Zwanger worden vanaf april/mei/juni

09-03-2018 13:51 663 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag in het nieuwe topic posten, dan gaan we daar verder. :)

zwanger/zwanger-worden-vanaf-april-mei- ... ges/408380
dem89 wijzigde dit bericht op 15-04-2018 21:45
82.22% gewijzigd
Een topic mag nooit "vol"zitten een topic blijft voor iedereen toegankelijk.
Alle reacties Link kopieren
8102 schreef:
09-03-2018 13:53
Een topic mag nooit "vol"zitten een topic blijft voor iedereen toegankelijk.
Je kon daar in ieder geval niet meer toegevoegd worden aan een schema. Dus in die zin zat het topic vol.
DEM89 schreef:
09-03-2018 14:05
Je kon daar in ieder geval niet meer toegevoegd worden aan een schema. Dus in die zin zat het topic vol.
Ik zal er eens een melding van maken, in principe mag geen enkel topic vol komen.
Beetje onzin ook.
Succes met zwangerschap.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil wel meeschrijven :)
Ik ben 25, mijn man 33. Als we terug van vakantie zijn in juni willen starten voor een tweede kindje. We hebben nu al een dochter van ruim anderhalf. Die is in juni bijna 2.
Ik wil meeschrijven. :)

Ik ben 28, man bijna 36. Sinds begin van de maand zonder spiraal.
Wil graag rond mei/juni/juli zwanger zijn van eerste kindje.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf graag mee! Ik ben 29, man is 39. Onze zoon word in april 2 en gisteren is mijn spiraal eruit gehaald. :)
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Ik schrijf graag mee! Wij gaan in april starten. Ik ben dan 23 jaar. Ons eerste kindje.
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook weer ;)
Leuk dat er wat meer mensen bijkomen!

Ik zou een schema of tabel heel handig vinden!
Ik ben 28, mijn vriend 34 en we willen eind april/begin mei beginnen voor ons eerste kindje.
Ik wel ook wel meeschrijven!

Sinds vanmorgen is mijn Mirena eruit, maar we willen nog wel even/een paar maanden kijken of alles het nog doet na ruim 15 jaar Mirena. En vergeet ook vooral niet dat mijn vriend er nog even aan wil wennen, hoewel hij me toen ik vanmorgen terug kwam van de huisarts feliciteerde met deel 1 van het masterplan ;-D

Wij zijn trouwens beide 33.
Ik schrijf ook graag mee (al schrijf ik ook in het "volle" topic). Ik zou het juist fijn vinden om met een wat grotere groep te schrijven, zodat je meer herkenning kunt vinden (bijvoorbeeld als het zwanger worden langer duurt).

Ik ben 27, man is 34 en wij gaan voor een eerste kindje. We beginnen als ik door mijn pillen heen ben, dat is volgens mij eind april.

Bij mij is het juist andersom Nijn, ik moet wennen, hij niet. Maar het is vooral dat ik het spannend/eng vind, en dat zal zo blijven, of we nou vandaag beginnen of over 5 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik schrijf graag mee met dit topic. Mijn vriend is 29, ik ben 25 en wij gaan voor ons 1e kindje. Ik ben net klaar met mijn laatste stopweek van de pil. Nu kijken hoe het verder gaat lopen!
Ja, dat denk ik ook Teemo, dat het spannend blijft bedoel ik. De huisarts vroeg me vanmorgen ook of ik het spannend vond. Nou, het eruit halen zelf niet, maar dat je na 20 jaar je best doen om níet zwanger te raken je nu ineens je best gaat doen het wel te worden vind ik wel heel spannend. Ondanks dat ik degene was die het eerst wilde en mijn vriend nog moest wennen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk, al zoveel reacties. Is het handig om nog meer in de tabel te zetten?
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,

ik wil ook wel meeschrijven, hoewel we nog niet zo goed weten of we echt voor de zomer al eraan beginnen.

Ik heb sinds begin maart de pil niet meer geslikt en dat vind ik toch al een grote eerste stap! Na zo'n 12 jaar de pil slikken, ben ik nu wel heel benieuwd of alles nog werkt. Ik wacht nu dus op de eerste echte menstruatie.
blauwbosbesje wijzigde dit bericht op 19-02-2019 19:50
14.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar dat het spannend blijft! Mijn eerste zwangerschap en het herstel verliep niet bepaald als een zonnetje, dus het heeft even geduurd voordat ik er überhaupt weer aan durfde.Maar het blijft wel gek om ergens zó naar uit te kijken en er tegelijk soms tegenop te zien.. maar ik besef mezelf nu ook dat wachten het niet minder spannend gaat maken.

Handig zon tabel! Wij willen ‘starten’ in april, dan tillen we het nog nét over het afronden van mijn opleiding heen in november. Mijn zoontje kwam veel te vroeg dus we hebben wat marge ingebouwd ;-D
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
@ Dem, volgens mij zijn dat wel de belangrijkste dingen voor in de tabel. Misschien dat we over een tijd ook erbij kunnen zetten wie zwanger is bijv., maar dat is nu nog niet echt aan de orde denk ik.

@ Nijn en Teemo, volgens mij is dat heel logisch dat het spannend is/blijft. Wij vinden het ook heel spannend nu het echt zo dichtbij is. Ik begin mezelf ineens allemaal vragen te stellen waar ik vroeger niet over twijfelde, omdat ik gewoon zeker wist dat ik kindjes wilde haha. Overigens weet ik dat nog steeds zeker, maar toch.

Voor mensen die een spiraal eruit hebben laten halen: Deed dat erg pijn of viel het mee? Het erin doen viel bij mij alles mee, dus ik hoop dat het eruit halen ook zo makkelijk gaat.
De datum dat ik hem eruit laat halen staat ook vast!
@Anna, ik vond verwijderen erg meevallen! (plaatsen ook trouwens). Je kan wel wat nabloedingen hebben, dat is normaal, ik had ze pas na 4 dagen ofzo. Dacht de dans ontsprongen te zijn. :P
Alle reacties Link kopieren
Het is zeker spannend, daarom lijkt het mij ook fijn om ervaringen met jullie te delen.
@blauwbosbesje, heb je daar nog last van gehad? Dat je gestopt bent met de pil? Ik heb hem ook tien jaar geslikt, dus ben eigenlijk wel benieuwd hoe mijn lichaam nu gaat reageren.
Alle reacties Link kopieren
Foutje
anoniem_365641 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 19:25
Reden: 2x is een beetje overdreven
97.82% gewijzigd
@Anna, ik vond het ook wel meevallen hoor. Maar heb ook al een keer een nieuwe gehad en dus ook al een verwijdering. De vorige keer vroeg de huisarts trouwens of ik op het moment van uittrekken even wilde hoesten, dat hielp geloof ik ook wel een beetje. De huisarts vanmorgen (andere) deed dat namelijk niet. Niet dat het dan ineens heel pijnlijk is, maar toch :) En inlegkruisje oid meenemen is ook wel handig.
Alle reacties Link kopieren
@Anna Ik vond het totaal geen pijn doen met eruit halen. Ik moest ook een keer hoesten en t was gepiept. Daarna heb ik ook geen last gehad. Ik had voor de zekerheid een inlegkruisje in gedaan maar zelfs dat was niet nodig. Ik dacht na een paar dagen ook dat ik nabloedingen had, maar bleek gewoon ongesteld te zijn geworden. Ik vond het laten zetten trouwens ook niet zo erg, terwijl ik best bang was na alle verhalen. Vervelend ja, maar pijn niet echt.. maar eruit halen was nog veel minder erg.
Alle reacties Link kopieren
Zoals jullie zien heb ik een tabel gemaakt. Als er nog meer mensen zich toevoegen aan dit topic en mee willen doen, dan zet ik ze er natuurlijk bij. :D
Alle reacties Link kopieren
@DEM89, goed bezig! Wil je alleen mijn leeftijd nog even aanpassen ? Ik ben 25!
Alle reacties Link kopieren
Goed bezig, DEM!

@Lot, ik ben nu pas anderhalve week pilvrij en ik merk er weinig van. Voel me niet anders, terwijl ik zelf wel heel nieuwsgierig was of emoties anders gereguleerd zouden worden/libido omhoog zou gaan. Ik las heel verschillende reacties van mensen die waren gestopt.

Huid heeft misschien wel wat meer onzuiverheden, maar dat kan ook aan stress en/of aan paaseitjes liggen.:')

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven