Najaar 2018

23-02-2018 15:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lang getwijfeld of ik dit topic nu wel of niet zou openen, want het is immers pas eind februari. En tóch, om mijn vriend tot september wat te ontzien van mijn enthousiasme, besloot ik het te doen. Ik ben vast niet de enige met opspelende kriebels. :flirting:

Zijn er meer meiden die in de tweede helft van dit jaar willen proberen om zwanger te worden?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dit niet. Als je toch een kind wil waarom ga je er dan niet nu al voor??

Wil je vriend er nog onder uit soms?

Wie weet hoe lang het dan nog duurt..
TheSky=moreBlue@Malibu
Alle reacties Link kopieren
Next2UinMalibu schreef:
23-02-2018 16:05
Ik snap dit niet. Als je toch een kind wil waarom ga je er dan niet nu al voor??

Wil je vriend er nog onder uit soms?

Wie weet hoe lang het dan nog duurt..
Nee hoor, want mijn vriend kijkt er net zo naar uit als ik. Jammer dat je dit insinueert. We kiezen hier bewust voor omdat we 2019 mooi vinden (als het lukt, uiteraard) en omdat we een lange zomervakantie gepland hebben waar we, misschien wel als laatste keer met z'n tweeën, ongedwongen van willen genieten met heerlijke wijntjes en cocktails. Dat je iets graag wil, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dírect moet.
Meauve01 schreef:
23-02-2018 16:12
Nee hoor, want mijn vriend kijkt er net zo naar uit als ik. Jammer dat je dit insinueert. We kiezen hier bewust voor omdat we 2019 mooi vinden (als het lukt, uiteraard) en omdat we een lange zomervakantie gepland hebben waar we, misschien wel als laatste keer met z'n tweeën, ongedwongen van willen genieten met heerlijke wijntjes en cocktails. Dat je iets graag wil, hoeft natuurlijk niet te betekenen dat het dírect moet.
Ik snap wel dat je wilt wachten. Je wilt ook niet hoogzwanger op vakantie of iets 😉 en wij hebben liever ook in 2019 omdat ik net doorgestroomd ben naar een nieuwe functie. Ik ga rond april/mei stoppen met de pil
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn er ook aan toe maar wachten tot onze nieuwbouw iets verder is. Het is heel moeilijk om zo geduldig te zijn. Ergens ook wel dubbel omdat we niet weten of het zo snel lukt.. Maar we hebben tijd genoeg. En het zou niet ideaal zijn om hier een kindje te krijgen. Luxeprobleem.

Net zoals sungirly willen we eind april mei gaan beginnen. Misschien kunnen we een topic openen voor die periode @sungirly? Wilde meepraten met zwanger worden in april maar was al vol. :(
Alle reacties Link kopieren
sungirly schreef:
23-02-2018 17:38
Ik snap wel dat je wilt wachten. Je wilt ook niet hoogzwanger op vakantie of iets 😉 en wij hebben liever ook in 2019 omdat ik net doorgestroomd ben naar een nieuwe functie. Ik ga rond april/mei stoppen met de pil
Wat spannend! Beginnen jullie dan ook direct? Ik ben al gestopt met de pil, zó fijn. Echt een wereld van verschil qua gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Jaa ik ook :) eigenlijk om dezelfde reden, nog even lekker op vakantie en niet zwak en misselijk zijn. Maar wij gaan dan wel voor de tweede :flirting:

Bij de eerste was gingen we dus tijdens het eerste trimester op vakantie en was ik alleen maar ziek. Dus nu heel bewust om onze eerste vakantie met z'n drieën bewust van te genieten in september. Dan is de eerste ook 1,5 jaar dus dat valt nog mee :)

Het kriebelt ook echt weer enorm, dus kijk er mega naar uit!
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik dacht dat je een kerstkindje verwachtte. Of sinterklaas- of halloweenkindje, maar er moet nog helemaal aan gewerkt worden.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven