Zwanger worden met clomid, geen PCOS

22-05-2018 18:40 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Wij proberen inmiddels al bijna 2,5 jaar om zwanger te worden.
Vorig jaar mei een miskraam gehad maar verder is een zwangerschap uit gebleven.
Vorig jaar hebben we de eerste onderzoeken gehad op fertiliteit, man had daar de eerste keer een “slechte” uitkomst van het zaadonderzoek. (13 miljoen) tweede keer na 3 maanden was het goed. (21 miljoen)
We moesten toen weer een jaar zelf proberen. Vandaag hadden wij weer een afspraak op fertiliteit.
Mijn cyclus is wat onregelmatig. Meestal tussen de 30 en 36 dagen.
Ik moet nu vanaf volgende cyclus gaan beginnen met clomid 50mg. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik heb dus wel een eisprong zelf ook, dat is vorige onderzoeken ook onderzocht.
Vind het spannend allemaal maar wel fijn dat ik nu iets mag proberen!
Alle reacties Link kopieren
Is er niemand die ook clomid mag gebruiken maar zelf wel een eisprong heeft en die zijn ervaringen met mij wil delen?
Ik had ook een heel onregelmatige cyclus. Nu clomid 100mg. Cyclus varieert nu tussen 29-31 dagen.
Volgende maand nieuwe afspraak in het ziekenhuis omdat we al 6 maanden met medicijnen bezig zijn, maar nog niet in verwachting zijn.
Hoi Saartje. Ook ik ben 2 jaar geleden begonnen met clomid. Ik had van mijzelf wel een eisprong, maar ook een zeer onregelmatige cyclus. Clomid werkte voor mij goed in de zin dat mijn cyclus regelmatig en een stuk korter werd en ik 1 of 2 eitjes had tijdens de eisprong.
Ik zit nu in mijn eerste ronde clomid 50 mg. Ook ivm onregelmatige cyclus.
Er is een eitje mooi gegroeid, nu in de wacht fase

Ik werd wel heel licht in mijn hoofd van de clomid en misselijk.
Gezien het zijn werk doet neem ik het op de koop toe.
Als ik niet zwanger ben dan moet ik het volgende ronde weer gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven