Zwangerschap testen ?!

19-04-2018 17:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey !

Ik heb sinds maandag al 5 zwangerschapstesten gedaan en bij alle testen was er een vage 2e streep te zien. ( Binnen 3 minuten )

Ik zou eigenlijk 14 april ongesteld moeten worden maar ik ben dit nog steeds niet.

Op internet lees ik een streep is een streep maar toen ik de dokter hierover belde zeiden ze dat het waarschijnlijk negatief is en dat ik bij hen een test moet doen of bloedprikken om te kijken wat het nu echt is :(

Ik heb echter weinig geduld en aangezien ik het nog aan niemand dan mijn partner heb verteld wil ik toch anderen hen mening horen.

Ik ga morgen direct bloedprikken maar wat vinden jullie ??

Gr. iemand die met veel spanning wacht
Waarom bel je de dokter en welke reden heeft de dokter om te zeggen dat het waarschijnlijk negatief is?
Bloedprikken, kunnen ze zien wat je waardes zijn. Als de streep niet donkerder wordt, kan het ook een teken van een vroege miskraam zijn, of je bouwt gewoon heel langzaam op.. Ik duim met je mee!
Gek dat de huisarts aangeeft dat de test dan negatief is. Het zou gewoon positief kunnen zijn. Het zou ook kunnen zijn dat je een vroege miskraam hebt en dat daarom de streep niet donkerder wordt. Blijft de streep gelijk of is hij steeds wat lichter? Ik denk dat de bloedtest het meest betrouwbaar is.
Alle reacties Link kopieren
:fortune:

Ik zal mijn glazen bol even opstarten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Kun je even een foto plaatsen? Turen we even mee
Alle reacties Link kopieren
- Hoe kan ik een foto plaatsen ? Dan plaats ik die foto's even hier van de testen.

- Ik had de dokter gebeld omdat ik wel graag zou willen weten hoe of wat en had uitgelegd hoe het resultaat op de test was.

- Ik moest net hooikoorts tabletten halen voor mijn vriend bij de apotheek en toen had ik daar de test laten zien ( foto op mijn telefoon ) en toen zei die mevrouw ook ik denk zelf dat het negatief is maar wist het ook niet met zekerheid te vertellen.
Je kunt op mupload een foto uploaden en hier de link plaatsen.

Welke testen heb je gebruikt? Welke merken? De gevoeligheid verschilt per merk. Kruidvat twee voor vijf euro is bv heel gevoelig (10miu/ml). Waarom dacht de HA dat het negatief is? Fijn dat je wel direct terecht kan voor bloed prikken dan.
Alle reacties Link kopieren
[url]
Alle reacties Link kopieren
Cathaleyyyy schreef:
19-04-2018 18:07
[url]
Duidelijk zwanger!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
als het goed is moet de foto nu uploaden



Alle reacties Link kopieren
[url]
Alle reacties Link kopieren
[url]
Alle reacties Link kopieren
Het zijn 3 verschillende testen omdat het iedere keer zo vaag is
De test is niet te zien
Alle reacties Link kopieren
Cathaleyyyy schreef:
19-04-2018 17:55
- Hoe kan ik een foto plaatsen ? Dan plaats ik die foto's even hier van de testen.

- Ik had de dokter gebeld omdat ik wel graag zou willen weten hoe of wat en had uitgelegd hoe het resultaat op de test was.

- Ik moest net hooikoorts tabletten halen voor mijn vriend bij de apotheek en toen had ik daar de test laten zien ( foto op mijn telefoon ) en toen zei die mevrouw ook ik denk zelf dat het negatief is maar wist het ook niet met zekerheid te vertellen.
Over het algemeen neem je bij een positieve test contact op met een verloskundige en niet met een huisarts. Waarschijnlijk vandaar de vraag waarom je contact opgenomen hebt met de dokter.
Alle reacties Link kopieren
Oooh, het is de eerste keer dat ik mogelijk zwanger ben, dus ik ben ook totaaal niet bekent met hoe het allemaal werkt, vandaar dat ik de dokter hier over belde.

( Gelijk even nog een poging voor de test )[url]
Doe zonder URL code, gewoon even het www adres plakken..
Alle reacties Link kopieren
https://www.mupload.nl/img/w01ivj.jpg

https://www.mupload.nl/img/h4fam2aio39xb.jpg

https://www.mupload.nl/img/erw44phwtx.jpg

Misschien dat de link aanklikken / een kopie ervan werkt?
Ik zie drie licht positieve testen. Is je cyclus heel regelmatig? Kan het dat je eisprong wat later was dan je verwachtte? Bij een gezonde zwangerschap verdubbeld je HCG elke 48 uur. Als je dan dus na 48 uur nogmaals test met hetzelfde merk zou het wat donkerder moeten zijn. Heb je elke keer getest met de eerste urine van de dag?
Ik vind de CB wel duidelijker dan die ander twee. Is dat Kruidvat? Want die zou gevoeliger moeten zijn.
Zwanger.

Haal anders even zo'n test met tekst/aantal weken.
Alle reacties Link kopieren
Ja dit was 2maal in de ochtend en 1 maal in de avond.

Ik ben vorig jaar maart gestopt met de pil en toen had ik een hele onregelmatige cyclus, maar sinds een maand of 3 / 4 heb ik een cyclus van ongeveer 40 dagen. 05 maart tot 10 maart was ik ongesteld en ik zou ( volgens een app die ik had geïnstalleerd op mijn telefoon ) 14 april weer ongesteld worden tot 19 april. Echter is er nog geen ene druppel bloed geweest...
Alle reacties Link kopieren
Dit was inderdaad de testen van de Kruidvat,

Ik ga morgen een digitale test halen en dan wordt het meteen duidelijk
Zijn deze testen op dezelfde dag gedaan? Of op verschillende dagen? In geval van het laatste zou de teststreep donkerder moeten worden.

Ik zou nu blijven testen, wordt de 2e streep donkerder, dan ben je (nog steeds) zwanger. Blijft de streep zo, dan zou ik rekening houden met een miskraam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven