Nu wel zo!

18-02-2018 08:52 68 berichten
Goedemorgen allemaal,

Wil even met jullie delen ben zo blij 😁
Dinsdag is mijn nod
Bovenste test is van 15/2
Middelste 16/2
En de onderste van vanmorgen
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks maar ik ga er vanuit dan je zwanger bent? Gefeliciteerd!
Ja op een of andere manier krijg ik de foto er niet op 😬
http://i65.tinypic.com/2gseck1.jpg
Het lukt niet heel vreemd jammer had jullie graag de testen willen laten zien
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Nala2013 schreef:
18-02-2018 08:56
Ik zie niks maar ik ga er vanuit dan je zwanger bent? Gefeliciteerd!
Dank jewel
Saartjepoes schreef:
18-02-2018 09:02
Gefeliciteerd!
Dank je🤗
Duidelijk! Gefeliciteerd :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Niet om je enthousiasme te temperen, maar er moet toch een plus-teken op de bovenste en onderste in het ronde venster komen? Die zie ik eigenlijk niet.....

Wacht nog even af en test op nod nog eens.
Shuri schreef:
18-02-2018 09:11
Duidelijk! Gefeliciteerd :cheer:
Dank je🤗 :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik ga mee met hertje. Als dit mijn testen zouden zijn zou ik toch echt denken dat er niks te zien is...
Maar goed ik heb dan ook pas na NOD getest.
Tralalalala
Hier ze we toch echt duidelijk streepjes hoor op de foto idd minder duidelijk

Het is net of ze minder duidelijk worden? Hopelijk worden ze duidelijker naar mate je nod voorbij gaat.
Babypop schreef:
18-02-2018 09:33
Hier ze we toch echt duidelijk streepjes hoor op de foto idd minder duidelijk
Ik snap sowieso de behoefte niet om aan wildvreemden foto's van je testen te laten zien eerlijk gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Babypop schreef:
18-02-2018 09:33
Hier ze we toch echt duidelijk streepjes hoor op de foto idd minder duidelijk

Ik zie ook wel streepjes, maar geen plustekens en zoals hierboven al werd gezegd moeten de 1e en 3e volgens mij een plusteken aangeven voor zwanger en een liggend streepje voor niet zwanger.

Maar goed, jij hebt de gebruiksaanwijzing bij de hand en misschien een beter beeld dan de foto’s, dus voor als je daadwerkelijk zwanger bent: gefeliciteerd!
Kasboom schreef:
18-02-2018 09:40
Ik snap sowieso de behoefte niet om aan wildvreemden foto's van je testen te laten zien eerlijk gezegd.
Reageer dan gewoon niet |-)
Als Ik dan ook eerlijk mag zijn.. ik zie ook geen duidelijk plusje... geen van de testen vind ik heel duidelijk om echt te zeggen dat het positief is.. sorry...
TO, doe over 3 dagen nog een nieuwe test.
De foto kan mij ook niet geheel overtuigen, maar ik hoop heel hard met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik wens je echt toe dat je wel zwanger bent!
Hopelijk kun je je nieuwsgierigheid nog bedwingen tot je nod! En dat je dan een pracht van een positieve test hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wel lichte plusjes, dus een voorzichtige felicitatie van mij. Ik zou de test dinsdag nog eens herhalen en het voortaan bij één merk houden. Dan kun je tenminste goed vergelijken of het streepje donkerder wordt naarmate de dagen verstrijken. Succes!
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
Ze zijn idd ook nog wel wat vaag maar 3 testen positief 1e en 3e foto staan toch echt plusjes! Dank jewel dames! Heb net nog maar een test gedaan haha hoezo lijk wel gek haha! Maar deze is ook echt positief! Di op mijn nod zal ik pas weer testen en hoop ik dat de test duidelijker is!
Waarom testen voor NOD? Een eventuele zwangerschap kan nu nog mis gaan en dan test je na NOD negatief. Zonde van je geld.
Alle reacties Link kopieren
Huh maar je NOD is dus nog niet geweest? Zoveel dagen van te voren testen heeft toch geen zin? Je kunt nu toch alsnog dinsdag ongesteld worden?

Dat je enthousiast bent snap ik hoor maar zoveel testen eraan besteden voordat je overtijd bent snap ik niet helemaal. Kan toch zijn dat de bevruchting plaats heeft gevonden maar er nog wat mis gaat met innesteling bijv?
Je bent nu bijna een week eerder begonnen met testen.

Anyhow ik hoop dat het goed blijft gaan en je gewoon zwanger bent!
Ik zie indroogstreepjes, op zijn best.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven