 6 weken zwanger. Heeft anderhalf jaar geduurd deze keer. Als alles goed mag gaan, wordt dit onze derde.
Van harte welkom en gefeliciteerd!!!!
Dank je wel Kersje.

Hier is ook de mogelijkheid voor een vitaliteitsecho en naar mijn weten wordt die gewoon vergoed. Meestal rond 8 weken tenzij er redenen zijn om dit te vervroegen.
Ik heb 3 dagen na de test de verloskundige gemaild voor een afspraak. Deze staat 3 november en dan wordt er een echo gemaakt.. daarna ws inderdaad een echo rond de 12 of 13e week. Bij mijn vorige zwangerschap was de mogelijkheid voor een echo bij de verloskundige er nog niet, dus ik heb nu extra veel zin in de intake!

Wat leuk grut! Zwanger van de derde.. mooi zo’n groot gezin!

Daarnaast duurde het ongeveer 8 maanden voor ik weer zwanger was.. als ik er nu op terug kijk was het niet zo lang.. maar toen we er nog middenin zaten vond ik het op momenten echt frustrerend en lastig..
Alle reacties Link kopieren
littledreamer schreef:
10-10-2017 21:48
Ik heb 3 dagen na de test de verloskundige gemaild voor een afspraak. Deze staat 3 november en dan wordt er een echo gemaakt.. daarna ws inderdaad een echo rond de 12 of 13e week. Bij mijn vorige zwangerschap was de mogelijkheid voor een echo bij de verloskundige er nog niet, dus ik heb nu extra veel zin in de intake!

Wat leuk grut! Zwanger van de derde.. mooi zo’n groot gezin!

Daarnaast duurde het ongeveer 8 maanden voor ik weer zwanger was.. als ik er nu op terug kijk was het niet zo lang.. maar toen we er nog middenin zaten vond ik het op momenten echt frustrerend en lastig..
Nou wat grappig! Zo kort na mij! Wanneer was je nod? Toch ook niet afgelopen woensdag he? Hahah
Alle reacties Link kopieren
Vanochtend op nod nog even 2 zwangerschapstesten gedaan en allebei vet positief! Durf het dus steeds meer te geloven!
@lente18 ik slik clomid omdat ik pcos heb.
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen, ik ben nu bijna 5 wk zwanger van de eerste - ik ben nog niet helemaal aan het idee gewend zeker gezien het de eerste keer raak was ;) Ben enorm benieuwd hoe komende maanden gaan zijn (en of alles goed loopt). Ik weet niet of ik heel veel zal reageren maar meld me toch even dat jullie weten dat ik meelees - benieuwd hoe jullie je voelen!
Alle reacties Link kopieren
Welkom Charlie
Gefeliciteerd en in 1x zwanger wow!
Heb wat lichtje kwaaltjes en jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven