Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Edsheeran!
Ik baal er wel een beetje van, maar ben erg blij dat er duidelijkheid is. Heb nu alleen weinig inzicht in vruchtbare dagen omdat ik eigenlijk altijd regelmatig was.. Zal m'n vriend laten weten dat ie aan de bak mag!
Alle reacties Link kopieren
Edsheeran gefeliciteerd!! :yes:
Alle reacties Link kopieren
@edsheeran, ooooh yessssss!!! En of!!
Gefeliciteerd 🙌🏼
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd edsheeran!!
Shonan schreef:
18-07-2018 16:56
Gefeliciteerd Edsheeran!
Ik baal er wel een beetje van, maar ben erg blij dat er duidelijkheid is. Heb nu alleen weinig inzicht in vruchtbare dagen omdat ik eigenlijk altijd regelmatig was.. Zal m'n vriend laten weten dat ie aan de bak mag!
Balen mag hoor. Dit topic is juist om al je gedachten te kunnen spuien

Zij jullie al lang bezig?
Alle reacties Link kopieren
@Shonan zijn ovulatietesten dan een optie? Of het inderdaad gewoon lekker vaak gezellig maken samen. Ook geen straf toch? ;-D
Alle reacties Link kopieren
maya het gaat goed hier. Heb geen klagen. Moeheid is te doen, duizelingen zijn minder, maar m’n borsten zijn enorm en pijnlijk 😉. Vandaag naar eigen berekening 9+1 zwanger en volgende week donderdag pas de eerste echo en tegelijk de termijnecho ook.
Heb een klein buikje. Maar een tweede schijnt dat eerder te komen.

maris gefeliciteerd! Ik zie duidelijk strepen.
Alle reacties Link kopieren
edsheeran ook van harte gefeliciteerd!

shonan en pindaeter balen zeg weer ongesteld.

arctic dat zou een schimmel kunnen zijn. Maar had je verder ook klachten als jeuk, brandenderd gevoel onderbuik of pijn onderrug? Als het nu weer weg is, dan denk ik dat het geen schimmel is. Eigenlijk hoop ik dat heel erg voor je. En wat goed dat je nu zo rustig bent.
Alle reacties Link kopieren
Shonan en pindaeter wat jammer!

Maris nogmaals gefeliciteerd!
Edsheeran, ook voor jou supernieuws!

Skippykoe, ik hou hoop, maar wens je snel duidelijkheid toe.

Hier nog geen ei gelokaliseerd…..cd17
fredelientje wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jou
Vorige ronde was een schimmel ook het eerste waar ik aan dacht. Omdat het nu de twee ronde met clomid rond dezelfde tijd weer terugkomt begin ik toch te twijfelen.
Ik heb er verder geen klachten van.
Voor de zekerheid heb ik een mailtje gestuurd naar de fertiliteit afdeling

Ik ben ook blij dat ik mij mentaal zo goed voel. Ik hoop dat het zo blijft Want ondertussen vind ik het nog steeds heel jammer dat mijn lijf niet meewerkt. Dat gevoel zal nooit helemaal weggaan ben ik bang
Ed; gefeliciteerd!
Maris; ook gefeliciteerd!

Shonan; ik baal voor je.
Skippy; wat naar die onzekerheid, ik wens je snel zekerheid!

Ik voel me raar en onrustig, misschien morgenochtend eens een testje wagen. Alhoewel ik eigenlijk liever niet vroeg test, omdat ik bij negatief dan hoop houd maargoed! 🤞🏻
Alle reacties Link kopieren
@koekkoek ik duim voor je voor morgen! Laat je het ons weten?

@freddelientje, wens je een mooie echo volgende week.

Nog niet eerder gehoord of dit een symptoom kan zijn maar vandaag dag 7 dpo (sorry) verschillende keren diarree en vanavond alleen maar borrelend gevoel in buik. Heel licht gevoel in baarmoeder.
Verder totaal geen gevoelige borsten. Maar bij mn mk kwam dat geloof ik ook pas in week 5/6.
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu iets meer dan een jaar bezig, 2x zwanger geraakt: 1e x een MA na 13 weken en 2e x leeg vruchtzakje na 8 weken.

Heb alleen ovulatietesten van de action geprobeerd en die werken niet goed bij mij, en ik moet ook zeggen dat ik er licht neurotisch van werd. Zo van: nu MOET het.
Daar werd de seks bij ons echt niet beter van :(
Heb wel een app, maar dat is ook alleen handig als je een regelmatige cyclus hebt
Heftig jaar Shonan!

Hier vanochtend (of eigenlijk vannacht) een testje gedaan; negatief. Als ik dit weekend niet ongesteld word nog maar eens testen. Ik hoopte natuurlijk op een knaltest, voel me enorm zwanger. Maargoed tegenwoordiger ben ik elke maand twee weken zwanger geloof ik 🙄🙃
Alle reacties Link kopieren
@Shonan jeetje wat verdrietig allemaal! Je wordt wel op de proef gesteld he?

@Koekoekk das jammer! Maar wie weet was het nog wat vroeg inderdaad.

@Moos ik heb nog niet eerder gehoord dat dat een symptoom is. Maar hoop het zeker voor je.

@Arcticfox dat klinkt ook erg heftig allemaal!

@Skippykoe dat lijkt me ontzettend vervelend als je cyclus zo onregelmatig is. Kan me voorstellen dat je daar onrustig van wordt.

Volgende week naderen weer een aantal hun NOD. Spannend! Ik duim voor jullie allemaal :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Moos “ verschillende keren diarree en vanavond alleen maar borrelend gevoel in buik. Heel licht gevoel in baarmoeder. “
Dit had ik vorige week, niet diarree maar wel dunner dan gebruikelijk.
Ik had dinsdag een hele witte test in handen en nu aan wachten op menstruatie. Maar ja, bij jou kan misschien wel wat betekenen :)
Klinkt misschien stom, maar ik haal er voor mezelf toch oom hoop/steun uit door te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het niet zo makkelijk gaat
Hoewel ik die weg niemand gun

Ik had antwoord gehad van de fertiliteit.
Zowel de bloeding en die afscheiding is niks om mij zorgen over te maken
Alle reacties Link kopieren
@okkie, echt balen van die witte test, je hoopt dan toch dat het een symptoom kan zijn. Goed dat je het even laat weten, moet niet te veel hopen.

@koekkoek, ik hoop dat je lichaam wat later hcg aanmaakt en dat er alsnog een knaltest komt, wat voor symptomen heb je?

@arctic, fijn dat het niks is om je zorgen te maken. En idd wat zijn de wisselende verhalen steunend.

@shanon, wat een heftig jaar voor jullie. Het zegt wel dat jullie zwanger kunnen worden, en hoop dat drie keer scheepsrecht is! Snap de ovulatietesten druk, maar ergens ook fijn om juist bij onregelmatigheid te weten wanneer je hem kunt verwachten? Normale van sensitest werken goed voor de meeste.
Alle reacties Link kopieren
Edsheeren! GEFELICITEERD!! Hopelijk zijn er snel meerdere die je achtervolgen,.

Ik ben er eigenlijk nu ineens heel rustig onder. Ik heb de afgelopen week ook niet aan testen gedacht en dacht alleen maar ik zie/merk het vanzelf wel.
ik ga er nu gewoon vanuit dat ik een jaar minimaal moet wachten voor dat het lukt *redelijk lang aan de pil gezeten. nu dus 8 rondes gehad en ga er vanuit dat ik dus nog minimaal 4 maanden lang geen kans heb. en sinds ik dat denk ben ik wel rustig!

Dames voor we er door heen zitten! Keep Smiling! Er komt een dag dat jullie en ik met een ontzettend mooi klein babytje in onze handen rond lopen

Spannend voor de dames die binnenkort hun nod hebben! ik zou zeggen volg Edsheeren.!

:hug: :rose: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Arctic fijn dat je zo snel antwoord terug hebt van de fertiliteitsafdeling. Gelukkig geen gekke dingen. Ik gun je zo enorm een mooi klein wonder. Sterkte 😘.

En natuurlijk geldt dat voor alle dames.

Ik herken het gevoel van saamhorigheid die je voelt, doordat meerderen al langer bezig zijn en je je alles kunt delen. Wij waren ook bijna op twee maanden na, bezig om zwanger te worden en dan ineens een positieve test. Dames dikke knuff voor jullie allen. Ik gun het jullie zo erg!
Alle reacties Link kopieren
Arctic nee klinkt niet stom , samen delen met mensen die hetzelfde als jij doormaken is gewoon fijn! Top dat alles in orde is
pindaeter wat knap van he dat je die gedachte switch hebt kunnen maken
freddelientje ben hier al poosje aan meelezen en herinner me jouw blijdschap . Beter laat dan nooit, gefeliciteerd! Hoe gaat me je?
moos tuurlijk als je gaat testen, gaat je hart toch ff sneller kloppen. Ook al kon ik me oprecht niet voorstellen dat wel zwanger zou zijn.
Nog steeds wachtende op menstruatie, nu vooral moe. Het is een hoop wachten in dit proces, dat is me al duidelijk :flag:
Vandaag cd 22 weer heel licht bloedverlies
Alle reacties Link kopieren
@arctic,
hier vanochtend ook een bruine druppel bloed in mn onderbroekie. Afgelopen dagen soort menstruatie achtig gevoel in baarmoeder in ochtend en avond.
Duim voor jou!
Ik moet nog wachten tot 25ste.
Geen gevoelige borsten (denk altijd dat dit symptoom nodig moet zijn ofzo..)
Bij mij is het bloedverlies heel weinig, echt maar een drupje. Wel rood
Hier van de bank geklapt! Succes wachters, hopelijk niet tot over een maand 😉😘

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven