Testen?

18-03-2018 22:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames!

In december ben ik gestopt met de pil en werd ik na 6 weken ongesteld. Nu ben ik inmiddels ruim 7 weken verder en ben nog niet ongesteld geworden. Ik weet dat na het stoppen van de pil, de menstruatie erg onregelmatig kan zijn. Hebben meer mensen dit ook gehad?

Eigenlijk wil ik wel gaan testen, maar ik voel werkelijk niks.. geen gevoel dat ik zwanger ben of iets. Zijn er ook mensen die helemaal niks voelde in het begin?
Wat dacht je te voelen dan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je t niet doen! Kruidvat testen heb je al voor 5 euro (2 stuks zelfs)
Poeszie schreef:
18-03-2018 22:33
Waarom zou je t niet doen! Kruidvat testen heb je al voor 5 euro (2 stuks zelfs)
Action 1.49 per test.
Alle reacties Link kopieren
Haha ja een beetje bang voor een teleurstelling denk ik.. nou bij mijn vorige zwangerschap had ik al vrij snel gevoelige borsten.
Alle reacties Link kopieren
Moiren’ schreef:
18-03-2018 22:34
Action 1.49 per test.
Ja, maar dan moet je ook echt naar de action 😢
Poeszie schreef:
18-03-2018 22:42
Ja, maar dan moet je ook echt naar de action 😢
Daarom zorg ik dat ik nooit zo’n test nodig heb :idee:
Alle reacties Link kopieren
Klimop90 schreef:
18-03-2018 22:35
Haha ja een beetje bang voor een teleurstelling denk ik.. nou bij mijn vorige zwangerschap had ik al vrij snel gevoelige borsten.
Je kunt ook onder een steen blijven zitten natuurlijk 🙈
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
18-03-2018 22:45
Je kunt ook onder een steen blijven zitten natuurlijk 🙈
Ja, hebben jullie ervaring met de kruidvat testen? Hoor er op zich wel goeie verhalen over. Misschien morgen toch maar even halen :) en dan de volgende ochtend testen.
Alle reacties Link kopieren
Klimop90 schreef:
18-03-2018 22:54
Ja, hebben jullie ervaring met de kruidvat testen? Hoor er op zich wel goeie verhalen over. Misschien morgen toch maar even halen :) en dan de volgende ochtend testen.
Ja, die testen hebben bij mij nog nooit gelogen
Alle reacties Link kopieren
Vanavond getest, maar negatief
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Inmiddels 6 weken overtijd (nu een cyclus van 10 weken dus), daarnet getest, maar negatief.... vind het wel vreemd..
Vervelend dat het zo lang duurt, het kan echt lang duren na de pil. Hoe was je cyclus voor je de pil gebruikte? Wel regelmatig?
Alle reacties Link kopieren
Nee ook onregelmatig... maar dit duurt wel heel lang...
Meestal krijg je zo'n beetje dezelfde cyclus terug. Duurt inderdaad vrij lang. Sterkte met afwachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven