Druk laag in buik.

19-02-2018 11:59 9 berichten
Hallo,

Ik ben nu 19.2 weken zwanger, en ben vanochtend wakker geworden met constante druk laag in buik, waardoor het ook voelt alsof er enorme druk op mn blaas staat bij diep ademhalen. (Nou heb ik op het moment een kuurtje voor de blaasontsteking, dus weet niet of het daar ook aan zou kunnen liggen). Bij lopen, zitten, opstaan etc, voelt de druk erger. (Klinkt me best normaal wat dat betreft)

Maar vind het toch fijn om even te weten of anderen dit gevoel ook kenden/kennen in dit moment van de zwangerschap.

Alvast bedankt voor het lezen en eventueel reageren ^^.
Alle reacties Link kopieren
Kan heeeel goed vd blaasontsteking komen..wat je altijd kan doen bij onzekerheid is even je vk bellen.
Lijkt me verstandig om je VK even te bellen :idee:
VK bellen :)
Dubbel.
anoniem_349704 wijzigde dit bericht op 19-02-2018 12:06
68.42% gewijzigd
Driedubbel zelfs :P
Alle reacties Link kopieren
verloskundige bellen idd... ofwel van blaasontsteking ofwel soort van bandenpijn of zelfs voorweeen. druk bezig geweest voorbije dagen?
@morgenstond begrijp ik de boodschap in ieder geval wel goed ^^.

Dankjewel voor de reacties :-D
MissTiek2015 schreef:
19-02-2018 12:07
verloskundige bellen idd... ofwel van blaasontsteking ofwel soort van bandenpijn of zelfs voorweeen. druk bezig geweest voorbije dagen?
Ik heb juist in verband met erge pijn een paar dagen rust genomen van werk. Gyneacoloog legde me uit dat de pijn door de blaasontsteking zou kunnen komen.

Nou is de pijn gelukkig afgenomen, maar nu dus druk :sherlock:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven