Zwanger worden september 2018

29-06-2018 22:35 610 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Ik heb even dit account aangemaakt zodat iedereen die mee wilt schrijven alles zelf kan aanpassen in het schema.
In september gaan wij voor een 2e kindje. Tijdens de start bij ons 1e kindje en tijdens mijn zwangerschap heb ik veel gehad aan het forum. Ik zou het erg leuk vinden om dat nu weer te hebben.

Mama's to be :heart: :heart: :heart:
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde/Start # kind Bijzonderheden
Door8731/24:heart: sept2Gaan eerst trouwen
a3131/3222 okt41ma gehad juli 2018
Daneli26/2825 dec31
Scorprion199027/3916 nov21
Pink_Sky34/37 :heart: 33UD 1 Aug?
Mommywensje329/2928 dec3328 aug implanon verwijderd.
Globetrotter9127/32 :heart: 12UD 27 mei
Ikke19890629/25 :heart: 21
CallieB23/30:heart: 11
Tiema127/3315 nov41
Jaanz29/3016 dec31
Bippy-29/28 :heart: 42
Sommige schrijvers zijn uit de tabel vanwege lang niet mee schrijven. Zet jezelf er gerust weer in!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:22
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
40.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond allemaal,

Ik zou het erg leuk vinden om hier lekker te kletsen met dames die graag zwanger willen worden vanaf september. Ik heb erg leuke contacten overgehouden aan het viva forum van voor en tijdens mijn eerste zwangerschap. Onze dochter is nu 14 maanden en zouden het erg leuk vinden als er een broertje of zusje komt voor de kleine meid. Wij gaan eerst nog trouwen net iets daarvoor stop ik met de pil. De vorige keer was ik erg snel zwanger ik hoop natuurlijk dat dat weer het geval is maar ergens vind ik dat juist ook eng. Wie schrijft er mee?
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Afgelopen maand was beetje spannend, want ik had allerlei zwangerschapskwaaltjes maar vandaag toch ongesteld geworden.

Wij willen in augustus/september ook proberen om zwanger te worden van onze eerste. Ik ben al 2 jaar niet aan de pil dus hoef niet eerst nog te ontpillen.

Wel ben ik erg benieuwd of het snel gaat lukken en naar al het nieuwe wat zich met het meebrengt.
Alle reacties Link kopieren
Wat spannend!! Ik ben nu ook net gestopt met de pil maar we fietsen er omheen om het zo maar te zeggen. Is het jullie eerste kindje?
Alle reacties Link kopieren
@Door87 Het wordt dan inderdaad ons eerste kindje.
Ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar ik heb maandag klein beetje heel lichtroze afscheiding gehad en gisteren klein beetje donkerbruine afscheiding.
Verder nog niks, het zet niet door.
Vanaf gisteravond en vanochtend ook erge steken in mijn borsten en mijn man zegt elke keer al dat ze gegroeid zijn.

Blijft toch in je achterhoofd zitten, misschien dan toch nu al ?


Wat leuk dat jullie voor de 2e gaan en mooie leeftijdsverschil krijgen ze dan.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch gewoon een test doen dan weet je het zeker. Bij action kosten ze bijna niks haha.

Ja er zit dan 2 jaar tussen of iets langer je weet maar nooit natuurlijk. Maar bij de eerste was het meteen raak dus dat zit toch in je achterhoofd ofzo.

Ik ben graag heel erg voorbereid en wij zijn net verhuist dus we moeten opzoek naar een nieuwe verloskundige enzo dus we hebben gister al even zitten Google echt heel erg eigenlijk. Maar het geeft mij gewoon rust.
Alle reacties Link kopieren
Ja misschien dat ik die vanmiddag toch maar even ophaal.
Toevallig moet ik a.s. vrijdag ook naar de huisarts. Dus ik ben benieuwd of vandaag wel of niet mijn ongesteldheid begint...

Oh snap ik haha, ik zou dat ook doen! Gewoon dat je in ieder geval al goed voorbereid bent.
Alle reacties Link kopieren
En?
Ik up dit topic maar even. Volgende week wordt mijn spiraaltje verwijderd. Nog meer die vanaf september willen proberen om zwanger te worden?
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden

Hier nog iemand vanaf september. Half augustus de laatste pil genomen dus vanaf nu proberen voor een eerste kindje.
Heel spannend, ik heb echt geen flauw idee hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging. Direct met de laatste pil begonnen met foliumzuur (in multivitamine bij kinderwens).

@ Daneli: jullie eerste kindje?
Bij ons inderdaad ook het eerste kindje en ik vind het heel spannend. In onze directe vriendengroepen zullen wij waarschijnlijk de eersten zijn en onze ouders hebben allebei nog geen kleinkinderen.

Ik heb een koperspiraal dus als het goed is zal mijn cyclus weinig veranderen. Het is vrij regelmatig dus hopelijk zet dat door. Gaan jullie direct van start of wil je eerst even je cyclus afwachten?
Alle reacties Link kopieren
Nee we gaan niet bewust mijn cyclus afwachten. Maar ook niet heel fanatiek proberen meteen. Gewoon een beetje hoe t altijd was maar dan zonder pil.

Heb hier ook al veel gelezen van vrouwen die meteen met ovulatietesten ed starten, dat lijkt me zo'n druk erop leggen vanaf het begin. Dat kan altijd nog als het over een aantal maanden nodig lijkt te zijn...
Ik schrijf graag mee dames!

Wij gaan er ook voor, spannend! We kennen elkaar nog maar kort maar gezien onze leeftijd hebben we geen zin om te wachten. En het was love at first sight en dikke mik. Mijn eerste NOD wordt 19 september. Nu dus even volop aan de slag. :P

Voor allebei de eerste trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Het lijkt mij ook leuk om mee te schrijven.
Volgende week vrijdag laat ik mijn koperspiraal verwijderen.. spannend!

Ik heb uit een eerdere relatie al 2 kinderen, 13 en bijna 15 jaar.
Nu ben ik al jaren samen met mijn huidige man, hij heeft zelf nog geen kinderen.

Is het goed als ik mezelf in de tabel zet?
Leuk, wat meer schrijvers! Volgens mij kan iedereen zichzelf in de tabel zetten. Ik krijg het op mijn telefoon niet voor elkaar, zal het morgen op de computer proberen.

Scorprion, wij staan er hetzelfde in. Hebben geen haast (hoewel, hoe sneller raak hoe leuker natuurlijk) en gaan ook niet gelijk met testen aan de gang.

Pink Sky, spannend gezien jouw oudere kinderen. Denk je dat ze het verwachten om nog een broertje of zusje te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!

Ik schrijf ook graag mee.
Hebben een zoontje van 22 maanden en willen graag een tweede!
Ben sinds juni gestopt met de pil maar mijn cyclus is nog erg onregelmatig.
Heb ik de vorige keer geen last van gehad..

Ik durf ook niet meteen te testen.
Al zovaak toch een paar dagen later ongesteld geworden dat ik mezelf geen teleurstellingen aan wil doen!
En ovulatietesten vind ik nog best een dingetje zo meteen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geprobeerd om mezelf in de tabel te zetten, maar het lukt me niet echt, haha.

Wij gaan ook niet gelijk aan de ovulatietesten. Eerst maar kijken of het zonder lukt.
Wat vervelend dat je cyclus zo onregelmatig is nu Bippy-, hopelijk komt er snel regelmaat in.
Slikken jullie allemaal al foliumzuur?
Ik slik de zwanger worden vitaminepillen van de Etos.

Daneli, we hebben het er een tijdje geleden al wel eens over gehad met de kinderen, dus het zal niet helemaal onverwachts komen denk ik. We denken (en hopen) dat ze het leuk zullen vinden.
Alle reacties Link kopieren
Hoi mommy's

Ik ben helemaal nieuw in de forum, maar ook op het gehele concept forum. Heb nog nooit gebruikt gemaakt van een forum dus is ff nieuw alles.

Maar ik heb afgelopen dinsdag mijn implanon laten verwijderen door me huisarts. Dus wij gaan ook voor een derde. Zou ik hier nog kunnen aanschuiven?
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik wel hoor, we zijn nog niet met een hele grote groep.
Gezellig!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee!

Ik ben begin augustus gestopt met de pil en inmiddels m’n eerste cyclus al gehad, dus vanaf nu willen we er voor gaan. We gaan voor ons eerste kindje, super spannend!

Voor mij is een forum ook helemaal nieuw, maar het lijkt me fijn om het toch met iemand te kunnen delen;)
Alle reacties Link kopieren
Gezellig dames! Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?!

Pink wonen jou kinderen bij jou of heb je co-ouderschap ??
Toch spannend zo een kleintje nog erbij!

Ik slik Kruidvat zwanger. Die mag je voor tijdens en na de zwangerschap gebruiken.
Vorige zwangerschap slikte ik alleen foliumzuur..

Ben je meteen na verwijderen implanon weer vruchtbaar mommy of werkt dat net als de pil nog na?

Spannend zeg ikke! Ik heb bij de eerste ook een account aangemaakt bij het forum
Toch fijn om met iemand te delen.
Vriend is hierin niet altijd de beste gesprekspartner ;-)
Alle reacties Link kopieren
De kinderen wonen bij ons.
Ze gaan om het weekend naar hun vader en een deel van de zomervakantie.

Handig dat je die van de Kruidvat door kan blijven slikken als je zwanger bent, misschien dat ik daar ook eens voor kijk als deze op zijn.

Zijn er al mensen die bijna hun nod hebben of is het bij iedereen pas tegen het eind maand?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.
Ik zou ook graag mee willen schrijven! Sinds feb. Dit jaar gestopt met de pil en in april bleken we zwanger van ons 1e kindje. Helaas is dit een ma geworden bij 8 weken. Na veel verdriet de schouders eronder gezet en weer opnieuw willen we het proberen. Het heeft 56 dagen geduurd voor ik na de opgewekte miskraam ongesteld werd en dit was op 19 aug. Ergens een deze dagen zou ik weer een eisprong moeten krijgen dus heeeeel spannend weer! Aangezien mijn cyclus rommelig was weet ik niet precies wanneer mijn nod is maar volgens mijn app zou ik 19 september mijn nod hebben..

Nou dames heel veel knuffels hopelijk snel zwangere dames hier!!

Groetjes a31
Alle reacties Link kopieren
Gezellig A31!
Verdrietig zeg van je miskraam..
had je een regelmatige menstruatie voor je zwangerschap ?
Is het jullie eerste kindje ?

Ik heb een dezer dagen ergens mijn NOD
Volgens de app over 4 dagen, maar door mijn wisselende menstruatie durf ik nergens meer van uit te gaan.

Heb wel super veel krampen onder in mijn buik als ik in de avond in bed ga liggen...

Wil mezelf morgen proberen in de tabel te zetten.
Nog iemand die ik erin kan zetten?!
Alle reacties Link kopieren
Hoi bippy
Ja dat zijn altijd super verdrietige momenten he.. maar moedernatuur beslist en daar valt niets tegen te doen! Ja ik had een nette regelmatige cyclus voor de zwangerschap dus hopelijk komt dit ook weer terug! Het wordt ons 1e kindje. En bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven