Deel je foto van je zwangerschapstest of ovulatietest(en)

17-03-2018 13:56 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat we geen genoeg kunnen krijgen van streepjes: deel hier je foto van je testen...
Voor jezelf misschien fijn om te lezen wat anderen van je test vinden..
En voor de wachters leuk om te lezen?

Sommige fora/apps bieden de mogelijkheden om je foto te delen en te ‘laten’ beoordelen.. handig! Dat kunnen we zelf ook toch?

Oh.. en een foto toevoegen op het forum kan via tinypic.com
Upload je foto en kopieer de link die bij ‘URL voor e-mail & IM’ staat in je post hier op het forum...
anoniem_361257 wijzigde dit bericht op 17-03-2018 13:59
Reden: Aanvulling
20.72% gewijzigd
pffffffffffffffffffffffff
Afbeelding
Hehhhhhh? WHY.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
17-03-2018 14:12
Afbeelding
Ja, duidelijk zwanger twee keer zelfs! Gefeliciteerd Beter laat! :proud:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Blackwater schreef:
17-03-2018 14:16
Hehhhhhh? WHY.
Omdat samen streepjes kijken gezellig is?
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
:rofl:
We? Jij bedoel je.
Mutseriger moet het niet worden.
Moet je werkelijk álles delen met de wereld? Wat komt hierna? Foto’s waarop je aan het piesen bent? En als dieptepunt een foto van het ‘seksen voor je wonderbeeb?
Mensen wordt het niet eens tijd weer wat meer voor jezelf te gaan houden?
De wereld zit echt niet altijd op alles van andermans leven te wachten. Het kan geen kwaad het meer bij jezelf te houden.
Het is fantastisch. Dat weet iedereen. Maar dat is het voornamelijk voor jezelf en je eigen omgeving. Vreemden interesseert het minder. Echt, geloof me.
Alle reacties Link kopieren
hertje89 schreef:
17-03-2018 14:36
:rofl:

Dit.

Wat volgt? Foto's van slijmdraden, de slijmprop.

Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
17-03-2018 14:40
We? Jij bedoel je.
Mutseriger moet het niet worden.
Moet je werkelijk álles delen met de wereld? Wat komt hierna? Foto’s waarop je aan het piesen bent? En als dieptepunt een foto van het ‘seksen voor je wonderbeeb?
Mensen wordt het niet eens tijd weer wat meer voor jezelf te gaan houden?
De wereld zit echt niet altijd op alles van andermans leven te wachten. Het kan geen kwaad het meer bij jezelf te houden.
Het is fantastisch. Dat weet iedereen. Maar dat is het voornamelijk voor jezelf en je eigen omgeving. Vreemden interesseert het minder. Echt, geloof me.
Are you talking 'bout prrrrivacy? Pardon my French. :hihi:
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
warm he
Afbeelding
Ach, leuk toch, zo'n topic? Zovaak dat hier op het forum word gevraagd of het een indrooglijntje of een echt lijntje is op de test.

Vind het zelf ook altijd leuk om even mee te kijken. Zo'n test kan jouw leven veranderen en dat is best spannend.

Leef en laat leven.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is het zo ver!

Afbeelding
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
17-03-2018 14:40
We? Jij bedoel je.
Mutseriger moet het niet worden.
Moet je werkelijk álles delen met de wereld? Wat komt hierna? Foto’s waarop je aan het piesen bent? En als dieptepunt een foto van het ‘seksen voor je wonderbeeb?
Mensen wordt het niet eens tijd weer wat meer voor jezelf te gaan houden?
De wereld zit echt niet altijd op alles van andermans leven te wachten. Het kan geen kwaad het meer bij jezelf te houden.
Het is fantastisch. Dat weet iedereen. Maar dat is het voornamelijk voor jezelf en je eigen omgeving. Vreemden interesseert het minder. Echt, geloof me.
Wat een zure reactie zeg. Als het jou niet interesseert open je dit topic toch gewoon niet? Heel simpel hoor. Misschien zijn er andere dames die het wél leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
17-03-2018 14:49
Vandaag is het zo ver!

Afbeelding
Dat wordt klussen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook altijd leuk om mee te kijken met streepjes dus ik snap dit topic wel! Was misschien ook wel anders geweest als ik netjes binnen een jaar zwanger was geworden.. Maar als ik het leuk vind zullen er vast nog anderen zijn die dit ook vinden. Ik vind het prima om mutserig te zijn :-D
Alle reacties Link kopieren
[quote=Enn post_id=28274092 time=1521294595 user_id=110778]
Vandaag is het zo ver!


Ik wou dat ik een positieve zwangerschaps test kon delen maar vandaag was het helaas geen positieve test meer. 2 dagen terug nog wel. We wachten het maar af tot nod.
Alle reacties Link kopieren
Of dit een succes wordt, weet ik niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Delen is lief. :rolling:
In de wereld van vandaag lopen de domkoppen over van zelfverzekerdheid, terwijl de slimmeriken een en al twijfel zijn. B. Russell
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie nog geen streepjes...
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
OMG! Wat een sneuneuzen hier. Ben blij dat je jullie de moeite hebben genomen om jullie ongenoegen over dit topic te uiten...
8102 schreef:
17-03-2018 13:57
pffffffffffffffffffffffff
Leuk juist!!! :cheer2:
Ik hou van gluren bij de buren!
Nah zeg.. niet 1 mee-gluur-foto :(

Spelbrekers!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven