Uitgerekend 11 t/m 20 juli 2018!

03-11-2017 15:50 633 berichten
Wie ook?
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Afspraken Geslacht Bijzonderheden
dromenvangert 30 1e 9 juli 27-01 3D-echo + geslachtsbepaling
21-02 20-weken echo
:heart:
H300 27 Eerste 13 juli 26-01 geslachtsbepaling :heart:
Grenade 29Eerste13 juli26-01 geslachtsbepaling :heart:
Luna1990 27 Tweede 14 juli :heart:
Nixx 30 Derde15 juli24-01 geslachtsbepaling:heart:
raceslak 30 1e15 juli:heart:
Miss37 37 Tweede 16 juli :heart: Goede NIPT!
WWW7 Tweede 16 juli :heart:
Leeuwtje1984 33 2e17 juli:heart:
shassel 30 1e19 juli:heart:
Ravenloos 30 1e 19 juli 27-01 geslachtsbepaling :heart: mk juli '17
Selin26 27 1e20 juliMeisje!:heart: mk sept '17
Aliesje83 34 Tweede 22 juli :heart: mk juni '17
:heart: = hartje gezien
:duckie: = goede 20-weken echo

(Ik heb een bestaande nick gebruikt, vandaar de 'gekke' login gegevens (februari i.p.v. juli). ;-D Het leek me niet nodig om weer een nieuw email adres en nieuwe viva-account aan te maken. Gebruikersnaam: Februari2018, ww: februari)

:redrose: Zwangeres
:redrose: Eftelingmeisje
:redrose: Ninjaaa
anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-01-2018 19:26
50.25% gewijzigd
Jaaaaa ik meld mij hier alvast! Heb vanmorgen positief getest en via internet uitgerekend dat ik dan op 14 juli uitkom. Wie volgt?
Ja! Ik schijf ook graag mee. Had in de spanning ook al zelf een topic geopend, maar schrijf graag mee in een groepje.

Gisteren positief getest, internet zegt dat 18 juli de datum is. Ik ben 35 en het is mijn eerste. Wel al twee keer zwanger geweest en twee keer missed abortion/vroege miskraam. Maar ik heb een goed gevoel over deze! Dit is een plakkert!

Dus ik durf het meeschrijven wel weer aan 😃.
Hej leuk! We zijn al met zijn 2e!
Spannend zwangeres! Zeker na je 2 x mk! Deze moet gewoon blijven zitten.
Zo leuk een zomer baby!
Mijn dochter is nu 4 jaar en van maart.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik ben zwanger van de derde, uitgerekende datum is volgens de berekening op internet 15 juli. Ik heb al 2 dochters van bijna 3 en 5,5.
Nixx gefeliciteerd! En leuk dat je ook bij ons aansluit! Laat die zomer babies maar komen
Bij mij is het alweer voorbij. Het waren drie mooie dagen.

Kut zeg......ik had er zoooo’n goed gevoel over. Dat ik het eigenlijk nog niet helemaal kan geloven.

Dus ik mag weer uit de tabel.
Alle reacties Link kopieren
Zwangeres, wat onwijs kl*te zeg! Heel veel sterkte!
Ahhh nee zwangeres! Wat verdrietig!! Ik hoop dat je snel weer een positieve test in handen mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me hier ook. Ik ben volgens de berekening 15 juli uitgerekend. Het is mn eerste, super spannend allemaal!

@zwangeres: jeetje wat balen zeg. Veel sterkte! :heart:

@miss & nixx: leuk jullie te ontmoeten
Leuk Ninjaaa en gefeliciteerd!

Voelen jullie al iets?
Ik had heel de week al zeurende hoofdpijn. Pijn in mijn onderrug en kuit.
En nu heb ik veeeel honger!!
Alle reacties Link kopieren
Honger, moe, soms wat geboer en soms heeel licht misselijk. En er borrelt van alles haha. Alles is nog zo pril. Spannend he...
Alle reacties Link kopieren
Dit wordt ons 3e kindje, ook mijn derde zwangerschap maar ik heb nergens last van. Mijn borsten zijn wel gevoelig en voelen een stuk zwaarder.

Ik kan me niet meer herinneren hoe het bij de andere 2 was.

Hebben jullie al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?
Ik kom me hier ook melden. Uitgerekende datum is volgens mijn app 14 juli. Hier ook de eerste en vind het ook best wel spannend.

@ zwangeres sterkte! Wat naar dat het niet goed is gegaan.

@ nixx ik heb nog geen afspraak gemaakt. Wist niet zo goed wanneer. Ik denk dat ik eind deze week ga bellen. Hoe doen jullie het?

Ik heb een beetje zeurende buikpijn het grootste gedeelte van de dag en wat geborrel. Ook wel wat moe maar verder merk ik nog niet zo veel
Hoi meiden,

Ik kom ook graag mee schrijven.
Ik ben 27 jaar en weet sinds gisteren dat ik zwanger ben van de 2de.

Ik voel nog vrij weinig en dat maakt het weer heel spannend. Bij mijn dochtertje kreeg ik 2 dagen voor mijn nod al gevoelige borsten maar nu dus niet... maar we kunnen helaas alleen maar afwachten.

Volgens mijn berekening zou ik 16 juli zijn uitgerekend. Ik besef het nog niet helemaal ;)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd dames!

Ik heb nog geen contact gehad met de verloskundige ik denk dat ik ergens volgende week even ga bellen.
Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames!

Bij onze verloskundige kan je vanaf 5 a 6 weken bellen voor een afspraak. Dan krijg je je eerste afspraak met 9 weken.

Ik heb ook het gevoel dat mijn lichaam al plek aan het maken is voor mijn baarmoeder. Zo n drukkend gevoel richting middenrif wat ik herken van de vorige keer. Hoop niet dat dit betekend dat ik nu al een mega buik krijg want hoe moet dat dan straks aan het eind??
Alle reacties Link kopieren
@Luna en @Grenade: Leuk dat jullie meeschrijven! Ik besef het ook allemaal nog niet helemaal hoor!

Ik ga me pas volgende week inschrijven bij de verloskundige. Ben nu net 4.5 week zwanger dus ja. Nog wel vroeg.

Hebben jullie al nagedacht wie en wanneer jullie het gaan vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook meeschrijven? Vrijdag positief getest (meteen maar 2 verschillende testen geprobeerd) en ook gister nogmaals positief! :heart:

Voelt nog steeds heel onwerkelijk, afgezien van de groeiende, pijnlijke borsten, lichte hoofdpijn, af en toe een weeïg, misselijk gevoel en buikpijn. Ook heb ik helaas veel last van diarree, mijn darmen zijn onwijs gevoelig en als ik ook maar iets te zwaar eet heb ik flinke buikpijn en moet ik af en toe rennen naar de wc. Hoop echt dat dat snel verdwijnt :-( Denk dat ik daardoor deze week alvast de verloskundigepraktijk ga bellen, kan ik meteen vragen wat ik moet doen als het te lang blijft.

Morgen 5 weken. Uitgerekende datum is 11 juli, wat betekent dat als we wachten tot 12 weken en alles goed blijft gaan we het precies met kerst kunnen vertellen! Maar mijn man is zo enthousiast, die wil het echt het liefst nu al van de daken schreeuwen :mrgreen: Aangezien we beiden in de muziekindustrie werken, heb ik voor de oma's en opa's een houten muziekdoosje met een kinderliedje laten maken, met daarin hun namen (met opa en oma ervoor :mrgreen: gegraveerd. Zo ontzettend veel zin in!
I think I have a problem - I think I think too much.
Jullie ook gefeliciteerd!
Dan ga ik ook volgende week pas bellen. Lijkt me vroeg genoeg.

Wij proberen te wachten tot kerst. Lijkt me best lastig, maar een poging doen kan altijd. Sowieso eerst de eerste echo nog afwachten

Vervelend dromenvangert. Hopelijk gaat het snel beter. Leuke manier het te vertellen!
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dromenvangert, misschien heb je wel een virusje opgelopen?

Wij willen het ook pas rond/na de kerstdagen vertellen. Dan moet ik niet opeens een onwijze buik krijgen omdat dit al de derde zwangerschap is! Eerst maar eens een goede echo!

Willen jullie het geslacht weten?
Ik kan ook niet goed min mond houden hoor! 1 vriendin weer het en een paar collega s. Mijn ouders weten het ook al. Tja beetje vroeg maar kon het niet voir me houden
Alle reacties Link kopieren
Hi ik wil ook graag meeschrijven!

Vanmiddag positief getest op 7 dagen voor NOD. Dus nog erg vroeg maar ik duim heel hard dat alles dit keer goed gaat. In juli heb ik namelijk een miskraam gehad bij 7 weken.

Ik en manlief zijn hartstikke blij en ik zweef al lekker rond met een permanente glimlach en een wehkamp shoppingbasket gevuld :-).
Vorige keer was ik heel erg voorzichtig en wilde nog niet al te blij zijn 'voor het geval het misgaat'. Ik wil dat hele voorzichtige graag loslaten en volop genieten van het moment, vandaar mijn vroege aanmelding haha.

ik ben volgens internet uitgerekend op 22 juli 2018
symptomen: gevoelige borsten, lichte buikkramp, vlagen van lichte misselijkheid, lichte hoofdpijn en een warm gevoel rondom baarmoeder.

:cheer: :cheer: :cheer:

oh en ik ben 30 en dit is ons eerste kindje
Ravenloos gefeliciteerd! Wow 7 dagen voor je nod testen. Wist niet dat dat kon zo vroeg!

Ik vind het nog wel lang duren hoor tot 9 weken en de eerste echo. Denk wel steeds van "straks is er geen kloppend hartje" maar hopelijk gaat alles gewoon goed
Alle reacties Link kopieren
Bij de meeste gaat het goed Miss37. Dat is een mantra die ik mezelf maar voor ga houden :-)

Ik vind het ook best raar dat ik zo vroeg positief test.
Morgenochtend nog een test ertegenaan gooien en over 7 dagen misschien een clearblue met indicatie...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven