Cytotec

09-01-2018 13:42 26 berichten
Blijft bizar om dit in een zwangerschapspijler te plaatsen, maar oké.

Ik heb cytotec gehad om mijn missed abortion op gang te brengen. Ik ben best wel zenuwachtig en zie er als een berg tegenop. Zijn er dames die hun verloop met cytotec willen delen?

Ik heb echt het idee dat het 2 dagen enorm bloedbad gaat zijn en bij elke nies, kuch of draai alles naar buiten gutst. Is dat ook zo? Of zoals ik hoop na inbrengen na een paar uur krampen, dan flink wat bloed, stolsels en meuk en dan word het al minder?

Ik ben ook alleen thuis vandaag dus ben als de dood dat het niet stopt met bloeden ofzo :(
Ik heb geen ervaring, maar ik wil je wel even sterkte toewensen. :redrose:

:hug:
Alle reacties Link kopieren
Geen medicatie gebruikt, bij mij kwam na een missed abortion het uiteindelijk zelf op gang. Maar het verschilt echt per persoon, hoeveel weken je zwanger was etc. Ik heb zelf heel lang zwaar gebloed en 1 nacht enorme pijn gehad maar nooit het "kraan open" effect gehad wat je soms hoort.
Alle reacties Link kopieren
De eerste paar uur veel krampen en bloeden (sorry voor de gore details maar ik denk dat je dat graag wil weten: klonters). Na de fase met stolsels en krampen gaat het over in een gewone heftige menstruatie (dag 2 en 3 vrij veel, dag 4 minder en vanaf dag 5 'normaal'). Die 'menstruatie' duurde bij mij langer dan normaal, twee dagen extra. Ik heb die eerste dag vooral veel op het toilet gezeten met een iPad binnen bereik en comfortabele trui en dikke sokken.

Ik moest iedere dag mijn temperatuur opnemen en bij aanhoudende heftige krampen of koorts gelijk bellen. Dat is niet gebeurd dus ik kon op dag 3 weer gaan werken, wat wel fijn was (vond ik dan).

Sterkte.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Allereerst wil ik jullie sterkte wensen.