35+ en zwanger worden in 2019

12-09-2018 22:20 9 berichten
.
anoniem_376030 wijzigde dit bericht op 19-02-2019 22:08
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,
Wij zijn nu bezig om zwanger te worden. 

Mijn cyclus is zo'n 30 dagen gemiddeld.
Vanaf cyclus dag 6 ben ik begonnen met de ovulatie testen van de action.die bleven maar negatief...alleen op dag 8 een dunne paarse lijn..
Ik test elke dag om half 1 ...plas 4 uur niet en drink 2 uur niets.
Sinds vorige week vrijdag begonnen met de clear blue testen maar hier ook geen smiley te zien!.
Verder ben ik al 3 maanden gestopt met de mini pil.
Van ontpillen is er met deze pil dus geen sprake!.

Nu heb ik sinds gisteren, dag 15 last van bloedverlies.

En ja ik ben dus "al" 37 En schrijf gezellig mee!
Xxxx
Alle reacties Link kopieren
Het bloed verlies is dus al opgehouden
En duurde maar 24uur
Hai Mommy,

Leuk dat je meeschrijft!! 😃
Wat fijn dat het vloeien gestopt en dat jouw cyclus weer zo snel op gang is gekomen!

Wat gedisciplineerd dat jij iedere dag op hetzelfde tijdstip een ovulatie test doet!

Heb jij ook nog andere ovulatietesten geprobeerd?


En wordt dit jullie eerste kindje?
Up↗️
Hoi Meiden,

Ik schrijf graag met jullie mee! Ook ik en mijn vriend willen in 2019 voor een kindje gaan. Ik ben inmiddels 35, heb nog geen kinderen en helaas ook nog PCOS.
Toch bleek ik begin dit jaar ineens spontaan zwanger te zijn! We waren hier nog helemaal niet mee bezig dus erg verrast, helemaal omdat mij verteld was dat de kans op een spontane zwangerschap flink verlaagd is.
Helaas heb ik na 7 weken een miskraam gehad, het heeft me wel doen beseffen dat ik het toch wel graag wil. Twijfelde hiervoor regelmatig.
Ik ga deze maand met ovulatie testen beginnen en maar eens kijken wat mijn eigen lijf nou allemaal doet ;-) Doen jullie deze 1 keer per dag? Of ook wel 2 keer,
Hai Elin!

Leuk dat jij meeschrijft!
Wat jammer van de miskraam zeg....

Goed dat je met de ovulatietesten bent begonnen! Gebruik jij 1 keer per dag? En heb je ook al eens getest of 2 testen op een dag (ochtend en avond) een ander resultaat geeft?

Ik heb ze deze maand ook gebruikt en deed 1 per dag. Wel heb ik op een dag het een keer in de ochtend en in de avond getest maar dat gaf bij mij dezelfde uitslag. Ook hou ik al een paar maanden mijn temperatuur bij: als je na een daling, ineens 3 dagen op rijverhoging hebt, dan weet je dat je geovuleerd hebt.
Dat is wel leerzaam en heeft mij echt meer inzicht gegeven in mijn cyclus.
@ Cleidy36
Ik doe ze inderdaad een keer per dag! Wel steeds op hetzelfde tijdstip. Moet er ook nog achter zien te komen of het werkt bij mij ivm de pcos, hij kan dan een soort vals positief geven...
Misschien dat ik het straks wel twee keer per dag kan doen als ik nu niks vind. Temperaturen doe je dan s'ochtends steeds op hetzelfde tijdstip? Ik heb me nog niet helemaal in alles verdiept ;)

En hoe gaat het met @Mommy1981?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Het is hier lang niks geschreven en ik wil graag nog wat schrijven.
Hopelijk krijg ik leuke reacties.
Ik ben 37 en ik en mijn man proberen sinds 2 jaar een kindje te krijgen.
Ik heb al 6 keer iui achter de rug, de laatste was mooi gelukt maar helaas beëindigt met een miskraam.
Dit is helaas pas 2 maanden geleden en ik heb mijn 1 menstruatie na de miskraam gehad en nu wacht ik op de eisprong. Ik gebruik de ovulatie testjes van action tot nu toe alleen maar lichte streepjes.
Ik wil na de miskraam heel graag moeder worden. Deze maand gaan we zelf proberen en als het niet lukt gaan we nog een keer iui proberen.
Hopelijk zijn jullie nu zwanger of al een kindje gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven