Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mmm, lastig. Enerzijds zegt een negatieve test nog weinig als er ook geen menstruatie is. Anderzijds vond ik die onduidelijkheid ook frustrerend. Ik wil deze ronde ook niet direct testen.

Daarnaast las ik in een ander topic ook dat iemand vrij vroeg testte en halve week later was ze toch ongesteld. Dan word je ook zo tussen emtoies heen geslingerd...

Ben benieuwd, Anna! Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Nou, eigenlijk ben ik dan al drie dagen over tijd, dus te vroeg testen is niet echt het geval dan. Tenzij ik wel late eisprong had, maar ja, dat weet ik toch niet.
Ik test liever om te voorkomen dat ik onterecht hoop krijg. Maar vooral omdat ik anders pas de vrijdag erop kan testen.
En ik voel natuurlijk van alles, wat ik me zeker kan verbeelden, maar dan weet ik dat maar zeker.

Maar echt te vroeg testen doe ik ook nooit hoor, veel te bang dat het dan alsnog fout gaat, dat hoef ik dan niet te weten!
-anna89- wijzigde dit bericht op 29-11-2018 20:13
Reden: .
0.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Anna, vooral dat je je toch wat anders voelt. Zaterdag een testje wagen zou ik zeker doen, ik duim hard voor mooi nieuws meis :heart:
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk, Anna! Houd ons op de hoogte dit weekend! :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Anna!! Ik duim voor goed nieuws van moos en jou! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk aan je Moos :redrose:
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Nioma! Hoe gaat het met jou?
Alle reacties Link kopieren
Lieve Moos, ik lees net je berichtje in het andere topic. Wat ontzettend verdrietig!
En de vraag waarom het twee keer achter elkaar gaat fout gaat, kan je echt opbreken. Ik denk niet dat hier een antwoord op komt, maar je hebt wel recht op bepaalde onderzoeken als je wil. Maar ik zou daar op dit moment nog niet over nadenken, probeer eerst dit te verwerken.
En de keus voor evt behandeling of afwachten is aan jou, die kunnen wij niet voor je maken. Ik wou alleen maar even zeggen dat het bij mij de eerste keer ook begon met af en toe bloedverlies begon (en dat schijnt vaker te gebeuren) dus misschien komt het een deze dagen toch op gang?

Veel sterkte!
En geloof me, ook al voelt het op dit moment misschien niet zo, dit gaat jullie niet breken!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je lieve berichtje Anna, doet mij goed. Helaas heb jij dit ook al twee keer moeten meemaken en weet hoe verdrietig en pijnlijk het is. Voelt zo oneerlijk en onwerkelijk. Ik hoop inderdaad dat het misschien vanzelf op gang komt.
De eerste keer hebben we het aan niemand verteld en vandaag hebben we besloten het toch met onze ouders en vrienden die dichtbij staan te delen, we hadden ze zo intens graag willen verrasssen maar het mocht niet zo zijn.

Ik duim super hard voor jou voor morgen!!
Alle reacties Link kopieren
Die beslissing snap ik helemaal!
Het is ook fijn om af en toe je verhaal kwijt te kunnen en steun te krijgen.
Zijn jullie vandaag samen vrij?

Je hoeft natuurlijk helemaal niet in mij te denken, zeker niet in deze situatie. Maar wel ontzettend lief dat je dat toch even doet!
Alle reacties Link kopieren
Ooow nee Moos, wat erg zeg.

Moos het is wel prachtig om te lezen dat jullie dit grote verdiet gaan delen met familie en vrienden. Je zal de steun en liefde ontvangen die nodig is in deze moeilijk situatie. :hug:
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ging dus vanochtend testen, maar leek negatief. Ga ik (nadat ik ging huilen en klagen bij vriend haha) daarna die test weggooien, zie ik een mega licht streepje.
Dat was na de aangegeven afleestijd, dus ik weet dat het niet meer betrouwbaar is. Maar het is wel raar. Het leek ook echt geen indroogstreepjes die ik op andere testen weekend heb gezien.
Ik ben ook nog niet ongesteld, dus ik hou het nog even spannend ;) Aankomende dagen maar even afwachten of ik nog ongesteld word...
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend Anna, duim voor je. Komende dagen nog maar eens een testje wagen.
Arme Moos :hug: Hoe gaat het nu met je? Hoe reageerden je familie en vrienden?
Alle reacties Link kopieren
Spannend Anna! Ik duim hard voor je, dat je gauw duidelijkheid hebt.

Hier zn gangetje. Hoewel de gyn vorige week zei te denken dat ik deze cyclus geen eisprong zou hebben omdat er nog hcg in mijn lichaam zit weet ik bijna zeker dat ik een eisprong heb gehad. Ik zit nu dus toch op het wachtbankje, vandaag 6dpo. Nog even afwachten dus..
Alle reacties Link kopieren
Anna, hoe is het afgelopen met de testen? Hopelijk niet ongesteld geworden? Duim voor jou!

Nijn, lief van je. Het gaat redelijk, soms heel erg verdrietig en heel onzeker en andere moment voel ik ook dat het goed gaat komen, op wat voor manier dan ook.
Hopelijk gaat het vruchtzakje snel uit mijn lijf. Zodat we weer voorruit kunnen kijken. En we gaan ook gesprek aan met gynaecoloog om onze vragen te stellen.
Hoe gaat het met jou Nijn?

Spannende week weer voor sommige van ons!
Nioma, wat hoop ik zooo dat jij dit weekend goed nieuws krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Bedoel vrijdag al Nioma! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jullie naar de gynaecoloog kunnen! Hopelijk kan die jullie wat geruststellen en jullie vragen beantwoorden. Het heeft mij toen in ieder geval goed geholpen.
Ik 'hoop' ook dat je lichaam het vanzelf oplost en jullie weer verder kunnen.

Nioma, spannend!
Maar heb ik iets gemist? Had je nog een keer positief getest na de keer rond verjaardag van vriend? Of is het nog hcg van toen?

ArieA, hoe was jullie echo?

Ik ben nog niet ongesteld. Zaterdag en zondag 1 a 2 keer per dag roze slijm gehad. Nu al een stuk minder, alleen twee keer een soort roze gloed op papier. Dus ik weet nu niet zo goed wat ik ervan moet denken. Ik heb maar een keer eerder dit soort slijm gehad en dat was toen ik zwanger was. Maar het kan natuurlijk van alles betekenen.
Ik heb niet meer getest na zaterdag, omdat ik wilde afwachten of ik nog ongesteld ging worden. Nu zit ik te twijfelen of ik morgen nog ga testen of dat ik wacht tot vrijdag...
Ik ben niet zo goed in dit afwachten altijd ;)
Alle reacties Link kopieren
De echo is goed gegaan, het hartje zagen we kloppen. Kan iemand mij van het tabel verplaatsen?
Just keep swimming! #Dorry
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend weer dames!
En moos, wat ontzettend verdrietig :hug: kan me voorstellen dat het vertellen in je omgeving ook veel steun kan bieden.. en hopelijk krijg je de antwoorden die je zoekt bij de gyn!

Hier vorige week 20 weken echo gehad, alles goed. Vond het enorm spannend, kon wel janken onderweg naar het ziekenhuis. Gelukkig voor zover te zien alles goed dus. En we krijgen een meisje :cheer2: we hebben al een zoon dus heel bijzonder :)
Soms wat ongemakkelijk zelfs de reacties, oh dat is écht leuk, alsof je ‘geluk’ gehad hebt met een meisje, en pech bij 2 jongen? Bij 2 jongens was ik ook echt heel blij geweest dat weet ik zeker..

Fingers crossed hier verder, ik duim voor jullie!
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie berichten!

Anna nog niet ongesteld, inmiddels hoop ik heel mooi nieuws?

Arie, wat een bijzonder nieuws. Prachtig lijkt mij om een hartje te mogen ervaren.

Zegeens, wat ontzettend leuk! Precies wat je zegt, wat maakt het allemaal uit? Het is al een wonder dat het een baby is!

Hier net begonnen met medicatie en vandaag bloed laten prikken voor chromosomen.
Straks nog een cyclus wachten en dan nog prikken op stollingafwijking.
Vaak doen ze dat na drie mks maar wij wilde dit zelf graag.
Alle reacties Link kopieren
Mooi nieuws, Caretaker!
Vooral dat alles goed is natuurlijk :)

Moos, je bent al naar de gynaecoloog geweest begrijp ik? Hopelijk heeft hij jullie vragen kunnen beantwoorden? En een beetje gerust kunnen stellen?
Fijn dat jullie al wat onderzoeken kunnen doen, dan kan je in ieder geval dingen uitsluiten of er wat mee als er wel wat uitkomt.
En heel veel sterkte met de medicatie!!

Nee, ik ben nog niet ongesteld. Ik ben nog zo bang dat ik toch nog ongesteld ga worden, dat ik pas vrijdag ga testen. Is ook weer de eerste dag dat vriend 's ochtends ook thuis is, dus wel zo fijn.
-anna89- wijzigde dit bericht op 05-12-2018 21:16
Reden: .
1.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
:heart: Moos, knuffel! Woorden schieten te kort om aan te geven hoe onwijs klote ik dit voor jullie vind.

Oohh Anna zo spannend! Hoop het zo voor je.

Caretaker goed dat alles goed is! En 20 weken alweer?! Gaat snel zeg!
Alle reacties Link kopieren
Anna, ik hoop zo dat je ons vrijdag mooi nieuws gaat vertellen en ons je test hier laat zien!
Dat geeft ons allemaal weer hoop.
Vind je het erg spannend? Fijn om met je vriend te kunnen doen.
Arie, hoe gaat het met jou? Zit je heerlijk op een roze of blauwe wolk? Last van symptomen?

Gister begonnen met medicatie maar helaas nog niks. Paar uur gelden nieuwe dosis ingenomen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat naar, Moos!
Eerst de klap dat het niet goed is en als je dat dan eenmaal weet, wil je ook gewoon dat het snel voorbij is en dat je verder kan.
Wat als het nu nog niet op gang komt?

En ja, ik vind het echt enorm spannend!
Nog even avondje doorwerken en dan weten we morgen meer. Ik hoop ook echt dat ik goed nieuws mag komen vertellen, we zijn wel toe aan een beetje geluk ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven