Zwanger worden vanaf juli*

12-07-2018 07:50 607 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Hier de doorstart van 'zwanger worden vanaf juli 2018' zodat iedereen zelf de tabel kan bijhouden!


Nu met tabel!
Naam Leeftijd (v/m) NOD Ronde #kind Bijzonderheden
Rosanne 31/30 ? 1 1
-Anna89- 28/34 8 aug 1 1 Nieuwe start na miskraam mei '18
hollandsglorie 33/39 10-11 aug 1 1 2e kindje voor partner
lulu33 25/28 15 aug 1 1
Fairytale1 31/34 18 aug 1 2
FortuneCookie_ 31/35 19 aug 1 1
Kievitje 28/33 20 aug 1 1
Bloempje-89 29/33 20 aug 1 1
Rokje 28/32 25 aug 2 1
larv-2 25/27 30 sept 2 1
antigua_2017 32/32 2 1
Kreeft31 31/36 2 1
waterfall06 1 Hormonen gek na Nuvaring
Dierends 28/31 20-9? 2 1

Zwanger! :cheer2: [/tabel] Hoe de tabel werkt: - Je kopieert het eerste stuk vanaf [ tr ] tm [ /tr ]. - Alle stukjes tussen [ td ] en [ /td ] vul je in met je eigen gegevens. - Plaats deze codes onder de laatste deelnemer, maar voor de code die de tabel sluit ([ / table ])
Naam Leeftijd (v/m) UD Ronde #kind Bijzonderheden
princess_familiar 33/35 1 2
Lau_Ngi 27/27 2 1
Rianneee16 27/31 1 1
Zebrastrepen 34/37 1 1 Nierziekte
WinterDS 27/28 1
Vivaantje93 25/28 4 1 Eerder buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad
Okkiepetite 30/30 2 1 Endometriose
Tamtam831 34/44 ? 1 8
Koetjesenkalfjes 28/29 18 mei 2 1
Iza92 26/29 2 2
Stephanie05 27/33 eind mei 2019 1 1
salacia 31/34 medio september 5 2
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:34
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
66.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Present!

Vannacht ongesteld geworden, dus nu officieel in ronde 1! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal weer!

@zebrastrepen: spannend! Hoop dat het snel raak gaat zijn.
Alle reacties Link kopieren
Super!
Weet iemand hoe we een kolom voor de NOD kunnen toevoegen? :-D

zebra succes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ik heb er zin in!

@zebra; spannend, hopelijk snel een succes.

Ik wil ook graag ongesteld worden zodat we kunnen gaan starten, maar ja nog even geduld. Ik ben eind juni gestopt met de pil. Een paar dagen later een beetje bloed verloren, nu wachten tot mijn eerste menstruatie en daarna starten!
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit!
Ik weet volgens mij hoe je een extra tabel kan toevoegen, maar kan dat nu ff niet doen, want zit op mijn telefoon.

Zebra, spannend! Ik weet nog dat ik de eerste keren seks zonder spiraal zo spannend vond haha.

Ik ben nog hartstikke ongesteld, maar ben echt zoo opgelucht en blij dat mijn lichaam het zelf allemaal weer oppakt en het allemaal nog zelf kan. Dus het kan me eigenlijk niks schelen dat ik leeg loop haha.
Ik heb er nu ook weer echt een goed gevoel over om er weer voor te gaan en sta er weer een stuk positiever in. Hopelijk helpt dat ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kolom toegevoegd voor NOD. En meteen de mijne ingevuld. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat alles (weer) werkt Anna! Hopelijk binnenkort een mooi nieuw ei!
Alle reacties Link kopieren
Zwangerwordenjuli schreef:
12-07-2018 13:44
Fijn dat alles (weer) werkt Anna! Hopelijk binnenkort een mooi nieuw ei!
Oh, dat was ik! ;-)
Alle reacties Link kopieren
@Zebrastrepen, fijn dat je nu echt kan beginnen! Ik word helemaal ongeduldig van het wachten op mijn afspraak volgende week bij de huisarts voor verwijderen implanon.
Ben zo benieuwd hoe lang het duurt voordat cyclus op gang komt

Fijn van het nieuwe topic, tabel ziet er goed uit!
larv-2 wijzigde dit bericht op 12-07-2018 16:56
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat we een aanpasbare tabel hebben! Ik heb mijn NOD er ook in gezet :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn NOD er ook in gezet, 12 augustus. En dan ben ik uitgegaan van mijn cyclus voor mijn eerste zwangerschap, 34/35 dagen. Dus nog even afwachten hoe het gaat lopen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijne ook aangepast naar starten vanaf 19 juli want dan stop ik met mijn AC, ga niet de eerste menstruatie afwachten, we zien wel hoe het loopt vanaf dan!
Alle reacties Link kopieren
@ Okkie, spannend! Jij hebt ook bijna je NOD zie ik. Wanneer ga je eventueel testen?

@Anna, fijn zeg! Dan kun je van hieruit echt starten.

@Larv, bijna weekend... nog maar even!

Ik heb dit weekend mijn NOD. Ben heel benieuwd. Enerzijds of mijn cyclus netjes op gang komt. Anderzijds natuurlijk een heel klein beetje hoop al dat het meteen raak is.
Ik heb de kruidvat 2 voor €5 in huis. Als ik zaterdagochtend niet ongesteld ben ga ik testen.
Alle reacties Link kopieren
Zo spannend dames die bijna hun NOD hebben!!
@koetjes, heb je deze ''ronde'' al gekeken naar je ovulatie? Of gewoon vaak seks gehad?
Alle reacties Link kopieren
Spannend @Koetjesenkalfjes en @Okkiepetite
ga voor jullie duimen :-]
Alle reacties Link kopieren
Check, ook mn NOD ingevuld maar is random gok, hoop zo dat mn cyclus normaal op gang komt meteen maar denk eigenlijk dat t nog wel even op zich laat wachten na zoveel jaren AC...

@Anna89, kan t me zo goed voorstellen haha! Super fijn!

Ik ben begonnen met ovulatie testen, uit pure nieuwsgierigheid of er al iets gebeurt in mn lichaam na het stoppen met de pil. Heb die van de Action, hebben jullie daar ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Super van de tabel!

Ik ben gisteren ongesteld geworden op dag 28. Nieuwe NOD is 8 augustus, zal het even een x aanpassen als ik niet via mijn telefoon op het forum zit.
Alle reacties Link kopieren
Hoi weer allemaal!

Spannend alle ontwikkelingen. Ik had vandaag een positieve ovulatietest! Althans een smiley bij die van CB en een duidelijk streepje bij de dipstick van Zwanger en Kids (maar nog niet zo donker als de controlestreep)

@rooosanne zelf geen ervaring met die van de Action. Merk wel dat ik het fijn vind om ook digitale erbij te gebruiken van CB. Omdat die zo duidelijk is.

Hoe gaan jullie partners ermee om? Bij mijn man is het opeens helemaal gaan leven door die testen. Ook nog wel t enthousiasme van de 1e periode natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
@Roossanne, ik heb geen ervaring met de testen van de action. Heb wel vaker gehoord dat ze negatief blijven.. Ik heb tot nu toe alleen ervaring met de testen van Clearblue en dan binnenkort met die van Sensitest.

@Antigua, leuk he die smiley zien op die CB haha. Je kan ook dat teststripje eruit halen, je kan dan ook een streep zien.
Ik vertel niet tegen mijn partner wanneer de ovulatie is.
Alle reacties Link kopieren
Heb de tabel aangepast.

@iza waarom vertel je dat niet?

@rosanne ik was meteen weer regelmatig ongesteld na heel lang aan de nuvaring, dus het kan hoor!

Mijn man gaat er prima mee om, hij weet toch wel wanneer ik ovulatie heb vanwege mijn klachten in die periode. Gelukkig, ik heb morgen of zaterdag mijn ovulatie dus vandaag al weer lichte misselijkheid, kan weer paar dagen gaan duren helaas. Dan paar dagen wat beter en dan begint de PMS.

@okkie en koetjes :)
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg het niet voor elkaar met de tabel op mn tablet! Wil iemand voor mij aanpassen dat mijn nod op 28 juli is?
Alle reacties Link kopieren
@Iza; nee, we hebben geen ovulatietesten gebruikt. Ben ik overigens ook (voorlopig) nog niet van plan. We willen het voorlopig zo ontspannen mogelijk houden en gewoon alles laten gebeuren, we zien wel hoe het loopt...

@Roosanne; voor mij is het ook een gok hoor. Gebaseerd op het feit dat ik > 10 jaar geleden heel regelmatig een cyclus van 28 dagen had.

@Antigua; super fijn! :cheer2: mijn man is heel nuchter. Hij gaat er ook vanuit dat het een half jaar, tot een jaar duurt voor ik zwanger ben. Hij vind het leuk als ik erover vertel, maar is zelf niet perse bezig met het bekijken van namenlijsten en babyspulletjes. Ikke wel :hyper:
Alle reacties Link kopieren
@kreeft, omdat hij het zelf niet hoeft te weten zei hij haha. En daarnaast voelt dat dan als extra druk om perse seks te hebben dan.
Alle reacties Link kopieren
@Rokje, is aangepast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven