Cyclus na stoppen pil

23-04-2018 19:49 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie herkent het onderstaande?

Toen ik met de pil was gestopt, voor mijn 1ste zwangerschap, werd ik 1x echt ongesteld (6 weken na stoppen pil) en daarna was ik zwanger. Nu is het zo dat ik weer ben gestopt met de pil sinds half december jl. en ben ik na 8 weken voor het eerst ongesteld geworden. Inmiddels ben ik nu al 3 maanden niet ongesteld geworden, vandaar dat ik naar de dokter ben geweest. De dokter heeft aangegeven dat ik geen pcos heb, omdat ik bij mijn eerste zwangerschap vrij snel zwanger ben geworden... maar toch word ik hier wel onzeker van dat het zo lang duurt. Voordat ik aan de pil ging op mijn 16e was ik ook onregelmatig ongesteld, dus heel gek is het niet, maar vind het toch vervelend.
Als ik over 3 maanden nog niet ongesteld ben geworden, dan moet ik terugkomen. Ik heb iets gelezen over clomid, mensen hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend voor je.

Ik denk dat het opzich best pcos zou kunnen zijn, ook al was je vorige keer snel zwanger. Dus snap je gedachte.

Maar snap ook dat je niet gelijk doorgestuurd wordt. Clomid wordt alleen uitgeschreven door gynaecoloog en daar sturen ze je niet na 3 maanden al heen. Begrijp goed dat je t enorm vervelend en frustrerend vind. Hoop dat je snel ongesteld word en regelmatig wordt.

Zit al veel te lang op dit forum (al 2 jaar bezig voor een tweede), en heb al redelijk wat verhalen gelezen over lange cyclussen en toch uit eindelijk zwanger. Hoop voor jullie dat dat ook zo zal zijn.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven