NUB-theorie (wie kijkt mee? ^^)

10-01-2018 19:39 330 berichten
Hai dames,

Afgetrapt met een eigen echofoto, zoals de TO dat hoort te doen, maar wij weten inmiddels het geslacht.

Daarom maken we hier het algemene nub-topic van. Voel je vrij om foto's te delen en nubjes te kijken ;).
anoniem_281085 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 10:50
69.62% gewijzigd
Afbeelding

Wat denken jullie? ^^
Alle reacties Link kopieren
Meisje? :D
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook een meisje.
Selin26 schreef:
10-01-2018 19:44
Meisje? :D
Haha ja denk je? Vind je het een meisjesnub? ^^
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook een meisje.
Cum non tum age
Echt waar? Oh, wat grappig! Ik had de indruk dat de nub iets omhoog ging. Ik dacht dus een jongetje. Maar nu denk ik ook het gevoel te hebben dat het een jongen is, dat speelt misschien ook mee.

Beide lijkt mij ontzettend leuk, overigens!

Keken jullie bij eventuele eigen kinderen ook naar de nub? En klopte het? :)
Ik denk een baby. :cheer2:
Sorry, echt geen idee maar ik vind het wel een plaatje! :flirting:
olla- schreef:
10-01-2018 20:03
Ik denk een baby. :cheer2:
Sorry, echt geen idee maar ik vind het wel een plaatje! :flirting:
Hahaha, dat zeg ik ook steeds als men vraagt: 'en weet je wat het wordt?' 'Nou, ik denk een baby, een puppy heb ik al' :p

Dankjewel, modelletje he? ^^ ❤
Alle reacties Link kopieren
Ik denk een meisje!

De nub is alleen het witte streepje en die loopt licht naar de ruggenwervels toe. Dus niet wat je na het witte streepje nog ziet, dat gaat idd weer omhoog.

Bij alledrie mijn eigen kinderen had ik het ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Laat je het nog weten volgende week? Ik vind het altijd heel leuk om te weten of ik het goed had.
Alvast oefenen voor mijn opleiding echoscopie!
eenhoornn wijzigde dit bericht op 10-01-2018 20:13
81.38% gewijzigd
Meisje!
Wauw, mooie scherpe echo. Ik heb mijn echofoto's er eens bijgepakt en kan niets ontdekken dat mogelijk op zo'n nub lijkt. Ben benieuwd of het klopt bij jou! Wij horen maandag hopelijk wat het is :-D
Jongen, denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Oh eenhoorn wil je die van mij ook eens analyseren? :D mag ik je pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Nav__ schreef:
10-01-2018 19:46
Haha ja denk je? Vind je het een meisjesnub? ^^
Jaaa ik denk het wel :D!
Wow, wat zijn jullie unaniem! Ik laat het zeker even weten, haha. Maandag horen jullie het! :D

Wat spannend, ik was helemaal op een jongetje ingesteld, maar een meisje is ook wel errug leuk, hoor ^^. We gaan het zien! :D

Laat de reacties maar komen, ben heel benieuwd of iedereen denkt aan een meisje of juist niet :p.
MinkeDeWit schreef:
10-01-2018 20:16
Jongen, denk ik.
Ah, een jongen-stemmer! Vertel? ^^
Heb me er een tijdje terug ook in verdiept, vlak voor onze elf weken echo. Niet dat ik denk dat ik er goed in ben, maar ik zou ook zeggen een meisje. Ben benieuwd straks wat eruit komt!
Alle reacties Link kopieren
Wat is een nub???? Niet uit buik?
Ik kan natuurlijk googelen, maar nu kan kan ik je meteen feliciteren.
Gefeliciteerd!
Oh, en ik zeg jongen :)
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Nav__ schreef:
10-01-2018 20:20
Ah, een jongen-stemmer! Vertel? ^^
Ik heb er geen verstand van maar zag iets omhoog steken.
Laatst was hier iemand met een overduidelijke echo van een meisje (met hamburger), en dat bleek een jongen te zijn. Zelf heb ik twee dochters dus dat dacht ik wel te herkennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk toch echt een jongen, maar ik heb de echo niet gemaakt dus ik houd een slag om de arm, maar aardig zeker van een jongetje :)
Wil iemand mij dan vertellen of dit ding dat ik het aangeduid met een pijltje ook de NUB is?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic! Ik denk een meisje :cheer2:
samosa schreef:
10-01-2018 20:26
Ik denk toch echt een jongen, maar ik heb de echo niet gemaakt dus ik houd een slag om de arm, maar aardig zeker van een jongetje :)
Ah, ben je echoscopiste? Kun je dat normaal ook al zien met 10 weken en een paar dagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven