Zwanger worden maart 2018

05-03-2018 16:11 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,
Wie hoopt er ook in maart op een positieve zwangerschaps test🤗
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaa wij!!!!!

Alleen het is wel wat ingewikkelder dan normaal..
Mijn spiraal is er eruit vanaf 23 januari alleen nog geen enkel spoor van mensrtuatie, nu maar begonnen aan de ovulatie testen van sensitest ik denk zelf dat ik ongeveer de 18 me eisprong heb en jullie ??
Eisprong deze week gehad. Nu hopen op een positieve test eind maart :-D
Alle reacties Link kopieren
Ohh spannend!!! Laat het weten...
Wij nog een weekje wachten op de eisprong spannend!!

Hoelang ben je al bezig?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik hoop het ook heel erg om deze maand een positieve test te hebben!
Ik denk ook deze week mijn eisprong te hebben dus we doen ons best :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor!!

Laat je het nog wel weten!?
@Nelly ik ben eind december gestopt met de pil! We zitten nu dus in ronde 3
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in september gestopt met de pil. Eerst een paar behoorlijk lange rondes gehad en de laatste keer was 37 dagen dus het gaat de goede kant op! :)
Alle reacties Link kopieren
Heeft er al iemand getest of nog niet? Ik voel me ontzettend zwanger... steekjes in mn buik, moe, veeel plassen, veel afscheiding. Maar het kan ook zo goed dat mn lichaam me totaal voor de gek houdt :O
Ik weet niet precies wanneer mijn NOD is, dus ik ga zondag maar een testje doen denk ik :hyper:

Hoe gaat het met jullie??
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik hoop ook één deze dagen positief te testen. Ik zit nu 4 dagen voor nod (volgens de app die ik bijhoud) en ik voel van alles.

Ontzettend moe, hoofdpijn, spierpijn en mijn maag lijkt wel een bodemloze put. Geen idee of dit überhaupt wat betekend maar ik hoop van wel! :-D

Succes iedereen en laten we hopen op veel positieve testen! :hello:
Alle reacties Link kopieren
Spannend Sweetdaantje! :-D

Ik heb ook geen idee of het bij mij wat betekend maar ik voel me anders dan de andere maanden!

Weet je al wanneer je gaat testen?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Ik hoop dat ik met jullie mee mag kletsen.

Momenteel zit ik op het wacht bankje tot 2 april...

7 maanden geleden gestopt met de pil, maar deze maand echt serieus er mee bezig gegaan.

Iedereen veek succes en hoop op leuke gesprekken 😁
Alle reacties Link kopieren
Spannend Elisa! Ik hoop dat dit topic wat actiever gaat worden, het is nu nog erg rustig... ;-)

Ik heb vanmorgen getest maar helaas negatief. Wel enorm het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar nog niets te bekennen... :roll: ik ga nu wachten tot eind van de week en dan nog een keer testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
Ik ben vorige week helaas ongesteld geworden! Ik dacht echt dat ik zwanger zou zijn vanwege symptonen. We gaab nu ronde 4 in :)
Alle reacties Link kopieren
Evelien_88 schreef:
26-03-2018 20:56
Ik ben vorige week helaas ongesteld geworden! Ik dacht echt dat ik zwanger zou zijn vanwege symptonen. We gaab nu ronde 4 in :)
Jammer zeg. Op naar de volgende ronde!

Je lichaam kan je echt flink voor de gek houden hé O_o ik haal me ook van alles in mn hoofd en dan zal je zien dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld word.
Alle reacties Link kopieren
Sunny wanneer is de dag dat je ongesteld moet worden?

Evelien wat jammer zeg. Nieuwe rondes nieuwe kansen.

Ik heb deze maand voor het eerst vanaf dag 12 tot 21 ovulatie testen gebruikt. Ik was er van overtuigd aangezien ik behoorlijk buikpijn heb met de ovulatie dat het dan mijn piek was op dag 14. Bleek achteraf dag 18 te zijn.

Nog lange 7 dagen te gaan haha.

Hebben jullie al kids of is het voor de 1ste ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn cyclus is nog best onregelmatig maar de vorige ronde was het 37 dagen dus dat hou ik nu ook maar aan. Dan zou ik donderdag ongesteld moeten worden.

Ik heb nog nooit ovulatie testen gebruikt maar het lijkt me wel fijn om te weten wanneer je eisprong precies is!

Ik heb al een zoontje van net 1 jaar :heart:
Nee hier nog geen kinderen :)
Alle reacties Link kopieren
Sunny oke spannend... ik gebruik een app waarin je kan zien hoeveel dagen je cyclus was enz. Heel handig!

Evelien leuk! Dus voor jou is alles helemaal nieuw.

Ik ga voor mijn 3de en vriend 2de. Ik heb al een zoon en dochter en hij een dochter.

Ik zelf heb wel echt last van mijn onderrug en me borsten... nog 6 dagen...
Ja heel spannend vind ik het allemaal. Ik werk met kinderen dus ik heb wel veel ervaring:)
Alle reacties Link kopieren
Evelien ja dat scheelt. Ik heb zelf op een kdv gewerkt nu op een groep jong volwassenen maar je neemt de stukjes wel mee. Je eigen kind is toch heel anders.

Spannend hoor. Weet je wanneer je goede periode is ?
Ik heb als het goed is aankomend weekend weer mijn eisprong. Ik vind het elke maand weer spannend. Ik ben er best veel mee bezig waardoor het nu elke keer weer een teleurstelling was dat het niet gelukt was. Dat met die borsten en onderrug herken ik..ik heb nu trouwens nog steeds veel aders op mijn borsten en tepels en toch ben ik niet zwanger..vindhet zo raar..
Alle reacties Link kopieren
Wordt een leuk weekend dus haha
Misschien komt het nog door het ontpillen.

Ik merk dat ik er ook aardig mee bezig ben. Heb een app waarin ik exaxt kan zien hoelang ik ongeveer nog moet em zeker in de wacht periode nu kijk ik er regelmatig op. Dit forum vind ik dan ook erg fijn zodat je kan ventileren bij mensen die exact het zelfde doorgaan.
Hoelang zijn jullie bezig om zwanger te worden? Ik vind het forum ook erg fijn. Ik voel mij soms onzeker omdat het alemaal voor mij de eerste keer is
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook altijd te veel mee bezig naar mn zin... maar ik kan het gewoon niet loslaten! Ik heb ook een app waarin ik m'n cyclus bij hou en bij alles wat ik voel denk ik dat ik zwanger ben :@@:

Wij zijn het nu zo'n 3 rondes serieus aan het proberen, dus dat valt nog reuze mee! En ik vind het ook heel fijn om hier m'n ei kwijt te kunnen op t forum :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven