Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
http://i68.tinypic.com/j7z18l.jpg

Donker genoeg? Hij moet zo donker zijn als de controlestreep toch? :confused:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg zeker donker genoeg.. volgens mij worden ze niet veel donkerder.
Alle reacties Link kopieren
Heb een vriendinnetje gecheckt, die zegt dat ie telt :cheer2: ze is fertiliteitsarts dus dat zegt wel wat ;)
Hebbes dus! Klopt precies met Mn app!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Ah, ik dacht even dat het een zwangerschapstest was! Maar fijn dat je hem gevonden hebt.
Alle reacties Link kopieren
Nijn5 schreef:
22-04-2018 17:12
Volgens mij houdt je lichaam zichzelf in principe "op temperatuur", ongeacht de buitentemperatuur (en als je niet ziek bent natuurlijk). En zo vreselijk warm was het ook nog niet, dus kan me bijna niet voorstellen. Maar weet ook niks beters @(

En ik moet ook bijna ongesteld worden (dat hoop ik tenminste :) ), misschien dat het dan toch daar aan ligt. Maar als ik dat Google kan ik het niet echt vinden.
Ja dat laatste dus. Ik moet deze week ook ongesteld worden. Heb krampen af en toe ben helemaal opgezet ik lijk wel een plofvis. En dit heb ik altijd voordat ik het wordt. Maar ze zeggen dat je temperatuur dan juist daalt ipv als je ongi moet worden. Snap er niets meer van. :-?
Alle reacties Link kopieren
Caretaker; wat fijn dat je hem hebt & gelijkt loopt met de app!

Als het deze ronde niet raak is dan ga ik ook ovulatietesten kopen
My bags under my eyes are couture
summerjamm schreef:
23-04-2018 11:49
Ja dat laatste dus. Ik moet deze week ook ongesteld worden. Heb krampen af en toe ben helemaal opgezet ik lijk wel een plofvis. En dit heb ik altijd voordat ik het wordt. Maar ze zeggen dat je temperatuur dan juist daalt ipv als je ongi moet worden. Snap er niets meer van. :-?
Ja, dat kon ik ook alleen vinden online @( Hij is vandaag wel beetje lager, maar nog steeds hoog. En ook nog steeds niet ongesteld. Als al mijn cycli zo lang zijn duurt het nog wel even voor het zover is, hopen dat het gewoon spiraalafkikverschijnselen zijn.

Wat betekenen de dik gedrukte namen in de tabel trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat degene zijn die het al bewerkt hebben? Houdt er een moderator ons topic zo goed bij ofzo? Ziet er professioneel uit. Haha

Maar zit er zoveel verschil bij jullie in die temperaturen dan? Doen jullie het op hetzelfde tijdstip? En net voor je uit bed stapt?
Alle reacties Link kopieren
Zou het @Dem? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de tabel te wijzigen? Of zou dit niet gaan via je telefoon?
Alle reacties Link kopieren
Ja dikgedrukte mensen zijn de mensen die hem nog aangepast hebben sinds het nieuwe topic meen ik. Dan heb je inzichtelijk wie er nog actief mee kletsen?
Maar wie het doet? Haha

Balen dames dat jullie onzekerheid zo aanhoudt. Qua temperaturen kan ik jullie niet echt bijstaan, daar weet ik echt niks vanaf! :-$

Hier de ovulatie ‘optimaal benut’, vanochtend ook wat flinke steken in Mn linker onderbuik gehad.. zou het dat kunnen zijn? Heb verder Mn ovulatie nog nooit gevoeld, misschien gewoon toeval, of omdat ik er op zit te letten.. Of ik word paranoia Hahaah :hihi:
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Lot2636 schreef:
23-04-2018 19:07
Zou het @Dem? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om de tabel te wijzigen? Of zou dit niet gaan via je telefoon?
Zal ik het even doen voor jou? Ergens heb ik het idee dat ik jou er al ingezet had in het vorige topic? Of heb je er nog nooit in gestaan?
Alle reacties Link kopieren
.
dem89 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 20:00
Reden: Overbodig
97.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
.
dem89 wijzigde dit bericht op 23-04-2018 20:00
Reden: Overbodig
97.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha Caretaker; ik heb precies hetzelfde, ook steken maar ik lette er ook nooit op. We hebben dezelfde NOD, spannend!
My bags under my eyes are couture
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb ik afgelopen week mijn eisprong gehad, deze maand niet gevoeld.. maar ga er vanuit dat het vorige week was omdat ik regelmatig ongesteld ben en ook mijn eisprong vaak op dag 14 heb.
Nu hebben we afgelopen zondag onveilige seks gehad (dag 18), en ook afgesproken het gewoon niet meer veilig te doen. Dus stel ik had een late eisprong.... :P maar ga er niet vanuit. En we waren ook van plan deze cyclus nog af te wachten en echt begin mei te beginnen! Maar wel weer heerlijk om zonder condoom seks te hebben! :cheer: Ben echt aan het aftellen tot de komende menstruatie en dan kunnen we ervoor gaan :cheer: Als het goed is word ik 2 mei ongesteld
Alle reacties Link kopieren
@happy_life Alsof ik mezelf hoor praten vorige maand. Heerlijk gevoel he.. eindelijk seks hebben met in je achterhoofd de weet dat t nu een keer raak kan zijn!? Jammer dat we maar paar dagen per cyclus vruchtbaar zijn.. Zo lang wachten! En dan ben je nog maar net gestart. Haha
Alle reacties Link kopieren
Als ik al die berichten lees over het temperaturen, klinkt het al moeilijk :biggrin: of ben ik heel naïef als ik dat niet ga doen..
Alle reacties Link kopieren
Leuk happy-Life! Maakt het idd wel allemaal heel bijzonder, ik vind het een extra dimensie geven..

Baby12345, ik doe vooralsnog ook geen temperatuur meten/ovulatietest. Maar iedereen moet doen waar zij zich het beste bij voelt! Ik vind je zeker niet naïef dus :-)
Alle reacties Link kopieren
Nijn5 schreef:
23-04-2018 18:51
Ja, dat kon ik ook alleen vinden online @( Hij is vandaag wel beetje lager, maar nog steeds hoog. En ook nog steeds niet ongesteld. Als al mijn cycli zo lang zijn duurt het nog wel even voor het zover is, hopen dat het gewoon spiraalafkikverschijnselen zijn.

Wat betekenen de dik gedrukte namen in de tabel trouwens?

Nou vandaag was het kouder als gisteren. Zat hier aan de kust ook veel wind dus wel wat frisjes en echt me temperatuur is gewoon nu halve graad minder! Denk dan toch echt dat het aan het warme weer lag hoor. Ik moet overmorgen ongesteld worden als ik het al morgen niet wordt. Welbekende onderrug pijn is weer aan de gang.. :-( zou wel fijn zijn want dan is me cyclus netjes 27/28 dagen.

@dem89, ik temperatuur elke ochtend voor her opstaan op dezelfde tijdstip. Doe het dus meteen in bed. Want zodra je eers t opstaat en je ding doet zit je al paar graden hoger en is het niet meer betrouwbaar las ik. Joh weet je ben gewoon meer nieuwsgierig op die me ei kan spotten hahaha :sherlock: tot nu toe een compleet gestoorde temperatuurkaart en veelste laat (denk ik) begonnen met cb ovulatie testen waardoor er geen smiley zichtbaar was.

Hoe kan ik mijzelf ook actief maken in de lijst dames?
Dan heeft iemand anders mij dik gedrukt gemaakt, thnx daarvoor! :)

Ik denk dat het ook wel prima kan lukken zonder temperaturen en ovulatietesten hoor. Ik kan alleen niet zo goed dingen loslaten ;-D

En ik ben wel een beetje jaloers hoor op jullie die al begonnen zijn, voor mijn gevoel moet ik nog heeeel lang wachten, wel ruim een maand :) Als het goed is word de komende cyclus (die ieder moment kan beginnen) de laatste met bescherming .
Alle reacties Link kopieren
Spannend Nijn5; maar voor je het weet zijn we een maand verder en mag je ook van start.

Summerjam; in de 1e post staat een inlognaam + wachtwoord waardoor je de lijst kan veranderen. Het is wel even puzzelen, maar je komt er vast uit!
My bags under my eyes are couture
Verwacht tussen aankomende donderdag en dinsdag mijn eisprong, lekkere ruime marge. ;-D

Verder besloten niet meer op te letten en niet al mijn lichaamsdingen (wat meestal darmen zijn) te zien als iets belangrijks, leeft wel fijner.
Wel heb ik de ''iedereen is zwanger/heeft baby'' jaloersheid, maar als je erop let zie je het natuurlijk veel meer ;)


Komend weekend gaan we via Marktplaats een schommelstoel met voetenbank halen, zelfde als mijn zus heeft (die wil hem niet uitlenen haha, logisch) van Childwood. Heel duur ding (nieuw rond 400 euro), dus blij dat ik hem tweedehands in goede staat heb kunnen vinden. Deze kans kunnen we niet laten liggen al ben ik nog niet zwanger. Ze worden niet veel aangeboden en nog minder in zelfde provincie.
Baby12345 schreef:
23-04-2018 21:31
Als ik al die berichten lees over het temperaturen, klinkt het al moeilijk :biggrin: of ben ik heel naïef als ik dat niet ga doen..
Lijkt me ook zo'n gedoe. Geen zin in!
Niet naïef hoor, vroegah deden ze ook niet aan ovulatietesten ;).

Moet een ieder zelf weten natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
@nijn Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt. Gelukkig is de start in zicht. :)

@stormvloedkering Hoeveelste dag van je cyclus heb je normaal je eisprong? Ik vind het zo leuk dat jullie dezelfde leeftijd hebben en dan ook nog bijna dezelfde nod.
Wij zijn overigens over een paar maanden beide jarig.

Tof dat je nu al iets gaat aanschaffen. Soms zou ik dat ook al wel willen. Maar ik durf t erens nog niet aan.
@DEM89 Volgens mij heb ik 14 dagen voor NOD eisprong, maar neem alsnog een marge want een lichaam is geen atoomklok! :P En jij?
Ja, grappig die overeenkomsten zeg. Man is hier bijna jarig en ik eind van het jaar.

Ja, eigenlijk durf ik het ook niet hoor, maar deze dingen worden zo weinig aangeboden en ik wil hem zo graag en nieuw vind ik het te duur... Dus ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven