Te vroeg? Zwangerschapssymptonen?

20-07-2018 19:03 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik ben nieuw hier en ben erg benieuwd wat jullie eerste zwangerschapssymptonen waren?
Ik had vorige week dinsdag mijn ovulatie en sinds een paar dagen voel ik me hartstikke raar.

Ineens moe zijn, buikkrampjes, knorrende buik, beetje duizelig zijn. Dit is nu ongeveer 4 dagen bezig, het is niet storend maar fijn is anders.

Kan dit een teken zijn dat ik zwanger ben? :) ik hou mijn hoop niet hoog maar ben benieuwd naar jullie ervaring. Een zwangerschapstest kan ik nog niet doen want daar is het te vroeg voor (toch?)

Graag hoor ik van jullie!
Als je iets graag wilt dan ga je in alles een signaal zien. Het kan, maar het kan ook niet. Nog een weekje geduld meid.
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste symptoom was een positieve test. Bij beide zwangerschappen.

Sorry lieverd, het kan werkelijk alles zijn. Nog even afwachten vrees ik.

Edit: nee voor een zwangerschapstest is het nog te vroeg.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn oudste had ik last van mijn borsten. Elke maand. En dan werd ik weer ongesteld en was ik dus niet zwanger.

Op het moment dat ik wél zwanger was kon ik dat nergens aan merken, behalve aan een positieve test ;-)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij begon 5 dagen voor mijn nod de misselijkheid, en dat ging pas rond de 14 weken zwangerschap weg. Dus ja, het kan. Maar de maand ervoor had ik last van gekke krampen en hoofdpijn, en toen was ik dus helemaal niet zwanger ook al dacht ik dat het symptomen waren.
Gewoon rustig afwachten en volgende week een test doen als je niet ongesteld wordt.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
De symptomen die jij noemt heb ik ook vaak vlak voor mijn menstruatie er aan komt
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
20-07-2018 20:03
De symptomen die jij noemt heb ik ook vaak vlak voor mijn menstruatie er aan komt

Zelf heb ik nooit in mijn hele leven last gehad van menstruatie klachten, kan ook zijn dat dat nu wel ineens is. We zullen zien :)
Alle reacties Link kopieren
Moet zoals t eruit ziet toch eventjes nog wachten. Hihi, bedankt voor de reacties!
Met een early test zou je alvast kunnen testen. Is detest negatief dan wordt er onvoldoende/geen HCG gevonden en daar komen de zwangerschapsklachten vandaan. Dan zou het toeval zijn dat je die klachten heb.
Lacer schreef:
21-07-2018 01:12
Zelf heb ik nooit in mijn hele leven last gehad van menstruatie klachten, kan ook zijn dat dat nu wel ineens is. We zullen zien :)
Ik eerst ook niet, maar sinds ik met de pil gestopt ben is er van alles veranderd. Ook niet elke cyclus precies hetzelfde
Ik begrijp heel goed dat het wachten lastig kan zijn, maar ik zou niet testen voor je nod

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven