Ik wil bevallen!

15-07-2018 09:33 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok, even van me afschrijven, want ik ben chagrijnig, ben nu 41+1 weken zwanger van de 3de, de andere 2 kwamen precies op de uitgerekende datum, maaar nummer 3 zit blijkbaar nog wel lekker, maar ik ben het wachten zat! Ben gisteren gestript, maar meer dan een klein beetje gerommel leverde dat niet op helaas. Als het morgen nog niet begint, bel ik de vk of ze nog een keer kunnen strippen. Dinsdag moet ik sowieso naar de vk als het er nog niet is, en gaan we kijken hoe verder.
Pfff.. Hopelijk gaat het snel beginnen!
Alle reacties Link kopieren
je man even aan laten prikken. Is nog leuk ook
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Hier 40+6 met hetzelfde probleem! Gisteren succesvol gestript, maar los van een paar weeen geen effect gehad. Ook niet verwacht omdat ik in een week geen extra ontsluiting had gekregen (nog maar 1 cm), waardoor de verloskundige inschatte dat strippen niet een sterk genoege boost zou geven om de bevalling op gang te brengen. Maar ik wil van die buik af en onze zoon ontmoeten! Hier ook dinsdag de vervolgafspraak....
Oh ik begrijp je zo goed! Mijn nr 3 kwam pas met 42+3, met een keizersnede want nog steeds zat alles potdicht. De eerste 2 kwamen met 41+5 en met 41+2. Succes, je kindje komt er nu echt wel snel aan.
Tip: Voetreflex! Ik kon met 40+5 niet gestript worden, 's Avonds voetmassage gehad van man met flink drukpunten bewerken en bevallen met 40+6.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte. Wachten is niet fijn. Zeker niet in de hitte en hoogzwanger.....
Hopelijk heb je een goede bevalling. Vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat wachten is verschrikkelijk... ik ging bij dochterlief 5 dagen maar over de datum, maar bleh.

Bij mij was al afspraak gemaakt voor op te wekken. Toen ben ik als een malle mn huishouden gaan doen (ging eigenlijk niet, want mn bekken waren niet vriendelijke tijdens mn zwangerschap)... maar t heeft wel de weeen opgewekt hihi. Want daar kwam ze alsnog spontaan. Alleen beetje warm om nu ook nog eens van alles te gaan doen haha.

Sterkte!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven