Zwanger worden vanaf april/mei/juni (nieuw topic)

15-04-2018 21:37 2649 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het fijner is dat iedereen zelf de tabel kan wijzigen heb ik een nieuw account aangemaakt.



Het is erg makkelijk om het aan te passen en het wijst zich, hoop ik, vanzelf uit.

Voel je vrij om een kolom toe te voegen.
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Sisterr 26/26 Eerste December 2017 Onregelmatige cyclus
Moosforhappiness1988 30/33 Eerste Februari 2018 miskraam in april
Nioma 28/28 Eerste April 2018 miskraam in augustus, 27-..
LiefsM 31/26 Eerste April 2018 Vrij regelmatige cyclus
Beau1992 26/28 Eerste April 2018 Cyclus: 28-34-27-30-28-31-..
summerjamm 34 Tweede Mei 2018
Blauwbosbesje 27/30 Eerste Oktober 2018
Open plekje :)
Mamavaneenboefje :rose: :hug:

De zwangeren van ons topic! :cheer2:

:heart: = Kloppend hartje
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Uitgerekend Bijzonderheden
Baby12345 27/28 Eerste Juni 2018 11 maart 2019 :heart:
Sunflower_26 26 Tweede Mei 2018 26 maart 2019
Caretaker 29/39 Tweede April 2018 18 april 2019 :heart:
RobinScottie 27/30 Eerste April 2018 5 mei 2019
Arie 28 Eerste april 2018 juli 2019 :heart:
-Anna89- 29/35 Eerste April 2018 10 augustus 2019 :heart:
LUV91 27 Eerste mei 2018 21 augustus 2019 :heart:
DEM89 29/37 Eerste April 2018 30 augustus 2019 :heart:
:love:
Naam Leeftijd (+prtnr) Kindje Gestart Bijzonderheden
Bruschetta_ 29 Eerste April 2018 :heart: 18 december 2018 bevallen van een zoon!
MQ11 26/26 Eerste April 2018 :heart: 16 januari 2019 bevallen van een zoon!
Sali1985 32/34 Eerste April 2018 :heart: 23 januari 2019 bevallen van een zoon!
Happy-Life 25/28 Tweede Mei 2018 :heart: 4 februari 2019 bevallen van een dochter!
Nijn5 33/33 Eerste Juni 2018 :heart: 17 februari 2019 bevallen van een dochter!
Zegeens 27/34 Eerste April 2018 :heart: 18 februari 2019 bevallen van een dochter!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
65.46% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Moos. Wat duurt dat alsnog lang zeg. Weer een tegenvaller. :hug:

Anna ik hoop ook op goed nieuws morgen! Zo spannend
Alle reacties Link kopieren
Is het bij jou ook spannend Luv? :)
Alle reacties Link kopieren
Nou Anna, als het bij jou nu niet raak is dan ben ik echt heel erg verbaasd. Je hebt zoveel geduld om zo lang te kunnen wachten.. en als er nu nog steeds geen ongesteldheid is? 1+1=... :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik vind het spannend voor jou Anna. Ik zit inmiddels op 8 dpo dus moet nog even geduld hebben. :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Eens met Nioma Anna!

Het wordt tijd voor goed nieuws voor jou en ook voor ons. Laat je het ons morgen weten?

Spannende week voor jou Luv, ik hoop het zo voor jullie :heart:
Alle reacties Link kopieren
Anna, ik denk aan jou!
Ik hoop zo dat je met een positieve test in handen zit lieverd!
Alle reacties Link kopieren
Super lief van jou, Moos!
En sowieso van iedereen. Zo fijn hoe we hier altijd oprecht met elkaar meeleven :)

En ik kan leuk nieuws vertellen!
Ik had vanochtend een positieve test :)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Anna, te gek!
Lukt het je al om een beetje te genieten en blij te zijn? Wat een spannende tijd, krijg je eerder een echo?
Alle reacties Link kopieren
Yeah wat super tof Anna!! :cheer2: heel blij voor je, laat dit maar een hele goede plakker zijn! Hoe voel je je?
Had je symptomen eigenlijk? Los van de menstruatie die uit bleef?
Alle reacties Link kopieren
Thanks!
We zijn zeker blij, maar nog wel erg voorzichtig. We geloven het pas echt als ik een echo heb en we een hartje zien kloppen, denk ik.
Ik hoop vooral heeeeeel erg dat het nu een keer goed mag gaan. Zou zo leuk zijn als we rond de kerst leuk nieuws kunnen vertellen aan familie. Maar eerst de eerste weken maar doorkomen.
Maar we zijn wel heel blij dat het elke keer zo snel lukt, ik zit net 10 weken na de laatste miskraam, voelt heel apart.

Qua symptomen heb ik wel last van gevoelige/pijnlijke borsten. Ze lijken zelfs al wat groter haha. Met vlagen wat misselijk en voel regelmatig steekjes in mijn buik. Dus ik hoop maar dat dat goed nieuws is, dat het allemaal aan het groeien is ofzo.
En ik moet echt constant naar de wc haha.
Ik hoop stiekem dat ik nog meer ga voelen, in de hoop me wat zekerder te voelen..
-anna89- wijzigde dit bericht op 07-12-2018 10:53
Reden: .
8.16% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaa! :cheer: gefeliciteerd Anna!
Alle reacties Link kopieren
Dank je!

Ik besef me overigens maar al te goed dat mijn berichtjes dubbel over kunnen komen. De wens is bij ons allemaal zo groot en we hebben ook allemaal al de nodige tegenslagen gehad.
Het laatste wat ik wil is jullie een vervelend gevoel geven met mijn berichtjes. Ik besef me ook dat we veel geluk hebben dat het weer zo snel gelukt is.
Maar ik weet ook dat geluk en verdriet in deze periode heel dicht bij elkaar kunnen liggen. En ik vind het ook mooi dat we dat allemaal met elkaar kunnen delen.
Tot zover mijn emo bericht ;)
Wat een fijn nieuws Anna :yes: Van harte met je zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren
Besef je ook dat je ons juist een goed gevoel geeft?

Juist het feit dat je na 2 miskramen weer zwanger wordt geeft ook mij weer hoop.

En ik weet zeker dat iedereen gewoon super blij voor je is meis!!
Alle reacties Link kopieren
Ja Anna, wij genieten gewoon met je mee! Zoals ik al eerder zei: ieder bewandelt zijn eigen pad en uiteindelijk komen we er allemaal.
Ik geloof trouwens ook dat je hier niet goed zit als je niet blij kunt zijn voor een ander. Als je daar niet tegen kan dan word je hier op het forum voortdurend geconfronteerd met je eigen verdriet. Dus ik geloof niet dat er iemand is voor wie dit dubbel is, lieverd! Ga jij genieten en maak ons ook blij met je geluk! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Oh ik ben trouwens gebeld met uitslag van mijn hcg na de miskraam. Die was 2 weken geleden nog 13 en afgelopen woensdag 0,1! Gewoon weer “normaal”, zit op dag 3 van cyclus weer dus zet ‘m op nieuw eitje!! :worship:
Alle reacties Link kopieren
Dank je, Nijn!

Jullie hebben gelijk!
Nioma, dat is goed nieuws :)
Alle reacties Link kopieren
Anna, wat een mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd! Wat is het toch een raar proces: onzekerheid over zwanger worden, daarna onzekerheid over die eerste weken en vast en zeker vervolgens weer onzekerheid over de ontwikkeling. Ik hoop dat je toch snel gerustgesteld wordt.<3 Laten we van het positieve uitgaan! :there:

Nioma, top! Op naar een mooie nieuwe perfecte match met jouw eitje!

@hier, nog een weekje wachten tot nod... Ik voel wel wat steekjes en krampjes vandaag, maar dat kan ook komen doordat ik me bewuster van mijn lichaam ben als ik niet hoef te werken... Hopelijk is deze cyclus weer 30 a 32 dagen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Bosbes!
Ik denk inderdaad dat elke fase zijn eigen zorgen en onzekerheden heeft.
Sowieso ben je denk ik bewuster van je lichaam als je erop gaat letten. Maar ik hoop dat wat je voelt een goed teken is!

Hoe gaat het met jou, Moos? Heeft de medicatie nog wat gedaan?

Ik heb de 28e intake en echo. Volgens hen ben ik dan 8+2, maar ik denk zelf 7,5 week dan. Maar ook dan zou er te zien moeten zijn of het goed is of niet.
Dus nog 2,5 week doorkomen, ben blij als het de 28e is!
-anna89- wijzigde dit bericht op 10-12-2018 16:43
Reden: .
7.06% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anna, oe, mooi moment om naartoe te leven! Wat doe je met de kerstdagen? Ga je de familie al inlichten of mowt je goede smoezen bedenken?;-)

Hoe voel je je verder?

Hier nog weekje geduld! Dan is mijn nod.:-)
Alle reacties Link kopieren
Spannend Bosbes!
Hoe voel je je?

Ik had gister een beetje stress, omdat mijn symptomen nogal wisselen. Ga ik vanochtend testen, heb ik twee knalstrepen! Ze zijn zelfs donkerder dan de controlestrepen! Dat is een goed teken toch?

We willen het met kerst liefst nog niet vertellen, omdat we dan nog niet zeker weten of het goed is. Qua smoezen zal het wel meevallen, want ik drink al bijna niet. Vriend moet wel drinken, dan kan ik zeggen dat ik moet rijden :) Alleen als we carpaccio hebben, moet ik een goede smoes verzinnen..
Vriend is het weekend na de intake jarig, dus zou echt super leuk zijn als we het dan kunnen vertellen.
Alle reacties Link kopieren
En weer licht bloedverlies... Vk gebeld, die zegt dat ik me nog geen zorgen moet maken, dat het waarschijnlijk een bloedvaatje is. Maar ik heb er geen goed gevoel over. Ik voel me zo gefaald...
Alle reacties Link kopieren
Anna, ik vind dit zo ontzettend rot om lezen. Juist hetgeen waar je bang voor bent. En het hoeft inderdaad helemaal niks te betekenen maar na twee miskramen is het ontzettend moeilijk om te geloven dat het wel goed zit.
De vk kan mooi zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, maar ik deed dat ook, precies als jij dat nu ook doet.

Hoe lang ben je nu zwanger?
Zou je misschien eerder een echo willen?

Lief dat je vroeg hoe het met mij gaat.
Ik ben gistermiddag het vruchtzakje verloren, was heel duidelijk met echt een draadje erin.

Knuffels voor jou! Hou je ons op de hoogte?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu ongeveer 5,5 week. Vk zei dat er nu nog niks te zien zou zijn, dus dat een echo nog niet zoveel zin had. Vorige keren mocht ik wel komen, dus dat is wel vreemd. Ze zei dat ik me geen zorgen moest maken en 'gewoon' moet afwachten. Net wat ik dus zo slopend vind.
Ik heb rond 2 en rond 4 uur een keer bloed gezien met afvegen, verder niet. Vk zei dat het op papier en in wc altijd meer lijkt dan het is, dus dat dat allemaal wel meevalt. Ze gaan zich pas zorgen maken als het 'eruit loopt' of je echt inlegkruisjes vol hebt.
Maar hoe kan het dan dat de testen oplopen en ik vanochtend nog twee enorm positieve testen had? Echt positiever kan niet... Als het misgaat, daalt toch eerst je hcg?
Er klopt echt iets niet. Ik geloof echt niet meer in toeval of pech nu, er moet wel echt iets mis zijn met mij..
-anna89- wijzigde dit bericht op 12-12-2018 17:29
Reden: .
19.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bij zes weken zouden ze al een kloppend hartje kunnen zien, dat hoeft niet maar dan zouden ze al wel het vruchtje in het zakje moeten kunnen zien.

Helaas zeggen de testen niks weet ik uit eigen ervaring, mijn testen waren knal positief en cb liep mooi op.

Door het rozeverlies was ik ook onzeker en ook bij mij zei de vk dat in mij geen zorgen hoefde te maken, dat deden we dus wel. Daarom gebeld met een echobureau en daar kon ik de dag daarna wel terecht.

Het kan gewoon zijn dat het wel goed zit en dat het inderdaad na de seks, poepen etc is ontstaan of omdat het beter is doorbloed.
Heb je toevallig ook aan de baarmoedermond gevoeld of daar bloed zit en op een papiertje gedaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven