Zwanger of niet?

21-07-2018 13:57 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niksnadanoppes
anoniem_373224 wijzigde dit bericht op 22-07-2018 16:00
Reden: Oud
99.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gok op een zeer vroege miskraam.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
Sue-Heck schreef:
21-07-2018 14:00
Ik gok op een zeer vroege miskraam.
Daar houden wij nu rekening mee, maar omdat ze de "kwaaltjes" heeft en het raar vinden dat de streep niet eens lichter werd, twijfelen we enorm.. ze heeft dr bloed ook in de gaten gehouden, en er zat niks anders bij fan "vers bloed" ..
anoniem_373224 wijzigde dit bericht op 21-07-2018 14:07
Reden: Foutje
0.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Die kwaaltjes zeggen helaas helemaal niks, zeker niet als je er zo op gefocust bent. Kwaaltjes zijn niet altijd meteen over als het misgaat, en komen bovendien ook vaak voor bij menstruatie. Een positieve test voor nod die binnen een paar dagen negatief wordt met bloedverlies is toch wel een sterke indicatie voor een hele prille zwangerschap die niet door heeft gezet. Ik wil niet heel negatief doen, maar jullie wel realistisch houden.

Over een dag of twee evt nog eens testen en als die ook negatief is, dan is ze helaas echt niet zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou, hoe moeilijk ook, toch even afwachten en op een later moment weer testen.

En wat er hierboven gezegd wordt..
Ik voelde me zowat elke maand zwanger toen ik het graag wilde worden. De maand waarin het daadwerkelijk zo was, voelde ik me pas na een week of 4/5 dusdanig raar dat ik bedacht misschien zwanger te zijn.

Je lijf kan je enorm voor de gek houden helaas.
de kwaaltjes had je waarschijnlijk niet eens opgemerkt als jullie niet aan het proberen waren zwanger te worden.
Sue-Heck schreef:
21-07-2018 14:00
Ik gok op een zeer vroege miskraam.
Dit. Waarschijnlijk had je het niet eens doorgehad als je niet vroeg getest had. Ik heb ooit gelezen dat 50% van miskramen al gebeurd voor menstruatiedatum en men het dus niet eens weet.
Alle reacties Link kopieren
Vergeetmenietje1980 schreef:
21-07-2018 16:44
de kwaaltjes had je waarschijnlijk niet eens opgemerkt als jullie niet aan het proberen waren zwanger te worden.
Idd, maar wij houden alles bij en delen alles met de donor. Dit waren zijn wensen en daar moeten wij ons ook aan houden dan. Wij hoopte dat iemand hier "ervaring" mee had en het met ons kon delen.

Toch iedereen bedankt voor de reacties en we hopen natuurlijk niet op het ergste maar we vrezen het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven