Bh's

22-09-2018 19:24 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 8 weken zwanger en helaas past mijn BH niet meer. Cups veel te klein geworden. Ik vind het sonde om een grotere, normale bh te kopen terwijl deze misschien over een paar weken weer te klein is.

Tips? Meegroeibhs?
Ik wil wel voorgevormde cups houden.
anoniem_374974 wijzigde dit bericht op 22-09-2018 19:36
5.31% gewijzigd
Als je geen nieuwe BH wil kopen kan je de te kleine aanhouden.
En als je net 8 weken zwanger bent dan heb je hopelijk over een paar weken niet al ineens kleinere borsten dan nu toch? :-D

Ow oke.

De meegroeiBH dus. Die had je al gevonden op internet.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
22-09-2018 19:37
En als je net 8 weken zwanger bent dan heb je hopelijk over een paar weken niet al ineens kleinere borsten dan nu toch? :-D

Ow oke.

De meegroeiBH dus. Die had je al gevonden op internet.
Als ik nu een grote cup koop is die over aantal weken weer te klein aangezien het goed door groeit...

Die had ik gevonden maar niet voorgevormd dus dat werkt niet voor mij. Dus vraag ik tips, welke evt...
anoniem_374974 wijzigde dit bericht op 22-09-2018 19:58
3.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Anoniem0894 schreef:
22-09-2018 19:40
Als ik nu een grote cup koop is die over aantal weken weer te klein gezien het goed door groeit...

Dat hoeft natuurlijk niet zo te zijn, je borsten hebben een maximum hoe groot ze groeien, en dat gaat niet de volle 40 weken in hetzelfde tempo door :-D
Ik kocht goedkope bh's bij de zeeman en Wibra tot ik 38 weken was en voedingsbeha's in juiste maat heb aangeschaft
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
22-09-2018 20:13
Ik kocht goedkope bh's bij de zeeman en Wibra tot ik 38 weken was en voedingsbeha's in juiste maat heb aangeschaft
Wat ook geen garantie is, want mijn borsten begonnen pas écht te groeien na de bevalling. Ik heb pas goede voedingsbeha's kunnen halen toen zoon al een week oud was :$
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn hele zwangerschap bh’s gedragen van de Hema zonder beugels en ik draag ze nu nog steeds. Wil nooit meer anders.
Ze zijn goedkoop, lubberen niet uit en blijven lang mooi.
Maartje2016 schreef:
22-09-2018 20:27
Wat ook geen garantie is, want mijn borsten begonnen pas écht te groeien na de bevalling. Ik heb pas goede voedingsbeha's kunnen halen toen zoon al een week oud was :$
Ik had er één en de rest trouwens pas gekocht toen borstvoeding liep. Ik was in zwangerschap trouwens al 3 cupmaten gegroeid dus ging er wel van uit dat dat genoeg was haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook voorgevormde, beugelloze bh’s van de Hema gekocht bij 12 weken zwangerschap. Nu ben ik 16 weken en ze passen nog prima. Je bent er wel geld aan kwijt ja, maargoed, dat weet je van te voren.
Alle reacties Link kopieren
Mintel88 schreef:
22-09-2018 21:09
Ik heb ook voorgevormde, beugelloze bh’s van de Hema gekocht bij 12 weken zwangerschap. Nu ben ik 16 weken en ze passen nog prima. Je bent er wel geld aan kwijt ja, maargoed, dat weet je van te voren.

Ach, dat is nog niks vergeleken bij wat het kind zelf gaat kosten. ;-D

Ik heb een grote cupmaat en ik heb 3 keer nieuwe bh’s moeten kopen tijdens de zwangerschap. Ik was een godsvermogen kwijt. Dat was balen, maar ja...liever dat, dan dat ze op mijn knieen hingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een grote cupmaat dus heb wel stevige bh’s nodig
Ik kocht ze via wehkamp BH’s zonder beugel
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er gewoon geld aan uitgeven en niet zeuren daarover. Je wilt toch bh’s die je steun geven, zeker als ze zo hard groeien. Who cares dat het dan maar voor een paar weken is. Ze blijven echt niet je hele zwangerschap zo groeien hoor.
In the end we only regret the chances we didn't take.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven