Na tp van 2 embryo's een erg laag hcg gehalte van 38

11-09-2018 21:52 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Het lukt ons niet om natuurlijk zwanger te raken dus zijn wij al een tijdje in behandeling bij het zkh. We hebben 6 x IUI gehad zonder positief bericht en zijn nu met ivf bezig. Al 7 keer een negatieve uitslag tot ik vorige week niet ongesteld werd. Ik heb toen testen van clear Bleu gehaald en yes ze waren allebei positief!! Vandaag 11-9-2018 moest ik bloed laten prikken in het zkh. De test is positief maar mijn hcg is maar 38. Ze waarschuwde al dat het kan zijn dat er een miskraam aan komt maar dat ik de hoop niet op mag geven want het kan ook nog de andere kant op gaan. Nu moet ik vrijdag weer terug voor een nieuwe bloedtest en we hopen zo dat er een flinke verandering is. Ik had ook echt gevoelige borsten en erg misselijk maar dat lijkt nu ook veel minder helaas. Ik wil heel graag weten of er vrouwen zijn die ook met een lage hcg zijn gestart en later weer flink gingen stijgen??
Ik hoop dat er nog wonderen bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Tja
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bang dat het er niet positief uitziet :-[ vooral ook omdat je kwaaltjes afnemen. Dan gaat het hier altijd fout. Je zou nog een gewone test kunnen doen, kijken of het lijntje duidelijker wordt.
Bij ons deden ze niet aan een bloedtest dus ik weet niet wanneer en hoe hoog mijn HCG was. Maar wat moet dit onzeker voor je zijn. Behalve een :hug: kan ik helaas niet voor je betekenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit twee keer gehad helaas - ook na een IVF traject. De 2e keer was het HCG op dag 15 DPO 92 en 2 dagen later 88. Het werd een biochemische zwangerschap...

Belangrijk is dat het HCG verdubbeld elke 24 uur. En je uitgangswaarde van 38 is idd verontrustend laag, zeker icm afnemende kwaaltjes (al zegt dat laatste niet zo veel, omdat je ook progesterone gebruikt).

Veel moed en sterkte gewenst.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Net op de wc heel licht bloedverlies maar was ook maar een heel klein beetje. De kwaaltjes zijn weer helemaal terug. Heb contact met zkh gehad en moet echt tot vrijdag wachten met bloed prikken en tot die tijd mezelf rustig proberen te houden. Zolang ik geen hevige buikpijn krijg hoef ik niet te bellen. Dan maar veel afleiding zoeken heb op het moment vakantie dus we gaan maar iets leuks doen. Hopelijk verzet dat een beetje mijn gedachten.
Heel erg bedankt voor de lieve reacties.
Alle reacties Link kopieren
Oja deze poging heb ik het helemaal zonder hormonen gedaan
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net de clearbleu test gedaan met weken indicator en er staat helaas niet zwanger. Wat een emotionele achtbaan zeg pfffff
Alle reacties Link kopieren
Pas1979 schreef:
12-09-2018 09:25
Ik heb net de clearbleu test gedaan met weken indicator en er staat helaas niet zwanger. Wat een emotionele achtbaan zeg pfffff
:hug: wat rot zeg

Hopelijk is de volgende poging wel raak! En best positief dat het gelukt is zonder hulp!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben aan de ene kant heel erg blij dat het zeker raak kan zijn. Maar zo verdrietig dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad. Dank je voor je lieve reactie.
Alle reacties Link kopieren
Pas1979 schreef:
12-09-2018 09:45
Ja ik ben aan de ene kant heel erg blij dat het zeker raak kan zijn. Maar zo verdrietig dat ik waarschijnlijk een miskraam heb gehad. Dank je voor je lieve reactie.
Misschien een bemoediging, ik heb 8 miskramen gehad en ook twee gezonde kinderen gekregen.
Dus het kan de volgende keer echt goed gaan!! Soms duurt het alleen langer zou je zou willen.

Maar verdrietig blijft het :hug:
Alle reacties Link kopieren
HCG van 38 is idd niet heel hoopgegvend... >150 spreken wij van een goede positieve zwangerschapstest..

Naar die verwarring.. :( probeer je verwachting laag te houden..
Alle reacties Link kopieren
We gaan er indd niet meer van uit dat dit goed afloopt. Heb steeds meer bloedverlies. Bedankt voor de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ostara, fijn dat het voor jou goed gekomen is! Alleen met IVF zijn je kansen wel beperkt.
TO, hopelijk kan je beetje hoop putten uit feit dát je zwanger kán worden. Ik heb het 2x achter elkaar gehad met terugplaatsingen. De keer daarop was raak. Ik hoop het voor je . Eerst blijdschap en dan de teleurstelling:hug:
Pas, ben je vandaag nog naar het ziekenhuis geweest? Is er nog bloed afgenomen? Is er nog gesproken over een vervolg? Dikke knuffel...
Alle reacties Link kopieren
Ben vrijdag indd weer bloed gaan prikken en hcg was van 38 al naar 2 gedaald. Ik ben heel blij dat ik weinig heb gemerkt van de miskraam wel veel bloedverlies maar totaal geen krampen. Maar wat is dit erg zeg is het eindelijk raak komt er een miskraam. Maar we weten nu wel dat het wel degelijk raak kan zijn. Je bent er echt de hele dag mee bezig en overal zie je ineens van alles wat met baby of zwangerschap te maken heeft. Erg pijnlijk. Ik gun het iedereen maar is wel klote om te zien. Ik moet deze bloeding afwachten en bij de volgende menstruatie mag ik weer gaan bellen voor de eerste echo. Dat de tijd maar heel snel gaat dat we weer verder kunnen. We willen het zo graag!!!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames. Het is ff geleden maar heb vandaag een positieve clearbleu test. Hij geeft 1tot 2 weken zwanger aan. Op één of andere manier voel ik me nu ook heel anders als in september voordat de miskraam kwam. Heb toen ook die test gedaan en die gaf niet zwanger aan en deze al best snel wel. Wij zijn stiekem erg blij maar wachten nog even de 13e af. Dan mag ik hcg gaan prikken. Spannendddd. Ik denk ik laat het eventjes weten.

Liefs pas
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!! :heart:
Ik wens jullie een gezonde en fijne zwangerschap toe!!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn!!! Gefeliciteerd :heart:
Alle reacties Link kopieren
Heb even het topic gelezen en wat hoop ik voor jullie na deze hele lange periode van hoop en emoties dat dit een hele mooie en gezonde zwangerschap wordt!
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Kei lief van jullie. Dank je wel. Wij hopen ook echt dat het nu goed blijft gaan. Ik zal de 13e laten weten hoe de bloedtest is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat spannend!! Ik ga voor jullie duimen!!
Ik hoop het voor je Pas!!!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-12-2018 10:05
Reden: ongepaste opmerking verwijderd
97.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]

Waarom deze lompe opmerking?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-12-2018 10:05
Reden: quote verwijderd
71.30% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven