Uitgerekend Maart 2019

21-06-2018 19:01 1385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ben je ook zwanger, begin maart 2019 uitgerekend en heb je zin om mee te praten over alle zwangerschapskwaaltjes, mooie echo's, eerste schopjes en al het andere?

:heart: = kloppend hartje
:duckie: = goede 20-weken echo!
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend :heart: / :duckie: Geslacht Bijzonderheden
snowgirl1 Vierde 25 februari :duckie: Jongen!
1-Aapje 27/29 Tweede 28 februari :duckie: Jongen! Stiefdochter van 6 jaar
83angel 35/39 Tweede 1 maart :duckie: Jongen! 3x MK
commuuk Eerste twee :heart: :heart:
Teckeltje88 30/34 Tweede 1 maart :duckie: Meisje! Vorige keer heftige pre-eclampsie; 38.3 ingeleid;
na bevalling heel ziek geworden
Roffa38 39/40 Eerste 2 maart :duckie: Jongen! MK Feb '18
BoBo1991 26/25 Eerste 2 maart :duckie:
Computersaysno 28/28 Eerste 3 maart :duckie: Meisje!
WalkingLightly 29/36 Eerste 5 maart :duckie: Meisje!
Nijn5 33/34 Eerste 6 maart :duckie: Meisje!
Estzet 30/31 Eerste 8 maart :duckie: Jongen!
Alskar Eerste 8 maart :heart:
Deedee1989 28/32 Tweede 11 maart :duckie: Jongen! MK Dec '17
Baby12345 27/29 Eerste 11 maart :duckie: Meisje! GBS bacterie
Appeltje-- 23 Eerste 16 maart :duckie: HG-zwangerschap
Gebruikersnaam Maart2019

Bluewater81 :hug: , zot-83 :hug:, Vissen86 :hug:, Vlindertjes29 :hug: Susieflower :hug: :hug: :hug:

Pluis_, Claudiaaa32, Marriemar zijn uit de tabel gehaald ivm langere tijd niet reageren. Voeg jezelf gerust weer toe als je weer mee wil schrijven.

Liefs!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:27
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
88.51% gewijzigd
Goedenavond!
Ik heb het topic net gestart. Ik heb gisteren positief getest. Ik zou morgen ongesteld moeten worden dus volgens berekening ben ik 1 maart uitgerekend :-).

Ik moet nog even uit ander topic tabel kopiëren.
Alle reacties Link kopieren
Haha hier gaan we precies gelijk op aapje!! Hopelijk over 9 maanden voor ons beide een prachtig kindje!
snowgirl1 schreef:
21-06-2018 20:11
Haha hier gaan we precies gelijk op aapje!! Hopelijk over 9 maanden voor ons beide een prachtig kindje!
Over 8 :-). Eerste 4 weken hebben we al bijna gehad.
Alle reacties Link kopieren
Haha dat is waar!
Alle reacties Link kopieren
Present :hello:
Alle reacties Link kopieren
Haha mooie NOD dag hebben we aapje en angel!
Voeg jezelf vooral toe aan de tabel :-)
Alle reacties Link kopieren
Zeker mooie nod 2+2 is 4 en mijn 4e zwangerschap voor ons 2e kindje en mijn geluksgetal is 4 dus moet goed komen.

Tabel toevoegen lukt pas volgende week via mobiel is lastig.
Hier ben ik ook :) misschien handig om 1-15 maart te doen gezien de drukte van uitgerekend groepen?
Alle reacties Link kopieren
Roffa38 schreef:
23-06-2018 13:23
Hier ben ik ook :) misschien handig om 1-15 maart te doen gezien de drukte van uitgerekend groepen?
Misschien zelfs 1-10 maart.
Ik vraag het wel even in mod topic
Ik heb het gevraagd maar geen reactie.

Heb net nog keertje getest, ook voor man want daar komt het nog niet binnen. Geen twijfel mogelijk.

Gaan jullie meedoen aan moeders voor moeders? Ik heb me net weer aangemeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb namen ingevuld in tabel en info die ik wist.
Alle reacties Link kopieren
Moeders voor moeders doe ik pas aan mee na de eerste (of misschien pas 2e) echo. Ik wil eerst weten of het goed zit.

Hier is het besef er ook niet staar soms naar de test. Ik had er maar 1 mee op vakantie dus kan ook niet meer testen.
Hoi hoi,
Ik zou het leuk vinden om me aan te sluiten bij deze groep.
Gisteren een positieve zwangerschapstest in mijn handen gehad en ben er nogal beduusd van.
Ik ben in januari bevallen van mijn eerste kindje en deze tweede komt toch wat sneller dan gedacht (tuurlijk hadden we er wel rekening mee gehouden dat het kon natuurlijk en oooh wat is het eigenlijk welkom).
Maar ik weet nog niet zo goed hoe ik me moet voelen eigenlijk.
Heb ook een raar gevoel over hoever ik ben en wat mijn uitgerekende datum ongeveer is, aangezien mijn cyclus enorm van slag is.
Ben 15-4 voor het eerst weer ongesteld geweest, 4 dagen licht bloed verlies, minder dan een normale cyclus voor mij.
22-5 volgende menstruatie, maar daar heb ik 3 weken lang helderrood bloed verlies gehad en nog 3 dagen oud bloed. Gekke menstruatie dus. Tot 15-6 gebloed, daarna gestopt. Gisteren getest en test geeft aan 2-3 wkn zwanger. Dus 4-5 wkn...beetje gek.
Welkom vlindertje! Snap dat dit snel is. Beste vriend van mijn broer heeft er 2 met 11 maanden verschil maar nu ze peuterleeftijd hebben hebben ze veel aan elkaar. Eerste jaar lijkt me wel heftig. Hier straks 2 jaar en een beetje verschil. Zoon is van februari 2017.

Zijn jullie van de eerste voor, na of op uitgerekende datum bevallen?
Alle reacties Link kopieren
Moeders voor moeders heb ik eigenlijk nooit aan meegedaan, denk nu ook niet.
Hier inmiddels klein beetje aan gewend dat ik weer zwanger ben. Beetje vreemd blijft het wel omdat ik nu eigenlijk met 2 kersverse zoontjes had moeten zitten, maar goed. Maandag ga ik maar eens de verloskundige bellen zodat alles geregeld kan worden.
Alle reacties Link kopieren
Ja het blijft vreemd snowgirl. Hier had ik ook al met een kindje van 3 maanden moeten zitten dan zat er tussen de kindjes 18 maanden verschil maar helaas is de realiteit anders en zit er straks (als deze blijft zitten) 2,5 jaar tussen.

Van de eerste ben ik “bevallen” op 41w. Ik mocht ook niet langer als 41w zwanger zijn ivm suiker. Uiteindelijk een keizersnede geworden.

Mij heeft het altijd leuk geleken 2 dicht op elkaar ook wel zwaar maar ze hebben dan straks wat meer aan elkaar.
Ik ben in januari 10 dagen over tijd gegaan..
Alle reacties Link kopieren
Van de oudste precies met 40 weken bevallen en van de tweeling met bijna 21 weken.

Hier zou 2 jaar leeftijdsverschil zijn tussen de oudste en de tweeling nu zal dit 2 jaar en 8 maanden zijn.

Snap dat het voor jou ook allemaal heel vreemd zal zijn angel. Neem je ook binnenkort contact op met de verloskundige?
Alle reacties Link kopieren
Hallo! Ook hier een prilzwangere!

Vanmorgen (eigenlijk 3 dagen te vroeg) een test gedaan en BAM, ik ben zwanger!
Kan het nog amper geloven, maar volgens mij krijgen wij begin maart ons eerste kindje.

Mag ik met jullie meeschrijven?
Welkom Comuuk!

Ik ben 6 dagen over tijd gegaan bij zoon. Ik reken daarom op bevallen rond 10 maart.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook mee schrijven? Volgens berekening ben ik 4 maart uitgerekend van onze eerste.
Welkom commuuk en Alskar zet jezelf maar in de tabel ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven