Meisjesnaam

21-04-2018 13:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, momenteel zwanger van de tweede en we denken de naam te hebben gevonden (noem ik hier niet ivm eventuele herkenbaarheid). Soms is er toch een lichte twijfel of er geen leukere naam is. We komen echter toch steeds weer terug op de naam die we nu hebben. Ik dacht ik open een topic. Wie weet doe ik hier leuke inspiratie op. Het is voor een meisje en moet passen bij de naam Jens. Ben benieuwd!!
Saar, Liz, Lois, Loïs, Fem, Lot, Britt, Tess, Gitte, Imme, Hanne, Suus, Fenne, Lynn, Fleur, Pip, Roos, Vera, Luna, Puck, Nena, Nina, Guusje.
Alle reacties Link kopieren
Je noemt de naam niet van een kind dat nog geboren moet worden maar wel van je zoon? Hoezo wegens herkenbaarheid?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-04-2018 13:32
Je noemt de naam niet van een kind dat nog geboren moet worden maar wel van je zoon? Hoezo wegens herkenbaarheid?
Misschien is ze bang dat ze herkend wordt door de naam van haar zoon en wil ze niet dat bekenden weten welke naam haar dochter krijgt?
(Ik verzin ook maar iets hoor)
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-04-2018 13:32
Je noemt de naam niet van een kind dat nog geboren moet worden maar wel van je zoon? Hoezo wegens herkenbaarheid?
Als mensen me dan zouden herkennen via de naam van m’n zoon (wat niet zou snel zal gebeuren denk ik want Jens komt veel voor) dan weten ze iig niet welke naam we nu in gedachte hebben. Dat ik via de naam van m’n zoon eventueel herkenbaar ben maakt me verder niet uit. Ben niet zo actief hier op het forum qua topics.
Alle reacties Link kopieren
Jupiter1995 schreef:
21-04-2018 13:40
Misschien is ze bang dat ze herkend wordt door de naam van haar zoon en wil ze niet dat bekenden weten welke naam haar dochter krijgt?
(Ik verzin ook maar iets hoor)
Oh ja dat zou kunnen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Laci
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Bij Jens vind ik namen als Kirsten, Nina en Astrid leuk klinken! Enne... Ik weet natuurlijk wie Je bent :yum:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Veel nut om dan een heel topic te openen.
Alle reacties Link kopieren
viva-life22 schreef:
21-04-2018 23:44
Veel nut om dan een heel topic te openen.
Precies, hier zijn toch juist hele topics voor op Kinderen..? Zitten alle naamcreatievelingen bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
21-04-2018 13:29
Saar, Liz, Lois, Loïs, Fem, Lot, Britt, Tess, Gitte, Imme, Hanne, Suus, Fenne, Lynn, Fleur, Pip, Roos, Vera, Luna, Puck, Nena, Nina, Guusje.
Dank voor in inspiratie! Zitten een paar namen tussen die in wel leuk vind!!

Jens en Liz
Jens en Britt
Jens en Tess
Jens en Nina
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
21-04-2018 23:40
Bij Jens vind ik namen als Kirsten, Nina en Astrid leuk klinken! Enne... Ik weet natuurlijk wie Je bent :yum:
Hihi en daarom noem ik de naam die nu op 1 staat dus niet 😉

Astrid en Kirsten pas qua stijl prima bij Jens (Scandinavisch) maar ik vind ze niks. Te ouderwets.

Nina vind ik wel leuk! Maar misschien ook wel iets te liefjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven