Krampen en bruine afscheiding

12-12-2017 17:46 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik post hier eigenlijk nooit wat, maar heb nu toch wel een vraag.

Sinds zaterdagavond verlies ik bruine afscheiding. Het is niet extreem veel, maar soms voel ik het wel "lopen".
Vanaf 3 uur vanmiddag begin ik echter ook wat krampen te voelen. Het voelt een beetje als menstruatiekramp, maar ik voel de kramp ook wat aan de zijkant van mijn buik naar mijn lies toe.

Heeft iemand ervaring met dit? Met het verliezen van bruine afscheiding en wat kramp? De kramp aan de zijkant, is dat bandenpijn of iets? Heb daar wel wat over gelezen, maar geen idee of dat het is of dat het totaal iets anders is.

Ik heb de verloskundige al gebeld en kan daar vrijdag terecht, maar wilde alvast wat ervaringen van anderen horen
Alle reacties Link kopieren
Hoe ver ben je in je zwangerschap? Ik heb ervaring, niet positief, maar weet dat je aan mijn ervaring niets hebt...ieder verhaal staat op zichzelf...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels 2.5 maand

En ik ben me ervan bewust dat het ook niet goed kan aflopen helaas :(
Ook al hoop ik dat het wel goed gaat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Bloedverlies+buikkrampen is vaak 50/50 of het goedgaat of niet.
Helaas had ik er geen goede ervaringen mee. Begon bij mij met bruin en sloeg na 3 weken over in licht rood verlies. Uiteindelijk nog 2 weken geduurd voordat ik te horen kreeg dat ik een missed abortion had. Daarvoor leek op de echo's allemaal goed.
Veel sterkte met de onzekerheid.
Zelfde ervaring gehad en ook niet positief geëindigd.
Sterkte, ik hoop voor je dat het meevalt. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel meiden! :hug:
Zit niks anders op dan afwachten :(
De krampen hebben ook een soort van brandend gevoel. Vrees het ergste eigenlijk..

Ik was me er niet van bewust dat het bruinverlies tot wel 3 weken kan duren voordat je echt rood bloed verliest

Blegh ik knijp hem nu wel hoor :(
Ik had echt gedacht en gehoopt dat het goed zou gaan
Alle reacties Link kopieren
Bel anders de verloskundige. 2,5 maand is 10 weken, dan kunnen ze kijken en weet je waar je aan toe bent.

Ik geef jou een dikke knuffel. Sterkte, dit is zo naar.


Ik ken die onzekerheid (bij mij is het trouwens twee keer goed afgelopen).
Alle reacties Link kopieren
Heb je je vk al gebeld?
Ik heb er ook ervaring mee...1x goede afloop, 1x slechte afloop.
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Sommige hebben continu bruin bloedverlies zonder reden, helaas was het inderdaad voor mij anders en veranderde het bij mij naar rood. En zelfs toen was er nog hoop.. Uiteindelijk klopte het hartje gewoon niet meer.

Je kan wel vragen of de verloskundige eerder kan om je misschien uit je zorgen te halen als ze het hartje kunnen zien. Vrijdag is nog best lang en meestal willen ze je best nog eerder laten komen als je je zorgen maakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga haar nog een keer bellen of het eerder kan. Heb er geen goed gevoel bij gezien de krampen die ik heb.

Heb voor de zekerheid maandverband in mijn slip gedaan om ook te kijken of ik misschien iets raars zie.

Ik Google me suf, maar daar lees je natuurlijk ook verschillende verhalen. Ik lees wel dat je echt aan de bel moet trekken als je echt rood bloed verliest. Dat heb ik gelukkig niet, maar ook met bruinverlies kan het verkeerd gaan natuurlijk

Bedankt voor jullie steun meiden! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zelf dat ik een miskraam heb meiden :(

Ik verlies nu rood bloed met slijm. Beetje vies verhaal, maar ik kon een sliert met slijm en bloed uit mij trekken met een wc papiertje
Alle reacties Link kopieren
Dat ziet er inderdaad niet goed uit:( hoe is het vannacht gegaan? Heb je de vk al gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Vannacht is het goed gegaan en heb goed geslapen. Het gekke Is, is dat gisteravond de buikpijn wel minder werd nadat ik naar de wc ben geweest..

Ik ga vandaag naar de vk dus ben erg benieiwd! Ben ook wel wat zenuwachtig :$
Alle reacties Link kopieren
Spannend, veel succes. Zoals ik al zei.. Er is toch altijd een 50% kans dat het gewoon goed is. Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Succes bij de VK! Het kan echt alle kanten op gaan...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel!

Heb op dit moment geen buikpijn meer en verlies ook geen rood bloed meer. Hopelijk is dat een goed iets!

Nog even afwachten dan maar
Alle reacties Link kopieren
Hopen op het beste. Ben je vandaag al bij de vk geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag bij de vk geweest, maar het was niet goed meiden :(

Ben er erg verdrietig over. Heb nu nog steeds krampen natuurlijk en verlies bloed. Niet heel veel nog op dit moment, maar voel me wel erg rot :(
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend, was er al bang voor maar hoopte voor jou dat het allemaal goed zou zijn. Ze konden geen hartje vinden? Heel veel sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug:

Ach wat verdrietig om te horen. Sterkte meid. :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel meiden! :hug:

Baby was blijkbaar bij week 8 al gestopt met groeien en geen hartje meer idd :(

Blegh ik hoop toch wel dat de miskraam zich snel doorzet.
Hoelang duurde het bij jullie?
Mijn bloedverlies is nog niet hevig en de krampen zijn hetzelfde
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig! Bij mijn eerste vmk zette het na 1,5 week door, de tweede keer na een week. Sterkte!!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Laptopje123 schreef:
13-12-2017 21:03
Dankjulliewel meiden! :hug:

Baby was blijkbaar bij week 8 al gestopt met groeien en geen hartje meer idd :(

Blegh ik hoop toch wel dat de miskraam zich snel doorzet.
Hoelang duurde het bij jullie?
Mijn bloedverlies is nog niet hevig en de krampen zijn hetzelfde
Ik heb uiteindelijk een curretage gehad. Maar misschien komt het bij jouw spontaan.
Ik weet dat je er nu niets aan hebt; ik was binnen vier maanden weer zwanger.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig was jij al binnen 4 maanden weer zwanger poeziewoezie! :)

Ik hoop eigenlijk dat het snel op gang komt. Ik wil gewoon dat de krampen en het bloeden snel over gaat :(
Alle reacties Link kopieren
:hug: laptopje. Ik heb een paar weken geleden ook een MK gehad. Duurde vanaf de eerste bloeding ongeveer 1,5 week. Ik heb ook cytocec gehad maar weet niet zeker of het echt veel geholpen heeft, ik reageerde er niet heel heftig op.
Veel sterkte, ik vond het best een zware tijd, ook lichamelijk was ik erg moe enzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven