Nieuwsgierig! NUB theorie

05-07-2018 12:18 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dinsdagavond had ik mijn termijnecho. De verloskundige vertelde over de NUB theorie en wilde aan de hand daarvan een voorspelling doen over het geslacht. Ze zei in eerste instantie dat ze dacht aan een meisje, later dacht ze toch een jongen. Het maakt mij helemaal niets uit (ik ben allang blij dat er überhaupt nog een kindje mag komen!!) maar ik ben wel ontzettend nieuwsgierig. Het nubje staat volgens mij maar op twee foto’s:

http://i67.tinypic.com/2ic4e2c.jpg

http://i65.tinypic.com/2qimrtf.jpg

Durft iemand te gokken?
anoniem_196707 wijzigde dit bericht op 05-07-2018 12:23
Reden: Foto toegevoegd
4.23% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik gok een jongetje
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook mijn sterke voorgevoel. Het is misschien ook nog gewoon (te) vroeg voor de nub theorie.... ik ben erg nieuwsgierig aangelegd :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
:D Ik snap het heel goed! Ik krijg zelf een meisje en mijn nubje zag er echt anders uit op de termijn echo.. maar ja.. ik ben geen echoscopiste, dus ik weten doe ik het niet en zoals je zegt is het nog erg vroeg.

Maar als ik een gokje moet wagen, denk ik een jongetje :)
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie vanaf welk gedeelte van de ruggengraat je moet kijken?
Want ik zou zeggen als je de lineaal langs de onderkant legt de nub gewoon evenwijdig is.. dus meisje?

En de mijne? https://ibb.co/k2uTZy
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de jouwe meer evenwijdig dan de mijne... maar je theorie is inderdaad wel ongeveer goed. Denk ik
Alle reacties Link kopieren
Ik zag de uitleg op de website van Ouders van Nu. Als ik daar mijn foto naast leg, twijfel ik niet meer!

Over vier weken gaan we een pretecho doen. Vooral omdat onze dochter het zo graag wil weten. Maar ik ben zelf ook nog steeds heel nieuwsgierig!!
Alle reacties Link kopieren
Lou! Ik heb zo af en toe meegelezen en meegeleefd in jouw eigen topic. Gefeliciteerd met jouw zwangerschap. Zo blij voor jullie!

Ik durf het ook niet echt te zeggen. Hier een meisje (althans we verwachten een meisje haha) wij hadden ook wel echt een andere nub. Ook meer als die van theroid. Wat dat betreft zeg ik een jongetje. Maar ik vind hem ook niet echt omhoog staan, hoever was je op deze foto?
Ik heb ook geen idee Lou, maar wil je feliciteren met deze bijzondere en mooie zwangerschap :) Ik heb je verhaal een beetje gevolgd via je eigen topic. Dat alles maar goed mag blijven gaan! :heart:
Ik denk ook een jongetje, Lou! Gefeliciteerd nog met je zwangerschap!

En bij Theroid denk ik een meisje :)
Alle reacties Link kopieren
Ahh dank jullie wel! Wat lief! Ik ben ook echt superblij met de zwangerschap en een jongetje of meisje maakt uiteindelijk helemaal niet uit. Ik ben gewoon heel nieuwsgierig :lol:. Ik was pas 11+ 4 op die echofoto dus echt wel vroeg voor de nub theorie. Ik wacht gewoon (on)geduldig af. Op 7 aug hebben we een echo!
Alle reacties Link kopieren
Spannend lou! Laat je het tegen die tijd nog eventjes weten hier? Ik ben ook wel erg nieuwsgierig haha. geniet ervan! Dat heb je verdient! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, doe ik!! Maar ik denk dat mijn voorgevoel (jongetje) wel klopt.
Alle reacties Link kopieren
Dat denk ik ook lou!
Alle reacties Link kopieren
De ontknoping... omdat het altijd zo irritant is als je een verhaal hebt gevolgd en je de uitkomst niet te weten komt ;-)

Het is een JONGEN!!
Gefeliciteerd! Jongetjes zijn zo leuk!
Ah leuk Lou! En geen bijzonderheden s verder? Helemaal zoals het hoort :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd lou! Geniet ervan! :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Geen bijzonderheden. Hoewel het een pretecho was, dus niet gericht op medische zaken. Maar het zag er allemaal goed uit :cheer:
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Leuk Lou!!
~ It takes a rad mama to be a father too ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven