Waarschijnlijk is het mis

07-03-2018 18:34 71 berichten
Omdat ik er verder met niemand nog over wil praten,maar toch even wat bemoedigende woorden wil horen dit topic.

Na 2jaar(oke 23 maanden) had ik eindelijk een positieve test in handen. Week later nog een clear blue test gedaan omdat ik niet helemaal zeker ben hoe lang ik nu zwanger ben. Vrijdag gaf test 2-3 weken zwanger aan. (Week verder dan test 1,woensdag ervoor)

Omdat ik veel afscheiding had,zaterdag wat dieper afgeveegd en toen zag ik bruine afscheiding. Oud bloed dus. Tot zo ver geen paniek.
Later op de de dag nog een keer gevoeld en toen zat er helder rood bloed bij.
Ik heb nu allerlei kleuren voorbij zien komen. Van bruin tot geel rood en rose.

Ik heb geen kramp. Alleen af en toe het gevoel dat ik ieder moment ongesteld kan worden.
Ik heb geen gevoelige borsten meer en mijn vele afscheiding is ook gestopt. Alles stinkt nog wel verschrikkelijk.

Ik weet dat het alle kanten nog op kan. Eind volgende week een afspraak bij de verloskundige. Dan maakt ze een echo en weet ik misschien iets meer.

Van de ene kant wil ik graag nog hoop houden maar als het toch mis is,laat het dan maar ook nu doorzetten dan heb ik zekerheid.
He wat een onzekerheid. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte. Hoop voor je dat het loos alarm is.
Soppie d'r over en hij glimt weer!
Alle reacties Link kopieren
Tjee, wat naar na zo'n lange tijd. Zoals je zelf al zegt; kan nog alle kanten opgaan. Ik hoop van harte de goeie. Sterkte met wachten :hug:
The time is now
:sun: Sterkte. Hopelijk is alles toch oké.
Snap zo’n verloskundige niet zo.... nu heb je stress, hoop, wanhoop en misschien wel slapeloze nachten.

Ooit, bijna 30 jaar geleden zat ik in jouw situatie en na 2 weken onzekerheid bleek alles goed te zijn met, toen nog, Kruimeltje. :heart:
Ik mocht langs komen van de verloskundige. Ze gaf aan dat ze waarschijnlijk niks kon zien wat of op een goede of op een slechte afloop zou wijzen. Als ik een week zou wachten zou er waarschijnlijk een hartje te zien moeten zijn en dan zou ik meer weten.
Vind dat inderdaad fijner dan alsnog met twijfel naar huis gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de onzekerheid maar al te goed :hug: na 2,5 jaar proberen liep het helaas bij mij slecht af. Als je nog geen hartje hebt gezien zei mijn verloskundige dat het altijd 50/50 is wat betreft de uitslag. Dus ik duim voor een mooie hartslag volgende week.
Wat een shitzooi.. ik heb geen bemoedigende woorden voor je, behalve dat je hier over een week een heel verhaal mag typen over een sterk kloppend hartje!!

Sterkte TO :hug:
De eerste weken komen en gaan de klachten, soms zijn ze heel sterk aanwezig en soms opeens helemaal niet meer. Ook bloedverlies hoeft niet gelijk te betekenen dat het mis is, het is tijdens een zwangerschap ook beter doorbloed dus je kan al een bloeding hebben als je seks hebt gehad of soms bij tillen al. Al snap ik je onzekerheid echt wel, lijkt me alles behalve een onbezorgde tijd nu.

Moeilijk om dan de moed er in te houden, zeker als je al zo lang moest wachten tot deze positieve test. Ik duim met je mee dat toch alles goed is en je volgende week en mooi kloppend hartje kan zien.

Gaat er iemand mee naar de echo?

Sterkte met wachten :hug:
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het miss bubbles? Heeft het doorgezet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien ook even stoppen met diep poeren?
Lijkt me ook dat je dan iets kan beschadigen (bloedvaatje) dat bloed veroorzaakt
Frankly my dear, I don"t give a damn
Fijn al die bemoedigende woorden.

Het is niet doorgezet. Ben er niet gerust op. Nog een test gedaan gister middag en die bleef steken op 2/3 weken zwanger. Eind van de week nog maar eens met ochtend urine doen.

Ben normaal erg nuchter maar vind het nu best moeilijk. Kan ook even geen zwangeren "verdragen" en dat is ook niks voor mij. Het is ook mijn 2e zwangerschap dus zou een beetje moeten weten hoe het werkt vind ik zelf.

Ik ga alleen naar de echo. Het is in de avond en man blijft dan bij kind 1. Vind ik ook niet erg. Kan ik het evt zelf even laten zinken en verwerken.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte met deze onzekerheid. Ik heb een flinke bloeding gehad bij 6 weken zwangerschap (zonder krampen oid) wat gelukkig loos alarm bleek en ik nu bijna 30 weken zwanger ben.. maar helaas kan denk ik niets je zekerheid geven; het kan alle kanten op. Het blijft (helaas) bij afwachten... ik hoop voor je dat het een onschuldige bloeding is geweest!
Alle reacties Link kopieren
Wat een super nare onzekerheid TO.

Het klinkt alsof je maar hele kleine hoeveelheden bloed hebt verloren. Dit kan echt helemaal normaal zijn.

Heel veel sterkte met het lange wachten. Het is niet bepaald een roze wolk, die eerste onzekere fase...

Hopelijk lezen we volgende week hier een mooi berichtje. :heart:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Kleine update: test geeft een week verder aan!voel een hoop opluchting!
Geen idee of ik daar iets aan kan ophangen,maar naar mijn idee moet het juist terug lopen als het mis is en niet op toch?

Nou ja kan nu wel met wat meer rust wachten tot de echo
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn! Je HCG zou volgens mij nu niet meer meetbaar zijn als het vorige week fout zou zijn gegaan, dus ik zou dit zien als een goed teken.
Ik had ooit een miskraam bij 6 weken en een week later was de test bij mij volkomen blanco.
Don't cry, buy a bag and move on.
Wat fijn om te horen, het betekend dat je HCG nog steeds stijgt. Hoeft geen garantie te zijn volgens mij, maar het is in ieder geval wel een goed teken.
Alle reacties Link kopieren
waarschijnlijk is dit net als wat ik in het begin had een innestelingsbloeding

ik heb in het begin zelf heel veel bloedverloren doekjes vol helder roodbloed... waar ik ook erg onzeker over was. na gesprek met verloskundige kreeg ik met 7 weken een vervroegde echo die elders werd gemaakt... die echo was tip top in orde ik was zelfs al 8 weken zwanger inplaats van 7...

nu inmiddels 34 weken zwanger

vraag een vervroegde echo aan als je het echt niet vertrouwd.
komt vast en zeker goed :redrose:
Geeft geen voor oordeel over mensen die je niet kent
Alle reacties Link kopieren
Ook hier in het begin bloedingen, dacht elke keer dat het mis was. Nou niet dus, ligt sinds 4 maanden heerlijk hierboven te knorren. Ik duim voor je mee!
Alle reacties Link kopieren
Klinkt hoopvol TO! Ik heb 2x een vroege miskraam gehad en toen liepen mn testen snel af om vervolgens bloedverlies te krijgen. Duim voor je!!
Mijn laatste zwangerschap verloor ik ook eerst bruin en daarna wat rood bloed. Alsnog een gezonde baby aan overgehouden.
De onzekerheid is killing, ik weet het :hug:
Vrees dat het nu toch doorzet.
Heb scherpe steken en kramp en ik bloed nu ook wat heviger. Morgen zullen we het zeker weten maar ik ga het uit van het ergste
miss_bubbles schreef:
14-03-2018 19:51
Vrees dat het nu toch doorzet.
Heb scherpe steken en kramp en ik bloed nu ook wat heviger. Morgen zullen we het zeker weten maar ik ga het uit van het ergste
:hug: probeer niet in paniek te raken.
Ben je alleen thuis?
Nee ben niet alleen. Gelukkig geen paniek. Laat het nu maar doorzetten ook. Dan is de onzekerheid voorbij. Het is goed zo als het zo is.
:redrose: Sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven