Zwangeren in het noorden van Nederland

27-11-2017 22:45 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn eerste kindje heb ik ook meegeschreven hier op het forum. Ik heb nog steeds contact met een groot deel van de groep en we hebben elkaar ook in real life ontmoet (met kids). Nadeel voor mij was dat de meeste meiden uit het zuiden of de randstad komen....

Vandaar mijn topic. Wie van de zwangere dames uit het noorden van Nederland vind het leuk om een forumgroepje te vormen?

Ikzelf ben nu zwanger van onze tweede. Ik ben uitgerekend, volgens mijn eigen berekeningen, zo rond 24 juli.
Ik hoop op een aantal dames die een leuke groep willen vormen.

Ruimte voor 15 personen... vol = vol
Naam Leeftijd N.O.D. U.D.? Bijzonderheden
Teigetje123 30 n.v.t 25 juni 2e kindje
vlammetje1 32 7 dec n.v.t. 2e kindje
freydis 25 n.v.t. begin aug. 2e kindje
januari-2018 23 n.v.t. 25 jan. jongetje 1e kindje
songforyourheart 23 n.v.t. 29 nov jongetje
muisjemeisje 25 12 dec n.v.t. 1e kindje
nagini 27 n.v.t. eind jan. verwachten twee jongetjes
anoniem_359625 wijzigde dit bericht op 29-11-2017 20:41
46.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey Teigetje, ik ben (nog) niet zwanger maar hoop dat wel binnenkort te zijn. Wij gaan voor een tweede kindje. Hoe oud ben je? En waar in het noorden woon je?
Hier! :hello: omgeving Groningen en begin augustus uitgerekend van de tweede :-D
Alle reacties Link kopieren
Hey das grappig Freydis, ook een noorderling!
@vlammetje-1
Ik kom jou ook overal tegen he :high5:
Ik schrijf al mee in het juni topic (uitgerekend op 2 juni), maar ik hou dit topic ook in de gaten :)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook vanuit het noorden van het land. Ben wel iets eerder uitgerekend dan jullie tot nu toe. 25 januari :) Mag ik dan alsnog meeschrijven of ben ik al te ver?
Alle reacties Link kopieren
Leuk dames! Eerder of later uitgerekend maakt wat mij betreft helemaal niets uit. Iedereen welkom wat mij betreft. Ook ik kom uit de omgeving van Groningen 😀
Groepje wordt al groter!
Zal ik een poging doen om alles in een tabel te zetten? En wat vinden jullie een leuke groepsgrootte? 15 mensen en tabel vol is vol? Weet nog van de vorige keer dat ik bij hele grote groepen het overzicht kwijt was en niet meer op iedereen persoonlijk kon reageren....

Hoor graag jullie idee hierover...

Hoe gaat bij jullie de zwangerschap tot nu toe....?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook uit de omgeving van Groningen. Leuk zo’n groep! Ik hoop dan snel aan te kunnen sluiten bij jullie! :byee:
15 mensen klinkt goed
Alle reacties Link kopieren
15 mensen klinkt goed! Ik kom uit het noorden van Drenthe dus das nog wel vlak bij Groningen hihi. Heb in Groningen gestudeerd en mn hele studententijd gewoond :)

Ohja 15 mensen klinkt voor mij ook goed. Anders wordt het zon chaos.
Alle reacties Link kopieren
Oeh ik ben dan meteen benieuwd of ik jullie misschien ken. Zelfde leeftijd, zelfde omgeving :-D

Ik ben 32, heb een dochter van 2 en probeer nu zwanger te worden van ons tweede kindje. Bij mijn dochter was ik direct zwanger. Ik kan rond 7 december testen of we weer zoveel geluk hebben. Lijkt me dan heel leuk om mee te schrijven. Ik zie wel een NOD in de tabel. Betekent dat ik als niet zwangere al wel mee kan schrijven? Ik lees sowieso alvast wel wat mee, dan hoef ik niet alles terug te lezen mocht ik binnenkort aan kunnen sluiten.
Alle reacties Link kopieren
Vlammetje: wat mij betreft mag je direct wel aansluiten :)

Ik ben 23 en nu zwanger van ons eerste kindje, een jongetje. Ben dus 25 januari uitgerekend :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik ben ook 23 en woon in ook in Drenthe. Morgen uitgerekend van een jongetje :) Wat heb je gestudeerd Januari?
Alle reacties Link kopieren
Super leuk dames! Ik ga straks even de tabel proberen bij te werken. Wat mij betreft mogen ook de dames meeschrijven die nog niet zwanger zijn hoor... vullen we toch een nod in 😀
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk! Zou ik dan ook al mee mogen schrijven? Ik kom zelf ook uit de omgeving van Groningen. Ik ben alleen nog niet zwanger, hoop dit wel heel binnenkort te zijn. Mijn NOD is rond 12 december.
Ik ben 25 en dit zou ons eerste kindje zijn :-)
Alle reacties Link kopieren
En voor de zwangeren natuurlijk: gefeliciteerd! Spannend muisjemeisje, hopelijk is het een goede maand voor jullie! Zijn jullie al een tijdje bezig?
Ook een hoop jonge moeders zeg, leuk hoor :-D
Oja en nog even voor de tabel, ik ben 25 en begin augustus uitgerekend ipv eind augustus ;)
Alle reacties Link kopieren
Welkom muisjemeisje! Spannend hoor... eerste kindje... hoeb lang zijn jullie het al aan het proberen...?

Ik heb een poging gedaan tot het maken van een tabel...
Mocht er iets bij moeten of anders moeten gil gerust...
Alle reacties Link kopieren
Ah nee ik ben de oudste!! o_o

Mooie tabel Teigetje! Je mag bij mij bij bijzonderheden wel zetten dat het om een tweede kindje gaat.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_348352 wijzigde dit bericht op 17-12-2017 20:44
98.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo... Hoe gaat het met iedereen?
Gespannen voor de nod's die aankomen? En hoe lang zijn jullie al "bezig"?

En de zwangeren.... Hoe gaat het??
Last van kwaaltjes?

Hier is het nog pril... zo'n 6 week ongeveer.. voel me prima als ik regelmatig iets eet.. verder soms wat moe... maar dat komt vast ook door ons zoontje die ons regelmatig wakkert houdt in de nacht (10 maand).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wachten vreselijk lang duren, nog een dikke week te gaan voor ik kan testen! Misschien smokkel ik en test ik een dagje eerder. Voel weinig gekke dingen alleen gevoelige borsten. Maar die heb ik af en toe tijdens mijn cyclus ook wel.

We hebben een dochter van 2. Bij mijn eerste zwangerschap was ik direct zwanger, eerste poging. En dit is nu ook onze eerste poging. Dus als ik daarop af moet gaan dan zou het nu direct raak moeten zijn. Maar ik weet dat die kans super klein is hoor. Dus ik reken maar nergens op.
Wij hadden net begin deze maand besloten om voor een tweede kindje te gaan en het was dus meteen in de eerste ronde raak. Bij de vorige zwangerschap duurde het een paar maanden langer. Ik had mijn positieve test al 3 dagen voor de nod in handen.. Ik voelde me al ruim een week vreselijk misselijk. Het kan soms dus wel eerder vlammetje-1 ;-) . Ben nu nog steeds soms misselijk maar verder nergens last van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven