Vervelende pijn in borst en rug

23-04-2018 19:14 16 berichten
Gisteravond voor het slapen gaan had ik pijn in m'n rug (hoog) en een paar steekjes elke zoveel tijd in m'n borst. Gelukkig viel ik zo in slaap en maakte ik me nog niet zo veel zorgen.

Nu ben ik vanmorgen wakker geworden met enorme pijn in mijn borst en rug en vooral als ik diep probeer in te ademen. Hoesten en zuchten is dus echt iets wat ik probeer te vermijden vandaag. Nou is het echter alweer avond en het is niet beter geworden. Braaf de hele dag rustig aan gedaan (ben best druk geweest de afgelopen week) maar begin ik me nu toch wel zorgen te maken, omdat ik nu ook het idee begin te krijgen dat de pijn ook naar mijn buik gaat, ook een beetje benauwd naar mijn idee.

Nou roept mijn vriend de hele dag dat ik naar hem moet luisteren en de vk of dokter moet bellen.

Nou las ik op het internet (Google is m'n beste vriend met slechte invloed) dat pijn rond de 28 weken best normaal zou kunnen zijn. Ik voel haar namelijk al wel richting de ribben gaan. (Haar voeten althans)

Ik ben benieuwd naar ervaringen of dat ik even braaf moet luisteren naar vriend. Alvast bedankt! :-D
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met even de vk bellen voor overleg?
Alle reacties Link kopieren
Bel gewoon even voor overleg met de verloskundige inderdaad. Hoewel dit volgens mij vandaag ook prima iets voor de huisarts was geweest. Neem gewoon geen risico met je gezondheid, zeker niet als je zwanger bent.
Ik bel naar mijn idee best vaak naar de verloskundige. Ik wil liever hun ook niet teveel belasten met mijn onzekerheden. Vandaar dat ik zo terughoudend ben.
despie schreef:
23-04-2018 19:20
Bel gewoon even voor overleg met de verloskundige inderdaad. Hoewel dit volgens mij vandaag ook prima iets voor de huisarts was geweest. Neem gewoon geen risico met je gezondheid, zeker niet als je zwanger bent.
Yes, daar zat ik dus ook aan te denken. Toen ik vanmiddag de huisarts belde, bleek deze op vakantie te zijn. Had de dienstdoende arts ook kunnen bellen, maar er werd aardig duidelijk bij gezegd dat dat voor spoed was.
Alle reacties Link kopieren
Nosleckcin schreef:
23-04-2018 19:22
Yes, daar zat ik dus ook aan te denken. Toen ik vanmiddag de huisarts belde, bleek deze op vakantie te zijn. Had de dienstdoende arts ook kunnen bellen, maar er werd aardig duidelijk bij gezegd dat dat voor spoed was.

Dan bel je nu de vk en zeg je bovenstaande.
Liever 10x teveel gebeld dan 1x te weinig.
Ik zou wel even je VK bellen nog. Ik vind het niet normaal klinken om pijn in rug en borst te hebben van kind dat sinds kort richting ribben schopt.
Nu de verloskundige bellen. Ik wil je niet bang maken maar zo is mijn zwangerschapsvergiftiging ook begonnen. Beter het zekere voor t onzekere bij dit soort dingen.
Net maar even gebeld inderdaad. Nu wachten op een terugkerend telefoontje van de vk.
Goed zo, tijdens je zwangerschap is het geen goed idee om terughoudend te zijn om medisch advies te vragen.
Het kan idd een onderdeel van een zwangerschapsvergiftiging zijn. Kunnen vast ook duizend andere dingen zijn. Wat goed dat je toch gebeld hebt! Hopelijk is het niks.
Alle reacties Link kopieren
Heeft de vk al teruggebeld?
Alle reacties Link kopieren
Ik gok op spierpijn. ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Net terug van het ziekenhuis. Kreeg een ctg scan en een boel vragen ivm de pijn. Longen en hart klonken mooi. En met de kleine was ook alles perfect. Nou morgen weer terug komen voor een groei-echo en nog een ctg scan. Voor nu eerst maar proberen te slapen, hoera voor paracetamol!
retrostar schreef:
23-04-2018 23:01
Ik gok op spierpijn. ;-)
Daar kwamen zij ook op ja.
Alle reacties Link kopieren
Nosleckcin ik had galsteen aanvallen, bleek achteraf na de bevalling!
Moet er nu aan geopereerd worden. Kan je ook altijd nog een echo voor aanvragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven