Uitgerekend 16-30 september

15-01-2018 14:08 987 berichten
Voor iedereen die uitgerekend is half-eind september en mee wil schrijven!


:heart: = kloppend hartje!
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Afspraken Bijzonderheden
Schaapje199126Tweede14 september:heart:
Nusa30Eerste14 september27-02 2e echo:heart:
Vlammetje-132Tweede16 september:heart:
Jentelente28Tweede17 september23-02 eerste echo
Eftelingmeisje35Eerste19 september:heart: 3x miskraam
Juffie626Eerste19 september:heart:
Muppet364036Eerste22 september19-02 eerste echo:heart:
Luca201728Eerste22 september:heart:
Elle_8631Tweede23 september23-02 tweede echo:heart:
Poezels32Eerste23 september02-03 2e echo:heart:
Milov26Eerste23 september:heart:
Vievie_abc32Tweede23 september12-02 eerste echo:heart:
Nicole12337Derde23 september:heart:
MKM9225Eerste26 september:heart:
Bretnay28Derde27 september:heart: 4x miskraam
Maeeo25Eerste23 september05-03 tweede echo:heart:
Millca????29 september:heart:
Fala_198927Eerste30 september28-02 tweede echo:heart:
deanarys30Tweede30 september8-03 tweede echo:heart:
Nelle89????3 oktober:heart:
Nora_r :redrose:
Roffa38 :redrose: :redrose:
donski88 :redrose:




MissSF, Kikker90, Fem1986, Fatna, Tamaaaar; we hebben al even niets van jullie gehoord. Als jullie nog mee willen schrijven, laten even een berichtje achter?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:35
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
91.49% gewijzigd
Ik heb vanochtend positief getest, UD 24-09. Hopelijk blijft ‘t speldenprikje zitten!
Alle reacties Link kopieren
Yes, ik doe mee! Ik weet alleen niet of de UD nog naar voren wordt bijgesteld. Dan val ik misschien buiten deze groep. Eigen berekening is 16-9.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Kan de tabel alleen niet goed zien? Kan aan mij liggen (kijk op mijn tel)
Alle reacties Link kopieren
Nevermind, al gefixt zie ik :)
Ik heb de tabel even uit ons andere topic gekopieerd. Misschien handig om mee te starten?
Gefeliciteerd dames! Ik ben zelf in juli uitgerekend, maar vind het wel grappig dat jullie hier jullie andere topic voortzetten :hihi:
Morgenstond ja vruchtbare feestdagen denk ik hahaha
Hallo!

Ik ben 14 september uitgerekend, maar mag ik toch hier meeschrijven? ;-) het andere topic zit behoorlijk vol!

Ik heb al een dochtertje van 16 maanden en verwachten nu dus onze tweede kindje. Ik ben tijdens haar zwangerschap erg ziek geweest (veel overgeven tot zeker 30 weken en bekkeninstabiliteit) maar tot nu toe voel ik me (behalve het moe zijn) echt heel goed!

Hoe voelen jullie je? Is het jullie eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
Haha morgenstond! Precies!

Mag ik er bij? Ik ben 26, partner 35. Eerst kindje voor ons beide. Vooralsnog uitgerekende datum vooralsnog 19-9. Eerst echo op 9 februari.

Ik haal de gemiddelde leeftijd lekker naar beneden Haha.
@schaapje en @milov jullie kunnen jezelf erbij zetten. Moet je even de september inlog gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Welkom dames!

@Schaapje, de UD is nu toch nog erg onzeker. Wie weet ben je met de termijnecho verder of minder ver. Ik heb hem nu op 16-9 gezet maar dat kan ook nog wijzigen natuurlijk.
@milov ach ik haal hem omhoog :blob:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mezelf en @schaapje toegevoegd. Schaapje ik heb je 26 'gemaakt' gezien je geboortejaar?

Heb mijn UD ook maar op 19-9 gezet omdat een app dat aangeeft, een ander geeft 18-9 aan. De termijnecho zal meer duidelijk maken.

Hoe voelen jullie je tot nu toe?

Ik heb vooral zere borsten (met name tepels). Af en toe het gevoel dat ik ongesteld ga worden, heel licht krampgevoel, ook in m'n rug. Voor de rest tot nu nog nergens last van.
Niet zwanger, maar ik wil jullie wel allemaal feliciteren! Een jaar geleden zat ik er ook zo bij en een tweede helft september baby is geweldig ;-) Mijn exemplaar is om op te vreten, bijna 4 maanden oud nu!

Heel veel geluk en mooie echo's en lieve, prachtige kindjes gewenst!
Alle reacties Link kopieren
@Morgenstond, laten we maar zeggen dat we het nieuwe jaar allemaal goed hebben ingeluid ;)

@Schaapje, gelukkig voel je je nu beter dan zeg! Ik ben nu zwanger van ons tweede kindje, we hebben al een zoon van bijna 1,5. Voel me tot nu toe prima, wat misselijk en moe.

@Milov Gezellig dat je meeschrijft! Zere borsten heb ik niet echt, wel zijn ze enorm gegroeid in twee weken tijd! En mijn aders zijn opeens veel meer zichtbaar.

@Chantilly wat lief! Gefeliciteerd met jouw september baby! Heb je een zoon of een dochter gekregen?

Bij ons zoontje hebben we het eerst aan mijn ouders verteld, ik vond het wel leuk om het nu eerst aan de moeder van mijn man te vertellen. Gaan we morgen doen :) We hebben een t-shirt gekocht met ‘Best brother’ erop, die krijgt zoon morgenavond aan. Ben heel benieuwd hoe ze reageert!
Hebben jullie het al verteld?
Bij zoon hebben we gewacht tot de eerste echo, nu willen we het allebei dus eerder vertellen. Waarom weet ik niet precies.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal!! Wat leuk om in een groep te schrijven met zwangeren.

Hier ook voor het weekend een positieve test!!! Zo blij, maar aan de andere kant vind ik het zo ontzettend spannend. Moet eerlijk bekennen dat ik vanaf donderdag al elke dag een test heb gedaan, omdat ik het zo graag nog eens wilde zien haha. Volgens een site is mijn uitgerekende datum 22-09.
Ik kan pas woensdag een afspraak maken bij de verloskundige dus weet nog niet wanneer ik een echo krijg.
Bij hoeveel weken is jullie echo gepland?

Toevallig milov, ik ben ook 26 en mijn vriend bijna 35. We zijn al bijna 10 jaar samen en ons eerst kindje is erg welkom.
Ik ben er helemaal vol van en vind het fijn om het er hier met jullie over te hebben. Ik heb zoveel vragen, haha. Hebben jullie dat ook?

Ik voel me verder prima. Wat steekjes af en toe en sinds vandaag voel ik af en toe m'n borsten. Dus hopelijk blijft het zo.
Hey dames!

gefeliciteerd allemaal!!
Ik heb mezelf ook toegevoegd :) Eerste kindje en uitgerekend op 24/09.
anoniem_648cbf4301749 wijzigde dit bericht op 25-02-2018 20:08
78.02% gewijzigd
@chantilly wat lief, dankjewel en geluk met je septemberbaby!
@juffie6 je kunt jezelf toevoegen, welkom!
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie het allemaal al vertellen of wachten jullie nog?
juffie6 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 20:47
96.18% gewijzigd
@juffie door in te loggen met het septemberaccount
Alle reacties Link kopieren
Roffa38 schreef:
15-01-2018 20:45
@juffie door in te loggen met het septemberaccount
Lukt helaas niet op m'n telefoon. Doe het dan van de week wel even op de laptop.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het mijn ouders en broer al verteld en vertellen het waarschijnlijk ook al voor de eerste echo aan schoonouders. Twee vriendinnen van mij weten het ook al. Vorige keer hebben wij het pas verteld na de eerste echo maar dat vonden we deze keer te lang duren. En als het misgaat dan mogen ze dat best weten. Gisteren bij vrienden geweest en die hebben we het dan weer niet verteld. Dus het wisselt nog wat.
Alle reacties Link kopieren
@juffie, ik krijg een echo wanneer ik bijna 11 weken ben. 22 februari. Duurt nog eeuwen!
Alle reacties Link kopieren
@Juffie Jij ook gefeliciteerd met je positieve test, leuk he :) Fijn dat je je goed voelt. Mijn eerste echo staat nu voor als ik 8 weken ben.
Ik ben er net als jij helemaal vol van en man en ik praten er ook de hele tijd over. Een plek als dit is dan ideaal natuurlijk. Morgen vertellen we het mijn schoonmoeder en deze week ook mijn ouders, dat scheelt wel. Echt veel vragen heb ik niet, ik kan nog best veel terughalen van twee jaar terug, toen ik zwanger was van onze zoon. Wel voelt het weer net zo magisch als toen.

@Poezels wat leuk dat je in Zweden woont. Lijkt me zo mooi daar. Wat fijn dat je na zoiets verdrietigs weer snel zwanger bent geraakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven