wie wil er meeturen?

18-01-2018 09:40 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Update: helaas is de zwangerschap op 3 feb geeindigd in een miskraam


Wil ik te graag of is er wel degelijke een licht tweede lijntje te zien, waardoor het dus een plusje is geworden? Over 4 dagen is mijn vermoedelijke ongesteldheidsdag. Dit is een early zwangerschapstest , mag je 4 dagen van te voren doen.
Ik had een knalpositieve ovulatietest op 2 januari.


Afbeelding
mellifluous wijzigde dit bericht op 13-05-2018 15:26
20.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
..
mellifluous wijzigde dit bericht op 18-01-2018 10:22
Reden: dubbel
97.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik kan het niet goed zien. Bij mij werkte de kruidvat testen van 2 voor 5 euro het beste, ook al vroeg in de zwangerschap
Ja, ik zie wel licht iets.

Ik snap eigenlijk nooit dat niet iedereen gewoon die kruidvat 2 voor 5 doet :P
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het niet....
Alle reacties Link kopieren
Ga die zo maar even halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niet echt een streep maar het lijkt wel alsof de eerste helft van het rondje iets donkerder van kleur is waardoor de overgang heel lichtjes op iets van een streepje lijkt. Hij zit volgens mij alleen niet helemaal in het midden maar iets rechts van het midden
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook heel licht een streepje.

Bij mij is zo'n beeld-ik-het-me-in-streepje ondertussen een puber die letterlijk boven m'n hoofd groeit :)
Ik zie wel wat, zou gaan voor een Clear Blue digital early test, die zijn lekker duidelijk!

Edit: die van kruidvat zijn gevoeliger zie ik nu op deze site

http://www.ovulatie-berekenen.com/overz ... apstesten/

Spannend!
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 09:51
46.47% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie een plusje
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook een plusje, gefeliciteerd! En ik zou idd ook die Kruidvat 2 voor 5 euro halen als je nog een keer wilt testen later, kan niet missen.
Alle reacties Link kopieren
Het blijft ook altijd 'wishfull watching', denk dat als ik niet zwanger had willen zijn ik dan niks had gezien.

Maar ik zie aan jullie reacties dat ik niet helemaal aan het hallucineren ben :geek:.
Alle reacties Link kopieren
mellifluous schreef:
18-01-2018 09:52
Het blijft ook altijd 'wishfull watching', denk dat als ik niet zwanger had willen zijn ik dan niks had gezien.

Maar ik zie aan jullie reacties dat ik niet helemaal aan het hallucineren ben :geek:.
Nee dit is een echte tuurstreep, maar hij zit er wel. Gefeliciteerd :duckie:
Is het een early?
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Ik zie heeeeeeeeel licht wel iets ja. Ik ben benieuwd naar je kruidvat test!
Alle reacties Link kopieren
Door die felicitaties word ik wel wat zenuwachtig, gisteren wel eventjes teleurgesteld omdat ik dacht dat hij sowieso negatief was in eerste intantie. Had nog niet eerder dit type test gedaan, mijn man mocht na de 2 minuten kijken en wilde t dan van hem weten,maar het was meteen: helaas...
Toen wilde ik het zelf ook nog even zien.

Dit keer dacht ik dat het raak zou zijn, en zo niet dat ik de griep aan het krijgen ben. Half jaartje aan het wachten nu.
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
18-01-2018 09:54
Nee dit is een echte tuurstreep, maar hij zit er wel. Gefeliciteerd :duckie:
Is het een early?
Ja het is een early
Alle reacties Link kopieren
mellifluous schreef:
18-01-2018 10:00
Ja het is een early
Dan heb je kans dat ‘gewone testen’ nu negatief aangeven, omdat er nog te weinig hcg in je urine zit. Sowieso zal de volgende test dan waarschijnlijk negatief zijn. Jouw eerste plas van de dag zit de meeste hcg. Dus als je nu veel gaat drinken voor een andere test, zal deze negatief zijn. Je urine is dan te waterig en het is geen ochtendurine.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Heb je je ochtendurine bewaard? ;-)
Ik zie het ook!

Maar ik had het zelfde 2 weken geleden wel een clearblue test gedaan. Ik was overtijd maar 6 dagen later toch ongesteld geworden helaas.

Ik hoop voor jou dat je over paar dagen een echte knal positieve test in handen mag houden
Alle reacties Link kopieren
Deze test was met eind van de middag urine, gisteren getest. Ga nu morgen dan maar een early met ochtendplas doen.
Ik zie twee strepen

En ik heb n bril en dus gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Babypop schreef:
18-01-2018 10:07
Ik zie het ook!

Maar ik had het zelfde 2 weken geleden wel een clearblue test gedaan. Ik was overtijd maar 6 dagen later toch ongesteld geworden helaas.

Ik hoop voor jou dat je over paar dagen een echte knal positieve test in handen mag houden
Oh echt jammer zeg, succes deze nieuwe ronde!
Hoop het ook, maar anders nieuwe ronde nieuwe kansen
Klopt het dan dat je de foto hebt genomen buiten de afleestijd? Ik geloof dat je met blauwe inkt sneller een 'valse' indroogstreep ziet.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat het alleen een streep moest zijn, geen plus
anoniem_349619 wijzigde dit bericht op 18-01-2018 10:16
Reden: Foutje
82.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zie ook een heel licht streepje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven