Uitgerekend oktober 2018

30-01-2018 19:22 1023 berichten
Hier gaan we verder met de dames die in oktober 2018 zijn uitgerekend;
van 1 oktober t/m 15 oktober 2018


:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo
Naam Leeftijd (v/m) Kindje Uitgerekend Geslacht Geboren
Ilse_87 30/35 Tweede 1 oktober 2018 Jongen! 3-10
Ladymum 33/33 Tweede 2 oktober 2018
JuneM 31 Eerste 2 oktober 2018 20-9
Sneeuwwitje1 31/32 Eerste 2 oktober 2018 Jongen! 20-9
Suzanne1987 30/35 Eerste 3 oktober 2018
Nell89 3 oktober 2018
Gie_Gie 30/29 Eerste 6 oktober 2018 Verrassing! 15-10
Skippy86 32/30 Eerste 6 oktober 2018 Meisje! 09-10
Twingo1981 36/37 Vierde 6 oktober 2018
Ariana12 38/36 Eerste 7 oktober 2018
Yunaaislynn 33/38 Tweede 8 oktober 2018
Cloudje29 29/30 Eerste 8 oktober 2018 Jongen! 23-9
MC11 26/26 Eerste 8 oktober 2018 Meisje!
Mellie88 29/30 Tweede 8 oktober 2018 Meisje! 17-10
Ukkie16 32/30 Tweede 9 oktober 2018 Meisje! 9-10
Girlboss01 26/30 Eerste 15 oktober 2018 Meisje! 30-9
YellowLemon 27/33 Derde 9 oktober 2018 18-9
KatherineM 29/29 Eerste 9 oktober 2018
Suzahl 28/30 Eerste 10 oktober 2018
Mariposita 36 Tweede 10 oktober 2018 7-10
Flowerss 29/30 Eerste 12 oktober 2018
Reendje 29/29 Tweede 13 oktober 2018 Jongen!
Yuki99 34/42 Eerste 15 oktober 2018 Meisje!
:hug: Dikke knuffel: Brandje83 :redrose: ; 83Angel :redrose: MissBean :redrose:

Guusje en Feijsje, ik heb jullie uit de tabel gehaald, omdat we al een tijdje niets van jullie hebben gehoord. Mocht je er weer in willen dan horen we het graag!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:21
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
73.85% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zo, na even wat gepruts van mijn kant :facepalm: Hebben we een nieuw topic met tabel. Mocht je hulp nodig hebben met het invullen van de tabel, dan wil ik je wel even helpen.

Hieronder mijn laatste bericht uit het vorige topic:
Jeetje, Suzanne, jij moet echt lang wachten op een echo. Ik heb ook af en toe last van krampen en rugpijn. Fijn dat je van de verloskundige de bevestiging hebt gehad dat het erbij hoort.
Welkom Twingo! Is er trouwens een reden dat je naar de gyn gaat ipv naar de verloskundige?
Skippy, wij hebben op dezelfde dag een echo!! Volgens mij kunnen we tot die tijd niet zoveel doen; aftelkalender maken :proud: , rekening houden met eten, op tijd naar bed en lief voor jezelf zijn.
Ladymum: ik heb ook last van m'n darmen. Daardoor ook al een beetje een buikje...

Hebben jullie trouwens ook meer trek dan normaal? Ik heb soms zo'n honger. Heb ook heel erg zin in bepaald voedsel, vooral hartig. Terwijl ik normaal een zoetekauw ben :popcorn:
Ik wil ook wel mee kletsen. Ik ben nu 4w2d zwanger van onze 2e. Maar hiervoor meerdere miskramen gehad dus heel zenuwachtig. Mijn test is al erg donker, en liep mooi op sinds vorige week. Ik loop ivm ovulatie inductie bij de gyn, en mag bij 12 week eventueel naar de gewone vk.
Qua klachten ben ik heel misselijk, buikpijn en erg moe. Maar goed, goed teken denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Yunaaislynn. Kan me voorstellen dat je erg zenuwachtig bent. Wachtperiode tot de echo is dan extra spannend.
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij de club van oktober yunaaislyn! :)

Ik ga die tabel eens even proberen in te vullen...
Alle reacties Link kopieren
Nou, het lukt me niet om in te loggen met die gegevens.... Maar misschien wil jij het anders voor mij aanvullen Sneeuwwitje?
Ik ben 31, mijn man 30, dit is ons 1e kindje. We zijn uitgerekend 5 oktober. Echo plus afspraak verloskundige op 21 februari.
Alle reacties Link kopieren
Heb de tabel net aangepast, zag dat ik nog een spatie stond in de gebruikersnaam. Denk dat het daardoor niet lukte.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje1 schreef:
30-01-2018 19:30
Skippy, wij hebben op dezelfde dag een echo!! Volgens mij kunnen we tot die tijd niet zoveel doen; aftelkalender maken :proud: , rekening houden met eten, op tijd naar bed en lief voor jezelf zijn.
Ladymum: ik heb ook last van m'n darmen. Daardoor ook al een beetje een buikje...

Hebben jullie trouwens ook meer trek dan normaal? Ik heb soms zo'n honger. Heb ook heel erg zin in bepaald voedsel, vooral hartig. Terwijl ik normaal een zoetekauw ben :popcorn:
Leuk dat wij op dezelfde dag gaan! Op tijd naar bed, daar heb ik zin in! Had vannacht slaapdienst (werk in de gehandicaptenzorg), en heb maar van 00 tot 04 uur geslapen... Zo eens even compenseren daarvoor!

Ik heb niet echt meer trek dan normaal. Is lastig bij mij, ik was met een dieet met shakes bezig tot afgelopen weekend de test positief was. Dus accuut moeten stoppen natuurlijk. Nu heel lastig omdat je normaal heel geleidelijk het eten weer opbouwt, maar nu dus juist opeens weer alles gaat eten. Ik ben erg bang om veel aan te komen bij de zwangerschap. Was net 14 kilo kwijt (van 94 naar 80, wilde er eigenlijk nog 10 af, ben 1.64 m). Denk dat ik daarvoor wel advies aan een diëtiste ga vragen, om te zorgen dat ik niet straks weer al die 14 kilo's erbij aan heb.
Ik krijg de tabel ook niet voor elkaar. Ik ben 33, man 38, 2e kindje, uitgerekend 8 oktober gok ik.
Alle reacties Link kopieren
Tabel net ingevuld!

Welkom Yuna :-D .

Ik heb ook wel wat meer honger. En daar geef ik helemaal aan toe. Mag wel wat bij bij mij. Behoorlijk wat wel.
Skippy, goed idee om te informeren bij de diëtiste. Zou toch jammer zijn van al het harde werken als die 14 kilo er weer blijnd al zou komen. Al denk ik dat dat wel mee zal vallen. Je bent ze ook super knap zelf kwijt geraakt!

Oh meiden ik vind het zo raar weer om mezelf zwanger te zien/noemen. Al heb ik het er alleen met vriend en familie (met name zusje) over.
Hebben jullie het al verteld? Ik dus wel aan vader, schoonouders, broertje en zusje. Schoonzusje en zwager komen na de echo net als vrienden. Ik wil en kan het allemaal niet stil houden. En ik zou ook niet weten waarom het stil te houden.
Gefeliciteerd dames! Tip: maak er 1 t/m 15 oktober van, je ziet hoe snel het gaat ;)
Alle reacties Link kopieren
Hihi mijn gegevens staan bij yunaislynn :) zou je ze kunnen verplaatsen?

Hier snotverkouden bah! Fijne dag dames, ik probeer mij nog ff om te draaien :)
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben het gisteren aan mijn schoonouders verteld. Vandaag komen 2 vrienden die ook een kindje verwachten, zij gaan het ook horen. En morgen mijn oma en ouders. Langzamerhand vertellen we het aan mensen die erg dichtbij staan als we ze zien. Als dan een kleine clubhotel weet houden we het verder nog even stil tot na de echo denk ik. Als dat lukt... Geheimen zijn niet mijn beste vriend hihi. Ik wil het zoooo graag met mensen delen! Heel veel weten ook van onze lange wens en de onderzoeken bij de gynaecoloog, dus lang geheimhouden is eigenlijk niet echt een optie.
Alle reacties Link kopieren
Spannend dames! Ik heb net mijn huisarts op de hoogte gebracht, verloskundige krijg ik nog even niet te pakken.

Verder nog weinig klachten, behalve gevoelige borsten die ook al groter zijn geworden in die anderhalve week... NU AL! Ik dacht dat ik het me inbeeldde, maar het werd gisteren door mijn vriend bevestigd haha. Hij vond het niet erg, ik ben er minder blij mee want ik heb al 'meer dan genoeg' :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik voel helemaal niets aan mijn borsten... eerdere cyclussen had ik daar wel af en toe last van, gevoeligheid enz. Mijn cup A-B mag best een beetje opzwellen als het aan mij ligt hihi, laat maar komen!

Omdat wij net verhuisd zijn had ik nog geen huisarts hier. Gisteren dus aanmeldfomulier ingevuld en meteen maar erop gezet dat ik zwanger ben :)
Alle reacties Link kopieren
Het resultaat van mijn testen afgelopen zaterdag (dag 30),
maandag (32), en vanmorgen (34):

http://i63.tinypic.com/and1me.jpg

De streep loopt lekker op! Blij mee!
anoniem_363568 wijzigde dit bericht op 31-01-2018 09:19
27.41% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me echt zo dom! Ik belde net de poli verloskunde in het ziekenhuis, en nu blijkt dat ik gewoon in mijn eigen gemeente terecht kan... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Gie_Gie schreef:
31-01-2018 09:18
Ik voel me echt zo dom! Ik belde net de poli verloskunde in het ziekenhuis, en nu blijkt dat ik gewoon in mijn eigen gemeente terecht kan... :facepalm:
Haha ja hoe kan je sommige dingen ook weten, we doen dit ook maar voor het eerst :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zal nog een hoop leren de komende maanden denk ik :cheer2:
Skippybal is dat de kruitvat test?

Ik wil bloedprikken maar de assistente belt niet terug. Zo maar weer bellen dus. Dit ivm miskramen trouwens dus niet zomaar ofzo. Hoop dat ik ook snel terecht kan voor echo.
Alle reacties Link kopieren
Wow Skippy, ik dacht even dat je die foto bij mij thuis had genomen! ;-) Ze lijken sprekend op mijn drie testen van vrijdag, zaterdag en vanmorgen haha.

Het zijn de Kruidvat testen inderdaad. Ik heb trouwens besloten die Clearblue met tijdindicatie over te slaan. ZO DUUR! Ik weet zelf wel hoe ver ik ongeveer ben en die Kruidvat testen zeggen genoeg.

Spannend Yuna, ik hoop dat je snel terecht komt en dat alles goed gaat.
Alle reacties Link kopieren
Het zijn inderdaad die van Kruidvat, 2 in een pakje. Lekker goedkoop en doen het prima. Ik had ook nog een clearblue test met wekenindicator liggen, dus die ook gebruikt. Voor mijn man was dat op dag 2 toch wat het echt duidelijk maakte. Een dun streepje twijfelde hij nog over, maar toen dat ding echt zwanger 1-2 aangaf was het definitief echt waar :-D
Ik gebruik testen van sensitest die zijn minder gevoelig. Mijn streep was op dag 28 al heel donker. Ik hoop dat dat een goed teken is.

Ondertussen zo misselijk aks wat, maar er heerst ook griep op mijn werk. Hoop dat het meevalt hier.
Alle reacties Link kopieren
Had mij ook voorgenomen voor deze laatste zw schap zon clearblue aan te schaffen maar vind t belachelijk duur... heb 1x die van kv gebruikt en 1x die van trekpleister precies t zelfde trouwens en ik vertrouw erop maar zijn ze nou ‘in de aanbieding’ deze week ja dan haal ik m wel ;))
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vannacht weer de plafonddienst, goedemorgen ik had moet vooraf verwacht dat slapen vanaf dag 1 al zo uitdagend zou worden en ook zo noodzakelijk tegelijk.... Is dit om je lijf vast te laten wennen aan straks als een kleine je wakker houdt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven