Zwangere vriendin verwennen

13-06-2018 10:43 16 berichten
Bedankt voor de reacties
anoniem_643464e6358a9 wijzigde dit bericht op 16-06-2018 15:48
Reden: Herkenbaarheid
90.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Je weet toch wel waar je vriendin van houdt? Wat voor boeken, welke schrijver, welke tijdschriften. Wat voor'n chocola, etc. Evt. nog een bon voor een massage, of sauna ofzo.

De mand die Nouschi plaatste is leuk, maar dan zonder fles wijn.
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Ik zou juist geen kant en klare mand kopen maar zelf één samenstellen met dingen die zij leuk en lekker vind. Fles alcholvrije wijn past daar ook prima bij als ze normaal ook van een drankje houdt.

Chocolade, douchespul, tijdschrift, lekker drankje, bon voor de h&m voor positiekleding, bloomon, zwangerschapsmassage of een andere bon (als je dat niet iets te prijzig wordt), haar favo kaasstengel/chips whatever, zwangerschapsdagboek die ze zelf kan invullen, zwangerschapsscheurkalender met een dagelijks weetje etc etc.

Bij de xenos of action hebben ze vast wel betaalbare manden.
Alle reacties Link kopieren
Zelf maken!
Google even of er iemand bij haar in de buurt zit voor een zwangerschaps / buikmassage. (Bon in de mand)
Jij kent haar, waar houd ze van?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook zelf iets samenstellen, in plaats van een kant en klaar pakket te kopen. Dan kan je ook rekening houden met waar iemand van houdt en of dat tijdens de zwangerschap ook nog zo is. Iemand die al x weken boven de plee hangt, wordt waarschijnlijk niet zo gelukkig van een mand vol met eten en drinken :sick:

Tijdens mijn zwangerschap had je mij blij gemaakt met:
- een leuk, maar praktisch boek met tips over zwangerschap/bevalling/daarna. Ik vond 'Buskruit met muisjes' leuk;
- lekkere bodylotion tegen striemen;
- ongeveer alles wat je kan eten, zowel hartig als zoet;
- een bon voor een high tea oid voor tijdens het zwangerschapsverlof. Ik heb me namelijk echt dóódverveeld totdat m'n kind er was.

Toevoeging: Oh en van zo'n bon voor een zwangerschapsmassage was ik héél ongelukkig geworden. Maar een bon voor een pedicure is wel weer fijn. Want op een gegeven moment is teennagels knippen echt een uitdaging. Ook leuk om samen te doen!
anoniem_370985 wijzigde dit bericht op 13-06-2018 11:29
Reden: Toevoeging
14.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
deverrassingsmand.nl
heb er nooit besteld hoor, maar ze lijken te hebben, wat jij zoekt
Alle reacties Link kopieren
Ik was blij geworden van een grote doos lekkere bonbons
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een beetje uitkijken met allerhande bodylotions etc. Bij mij eindigen dat soort dingen meestal in de kast. Bovendien ruik je sterker als je zwanger bent, dus het stinkt al snel. Ik vind het wel super lief. Mijn tips:
- een leuk, nuchter boek over kinderen krijgen, ik zie hierboven al tips. Te vermijden (wat mij betreft): duik in je weeen (of zoiets dergelijks)
- een bon voor een high tea of zo voor tijdens het verlof of een bon voor de bioscoop ofzo. Ik was redelijk inmobiel tijdens mijn verlof, stukje fietsen ging nog wel, film zou ook leuk zijn geweest
- tijdschriften of een bon voor e boeken (als ze een e reader heeft)
- lekkere thee (als ze daarvan houdt)
- misschien zo'n boek met foto's zodat ze kan zien hoe de baby er in welke fase eruit zien
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wat lief van je. En wat een leuk idee.
Zelfsamenstellen maakt het veel persoonlijker.

-verzorgingsproduct
-geurtje
-kaars
-badolie of badparels
-maskertje om te ontspannen
-chocolade
-non-alcoholisch drankje
-slippers
-tijdschrift
-bloemenbon

Grote strik eromheen met cellofaanpapier in mooie mand verpakt en klaar is Keesje.

Lief kaartje erbij schrijven.
Boek Claudia de Breij - krijg nou tieten
Boek Kluun - help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt
Tijdschrift Kek Mama (vond ik de leukste van alle moederbladen)
Palm Green of wiekse witte 0.0 zijn met dit week lekker verfrissend
Leuke film op dvd
On ja....biosbon, massagebon, bon schoonheidsbehandeling, dagje wellness. Afhankelijk van budget.
Setje theekan, theemok en theesmaak.
Ik vind de meeste dingen die genoemt worden geen bal aan. Maar dat vind ik altijd al. ;)

Ik zou hem dus sowieso zelf vullen met dingen die zij lekker en leuk vind. Dus specifieke merken en hobby en favo eten ( als ze het mag en nu lust).

Lief idee!
Alle reacties Link kopieren
Iets voor tijdens haar verlof zou ik nu nog niet geven, dat diurt nog veel te lang.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin die mij zwangerschapsboeken/tijdschriften geeft zou ik vreemd aankijken en vragen of ze me ongelukkig wilde maken.

Een mand met lekkers is leuk, maar lastig als ze misselijk is (ik kon er in elk geval niet tegen).

Een bon voor manicure/pedicure/massage zou mij vrolijker stemmen. Of niet zwangerschapsgerelateerde tijdschriften. Of samen ergens koffie gaan drinken, dat vond ik wel fijn. Maar je leest het al: vele mensen vele meningen. Jij kent haar het beste.
Een baksteen is nooit alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven