Zwanger worden winter 2018/2019

27-09-2018 19:54 578 berichten
Voor iedereen die de komende winter zwanger wil proberen te worden.

Tabel = vol!

Naam: Leeftijd: Start/Ronde:POAS:Bijzonderheden
Maisie32Januari ?Dochter mei '17
Pistache27Januari/februari?Zoon augustus '17
Mamabird27januari?Dochter april '18
Peperomioides26Januari ?1e kindje
Saartje-33december/januari ? 1e kindje
Winky2232Januari/ronde 34 apr1e kindje
Shadowfaxx28--Zoon jan '18
Jetski15-januari-2e kindje
SB24--1e kindje, PCOS, hormoonkuur
KokoRose28september-1e kindje



Zwanger! :cheer2: :cheer2:
Naam Leeftijd RondeKindjeUD
Calum1988291231 juli '19
Coon2941begin aug '19
Charly5673311?
Sneeuwwitje863212?
Diamantje123301 1eind aug '19
Herfstblaadje2912eind aug '19
Elin3631begin sept '19
Crosslander27-1-
Blondelady8829-120 sept '19
Budgy32-2nov '19
Nicole3122nov '19
anoniem_63aec5ddaedf9 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 11:45
93.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk die uitjes! Wij hebben eigenlijk niks in de planning... maar wij reizen op zich wel veel dus dan gaat kind(eren) gewoon mee. Dochter heeft met vier maanden al een verre reis gemaakt, haha. Nu is ze nog gratis toch ;)

Zijn jullie al begonnen met foliumzuur? Ik nog niet hoor, maar ik heb al wel de zwangerschapstesten nog klaar liggen van de vorige keer XD
Alle reacties Link kopieren
HIer ligt de foliumzuur wel al klaar, maar begin pas later. Voel nog niet de drang. Zwangerschapstesten liggen volgensmij ook nog ergens, maar waar?! Al sla je me dood :facepalm:
We zijn in juli verhuisd en sommige dingen zijn nog niet boven water.

Ik merk dat ik soms zit met twijfels. Voornamelijk op de momenten als het wat minder gaat.
Mijn vader is vrijdag opgenomen op de ic in het ziekenhuis en het ziet er nog niet echt goed uit. Nu lijkt opeens alles een slecht idee en twijfel ik aan uitstellen. Het zal wel mijn verdrietige humeur zijn, maar vind het lastig deze emotisch dan te delen met mijn vriend. Die neemt makkelijk beslissingen en twijfelt nooit. :sigh:
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Wat naar Pistache! Maar bedoel je dan dat je eerder wil beginnen met proberen of juist dat je het wil uitstellen tot deze onzekere tijd voorbij is? Lijkt me iig heel zwaar, sterkte :hug:

Hier ook nog niet begonnen met foliumzuur, zal het komende maand eens kopen. Zwangerschaps- en ovulatietesten liggen wel al klaar.
Alle reacties Link kopieren
Wat verdrietig Pistache! Bedoel je dan dat je er nu al voor zou willen gaan? Of dat je juist nog even wilt wachten?

Ja testen heb ik ook nog in de kast liggen. Zo'n gek idee om die spanning opnieuw mee te gaan maken. Ik hoop wel dat mijn menstruatie weer op gang komt. Ik was eigenlijk niet van plan om met bv te stoppen. Gelukkig heb ik nog even!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Pistache! Jullie hebben ook geen makkelijke start gehad! Lijk me verschrikkelijk om je kindje zo te zien lijden. Fijn dat het met de juiste medicatie is opgelost en dat je zoontje er nu helemaal geen last meer van heeft.

Ik vind het zo leuk als m’n man ook aangeeft dat hij er zin in heeft. Laatst vroeg hij wanneer ik zou gaan starten met de foliumzuur :heart:

Hoe gaat het met je vader? Is hij nog opgenomen op de IC? Ik hoop dat hij weer wat opgeknapt is! :hug:
Ik kan me voorstellen dat je op dit moment andere dingen aan je hoofd hebt dan je kinderwens en gelukkig hoef je er nu ook helemaal nog geen beslissingen over te nemen.

Zo zie je maar Budgy. Ook al is er niet heftigs aan de hand, het krijgen van een kindje zet je wereld op z’n kop. Die onzekerheid is echt verschrikkelijk, hopelijk inderdaad de volgende keer iets minder zorgen en iets meer genieten.

Inderdaad een vreemd verhaal van je werk. Ik zou zelf ook denken dat het aan de zwangerschap ligt. Zo jammer dat dat nog regelmatig gebeurd.

Mijn dochter is ook geen knuffelkont, nooit geweest ook. Ik vind dat soms jammer, maar om haar te dwingen om te knuffelen vind ik ook wat ver gaan ;) Ik geniet er nu extra van als ze wel met me wil knuffelen.

Foliumzuur: Ik kwam nog een potje tegen van de vorige zwangerschap. Nog houdbaar tot voorjaar 2019, dus die kan ik mooi de komende maanden gebruiken. Ik ben van plan om 1 november te beginnen. Dan ben ik, ook als we eventueel al eind december starten, goed op tijd.
Zwangerschapstest heb ik laatst ook nog gebruikt. Cyclus is de laatste maanden erg onregelmatig, dus ik dacht even dat ik zwanger was. Bleek niet zo te zijn. En natuurlijk word je een dag na het testen gewoon ongesteld :-)
Alle reacties Link kopieren
Hellow!

Met mijn vader gaat het gelukkig weer beter! Hij moet wel voorlopig nog in het ziekenhuis blijven om aan te sterken maar is niet meer in levensgevaar.
Wat een heftige week hier man! Mijn vader, onze auto ging kapot en ik had een tentamen (studeer naast mijn werk). Bijna alles is gelukkig redelijk goed gekomen, ben zelfs geslaagd voor mijn tentamen! Alleen die rot auto nog..

Mijn zoontje was vroeger echt geen knuffelkont, maar begint nu echt méga knuffeltjes te halen. Hij houdt ook van kusjes, met hier een daar een knabbeltje haha.

De zwangerschapstesten zijn hier niet meer gevonden, vriendlief heeft er nog naar gezocht, maar zelfs dat mocht niet baten. We halen als het zover is wel een nieuwe set testen.

Voor mij wordt volgende week extra spannend. Dan moet ik voor het eerst ongesteld worden sinds ik gestopt ben met de pil. Ik denk dat ik mijn eisprong duidelijk heb gevoelt, was echt geen pretje. Gok een cyclus van ongeveer 30/32 dagen. Ondanks ik al 3 cyclussen geen menstruatie meer had mét de pil heb ik nu dus goede hoop! Duimen jullie mee?

Ik merk dat als het even tegen zit in het leven ik vaak gelijk twijfel of we een tweede kindje wel kunnen bieden wat ik graag zou willen. We hebben geen groot huis, willen/kunnen voorlopig niet verhuizen. Kindje zou in het begin op onze slaapkamer komen om daarna een grote slaapkamer te delen met zijn/haar broertje. Vriendlief staat hier 100% achter, omdat het alleen voor de eerste jaren zou zijn. We willen wel ooit verhuizen. Maar ik vind het soms een lastige keuze. Heb het idee dat de wereld om ons heen je als ouder snel veroordeelt om je keuzes.

Voor nu wil ik toch graag jan/februari beginnen. Ik ben veel te arrogant als ik denk dat het gelijk raak zou zijn. Ga er van uit dat het wel even duurt.

Hoever van tevoren gaan jullie starten met foliumzuur?
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het beter gaat met je vader Pistache! Hopelijk sterkt hij snel aan.

Ik snap je twijfels wel, ik heb dat vooral op financieel gebied, ik heb sinds ik een kind heb echt gemerkt dat we voorzichtiger met ons geld om moeten gaan en ben dan soms bang dat we het niet gaan redden. Gelukkig is mijn man daar wel heel nuchter in. En over die kamers, de 3 kindjes van m'n broer (4 en een tweeling van 1.5) slapen allemaal op 1 kamer en dat gaat prima. Voor een kind maakt dat echt niks uit, ik sliep vroeger ook tot m'n 10e met zusje op kamer en heb daar hele gezellige herinneringen aan.

Ooh en ik neem mijn woorden terug over het knuffelen. Zoontje is sinds een week echt zo aanhankelijk naar mij toe, ik weet niet wat me overkomt o_o Steeds armpjes om me heen slaan, tegen me aan liggen... Voor het naar bed gaan hebben we nu steeds een momentje dat we even samen kroelen en ik liedjes zing. Ik hoop zooo dat dit blijft en het geen fase is, ik geniet er zo van!

Foliumzuur ga ik ook 1 nov mee beginnen. Zo spannend he, dan nog 1 ronde en dan gaan we denk ik al proberen. Zo snel ineens!
Alle reacties Link kopieren
.
peperomioides wijzigde dit bericht op 23-04-2020 08:40
Reden: reacties verwijderd ivm herkenbaarheid
99.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heftig pistache! Gelukkig gaat het weer ok met je vader :) en wat knap dat je alsnog je tentamen gehaald hebt!
Ben je inmiddels al ongesteld geworden?

Welkom peper! Spannend zo voor de 1e :) fijn dat je cyclus regelmatig is.

Leuk al die enthousiaste mannen! Hier krijgen we volgende week een dakkapel zodat we straks een ruime kamer erbij hebben. Krijgen daarom ook de vraag of een al een 2e op komst is :P

Fijn dat het knuffelen nog kan bijdraaien, dat geeft hoop :)

Hier weer een lange cyclus, had nog ovulatietesten liggen van de vorige keer (toen was ik ook onregelmatig dus had meteen een grootverpakking besteld). Ben ze dus maar weer gaan gebruiken en heb nu voor de 2e keer m’n piek gevonden. Zat 5 weken en 5 dagen tussen. Wel lang, maar ben blij dat ik wel weer een eisprong heb. Zwangerschapstesten niet in huis, mocht ik ruim overtijd zijn haal ik ze wel bij de drogist op de hoek, anders zou ik me een ongeluk gaan testen ben ik bang.

Ik denk dat ik halverwege dec begin aan foliumzuur. Ik heb die multi mama vitaminen van Davitamon al ik huis.

Oja en twijfelen doe ik niet, ik kan niet wachten om weer te beginnen, stiekem verheug ik me op het zwanger zijn. Al vind ik het wel spannend of het weer allemaal gaat lukken. En ik ben niet zo goed met de newborn baby tijd en heb dat het liefst maar zo snel mogelijk gehad. De combi met 2 probeer ik nog maar even niet aan te denken.
Alle reacties Link kopieren
Welkom peperomioides!
Leuk dat je mee komt praten. Spannend zo een eerste kindje! Ik weet het nog heel goed, voelde heel anders dan nu. Veel minder geduld had ik haha.

@Budgy86, Heerlijk lijkt me een dakkapel! Wij zitten hier een beetje met een kamer tekort. Vriendlief denkt om een trap te maken naar zolder, maar ik weet nog niet wat ik (of de woningbouw) daarvan vindt.
Helaas hier nog geen menstruatie. Mijn lichaam werkt niet meer. :sigh: Ik denk dat ik het nog gewoon maar laat zoals het gaat voorlopig. Ik dacht namelijk zeker van te zijn iets te voelen deze maand, en dan zou ik ergens maandag/dinsdag (uitgaande van de 14 dagen) uiterlijk ongesteld moeten zijn. We duimen!

Ik heb wel nieuwe zwangerschapstesten gekocht! :biggrin: spannend!

Ik vond het een heftige maand. Buiten dat ik nu een maand van de pil af ben, wat me enorm veel buikpijn/hoofdpijn/spierpijn gaf, ook al die chaos privé.
Ik kijk uit naar een rustigere en vooral emotioneel stabielere maand! :hihi:
anoniem_311875 wijzigde dit bericht op 26-10-2018 12:32
Reden: taalfoutje
0.05% gewijzigd
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
.
peperomioides wijzigde dit bericht op 23-04-2020 08:42
Reden: Reacties verwijderd ivm herkenbaarheid
99.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom peperomioides! Heel spannend idd, eerste kindje. Hoewel ik het nu weer even bijzonder vind, was ik net als pistache al zegt veel ongeduldiger. Maar ik vind het wel weer even spannend, vooral hoe het gaat met al een kindje erbij.

Ik ben na de geboorte van m'n zoontje van 4 dagen werken naar 3 dagen werken gegaan, man van 5 naar 4. Vind het zelf een hele goede afwisseling zo.

En pistache, bij mij duurde het na het stoppen met de pil 60 dagen voordat ik ongesteld werd. Heeft denk ik een maand of 5/6 geduurd voordat ik weer een normale cyclus had. Na de geboorte van zoontje ook nooit meer begonnen aan de pil.
Alle reacties Link kopieren
Hier precies hetzelfde, werkte 4 dagen, nu 1 dag ouderschapsverlof per week. Dus ben 3 dagen op kantoor. Mijn vriend is zzp’er en heeft een standaard papadag, dus werkt ook max 4 dagen. Erg fijne balans vind ik zelf!

@herfstblaadje, vorige keer was ik netjes na het stoppen met de pil om de 28 dagen ongesteld.
Nu ben ik echter al maanden niet meer ongesteld, maar pas een maand gestopt met de pil. Ik hoopte zelf dat mijn menstruatie weg bleef door het gebruik van de pil. Helaas was dit dus niet het geval. Met of zonder pil, geen menstruatie.. Geen werkende pistache :nope:
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Welkom peperomioides!

@budgy86 oh ik ben echt een newbornmama! Lekker de hele dag knuffelen, voeden, slapen, kusjes geven en samen zijn. Ik vind juist nu ze ouder wordt en ik weer aan het werk ben een stuk pittiger!

@Pistache91 ja ruimte zou hier ook wel een dingetje zijn. We hebben wel 3 volledige verdiepingen, maar het oppervlak is erg klein. Nouja, komt wel goed. En anders kunnen jullie kleintjes eerst hun kamer een tijdje delen?

Oh en het wachten wanneer je menstruatie op gang komt! Herkenbaar!!

Toen ik met de pil stopte had ik meteen een regelmatige menstruatie. Misschien een dagje eerder of later dan verwacht maar verder kon ik het helemaal uitstippelen. Wist dus toen ook precies wanneer mijn vruchtbare dagen waren :bunny:

Nu geef ik 7 maanden bv en wacht ik nog steeds geduldig op mijn menstruatie. Wij willen wel in januari beginnen, maar kan best dat ik dan nog geen eisprong heb. Ik ben bang dat ik het heel moeilijk ga vinden om dan geduldig te blijven. Dochter was in 1x raak en natuurlijk weet ik dat dat niet vaak voor komt, maar je hoopt dat toch dat het weer zo snel lukt ;)
Alle reacties Link kopieren
Teleurstellend nieuws hier. Geen menstruatie vandaag..

Wat raden jullie aan? Wachten tot er ooit een menstruatie gaat komen, naar de HA gaan om te bespreken dat ik aan de pil en van de pil af al een tijd niet ongesteld ben of een ovulatie test tegenaan gooien? (al heb ik geen idee wanneer je dat zou moeten gokken)

@mamabird, Hoe ga jij dat doen? Want bij jou is er geen menstruatie door de borstvoeding, wss is er wel een eisprong. Ga jij hem opzoeken of vertrouw je erop dat je intieme momenten op de goede momenten zullen komen?

Ik merk dat ik licht gefrustreerd begin te raken over mijn eigen lichaam.. Ik was voor en met zoonlief direct zwanger na de pil. Mét een nette menstruatie vooraf.
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Lastig Pistache! Je kan altijd de huisarts bellen voor advies!

Wij gaan eerst gewoon zonder voorbehoedsmiddelen en kijken wel waar het schip strand. Omdat dochter nog zo jong is, vinden we het niet erg als het even duurt hoor ;)
Alle reacties Link kopieren
.
peperomioides wijzigde dit bericht op 23-04-2020 08:42
Reden: Reacties verwijderd ivm herkenbaarheid
99.66% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welkom Peperomioides!! Leuk dat je je bij ons aansluit! En de eerste die voor een eerste kindje gaat, spannend hoor! Fijn dat je cyclus regelmatig is, dat geeft toch rust. Ik voel mijn eisprong ook niet hoor, ik merk het aan mijn afscheiding en het feit dat ik meer zin heb ik seks. Ik merkte dat alleen pas toen ik geïnteresseerd werd in zwanger worden en er meer over ging lezen, daarvoor was het me nooit opgevallen.
Ik ben minder gaan werken, werk nu 28 uur/week. Ik werk in de zorg en dus onregelmatig. Mijn man kon helaas niet minder gaan werken. Ik vind het nu te doen, maar vind het soms wel pittig om na een avonddienst weer vroeg m’n bed uit te komen als m’n dochter wakker wordt. Als de tweede er is, zou ik misschien naar de 24 uur/ week willen. We moeten wel even kijken of dat financieel ook haalbaar is.

Hoe is het met je vader, Pistache? Is hij weer opgeknapt en thuis?
Wat vreemd dat je nog niet ongesteld bent geworden? Kan het misschien komen door de stress van de afgelopen weken? Daardoor kan je eisprong en dus ongesteldheid verschuiven. Ik zou er een testje tegenaan gooien, dan weet je iig zeker dat je niet zwanger bent. Ik zou het nog even aankijken, maar als jij het prettig vindt kan je altijd even langs de huisarts toch?

Ik ben gisteren begonnen met foliumzuur, jij ook Herfstblaadje?
Vind het toch wel weer spannend. Merk dat het me veel bezig houd. Het zwanger worden/zwanger zijn zie ik totaal niet tegen op, maar de eerste periode met zo’n kleintje… POEH!! En dan ook nog met een dreumes erbij, die de afgelopen weken ook veel aandacht vraagt. Dan begin ik toch te twijfelen of we er wel goed aan doen om voor een tweede te gaan. Voors, tegens, emotie en ratio… :nut: Herkennen jullie dit?

Op dit moment hebben we zeker ruimtegebrek, maar over niet al te lange tijd krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis :cheer: Daar hebben we genoeg ruimte, heerlijk!!
De komende periode zullen we dus druk bezig zijn met klussen/verhuizen en nieuwe meubels kopen, heb er enorm veel zin in!
Alle reacties Link kopieren
Hey dames, wat leuk dat er weer een topic loopt. Hij was me nog helemaal niet opgevallen! Ik heb afgelopen jaar een poos meegeschreven in het Zwanger Zomer 2018 topic. Helaas veranderde en gebeurde er toen een hoop, waardoor we hebben besloten nog even te wachten. Nou hebben we februari in ons hoofd. Maar omdat dit nog niet echt definitief is, blijf ik liever even buiten de tabel. Ik zou het wel fijn vinden af en toe mee te lezen en mee te kletsen :). Het gaat om ons eerste kindje.
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog niet begonnen Maisie, ga morgen even langs de kruidvat.
Ik herken je gevoelens van twijfel wel een beetje, ben ook bang voor een heel zwaar begin, maar merk dat ik het veel beter kan rationaliseren. Toen ik middenin die eerste moeilijke maanden zat dacht ik dat het nooooit meer beter zou worden, maar nu ik terugkijk denk ik, waar maakte ik me druk om, het was maar zo'n korte tijd. Hoop dat ik dat vast kan houden en daardoor ook beter kan genieten van de newborn tijd.

Gefeliciteerd ook met je nieuwe huis! Wat heerlijk om dan helemaal gesetteld te zijn als er een nieuw baby'tje komt.
Alle reacties Link kopieren
En welkom Bumbly! :bye:
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik wil ook wel graag met jullie meeschrijven!

Ben zelf 29, bijna 30 en man is 30. Onze dochter is nu 13 maanden (september 2017) en we zijn wel weer toe aan een tweede.
Ben ook niet zo'n babymoeder, dus die eerste tijd lijkt me wel lastig, zeker met een drukke dreumes in huis. Aan de andere kant lijkt het me ook vreselijk om lang te wachten, dan ben je net uit de luiers en begin je opnieuw.
We zijn nu bezig met de eerste ronde, dus ook weer gestart met foliumzuur etc.
Ik ben benieuwd! Leuk, veel mama's die bezig zijn met een tweede.
Alle reacties Link kopieren
Geen menstruatie hier dames. Best balen zo.

De twijfels die jullie hebben heb ik ook. Voornamelijk omdat ik gewoon een twijfel kont ben en ik een extra maandje hier of daar niet erg zou vinden.
Na al deze tijd dacht ik het van het weekend maar eens aan te halen bij mijn vriend, wat hij ervan zou vinden als we het toch nog even een maandje of twee later doen. Zijn reactie was echter niet wat ik had gedacht, hij was flink geïrriteerd. Gaf aan dat hij het zat was dat ik telkens twijfel en dat hij gewoon vanaf januari wilt starten. Ik weet me niet goed hoe ik me eronder voel, maar blijkbaar zijn mijn twijfels geen onderwerp om met hem te delen.
Uiteindelijk weet ik natuurlijk veel makkelijker dan hij wanneer ik vruchtbaar ben en kan ik het aan de hand daarvan alsnog naar mijn hand uitstellen. Maar dat voelt ook niet helemaal goed.
Voor nu wil ik gewoon éérst heel graag mijn menstruatie terug. Ik voel me in een hormonale disbalans zitten en dat is echt rot. Ik twijfel om eens met de HA te gaan praten, het is té lang geleden nu naar mijn idee. Ik wil ook pas met het zwanger worden/foliumzuur slikken bezig zijn als ik een menstruatie heb gehad.

Buiten dit onderwerp is mijn zoontje echt té leuk dezer dagen. Hij is net uit een sprong en heeft zoveel nieuwe dingen geleerd en eigen gemaakt, ik smelt elke keer opnieuw. Wat een liefde kan je voor je kleintje voelen! :flirting:
Diervriendelijk vlees bestaat niet
Alle reacties Link kopieren
Welkom Bumbly en Calum! Gezellig dat jullie je bij ons aansluiten!

Gewoon lekker meelezen/meeschrijven zoals je wilt hoor Bumbly. Als je toch in de tabel wilt, dan geef je maar een gil. De tabel is nu toch nog niet zo spannnend, maar straks vind ik het wel handig.
Wil je iets meer vertellen over waarom jullie hebben besloten om toch nog even te wachten?

Oh spannend Calum, jullie zijn al begonnen! Leuk! Wanneer verwacht je te gaan testen/ongesteld te worden? Dan zet ik dat gelijk in de tabel. Onze eerste POAS datum 😊
Toch fijn om te lezen dat er meerdere zijn die niet zo’n babymoeder zijn, heel herkenbaar.

@ Herstlblaadje: Dankjewel! Ik heb er helemaal zin in! Wel even puzzelen met het regelen van oppas om te kunnen klussen/verhuizen. Een dreumes met een verfkwast door het huis leek me niet helemaal handig, zou allicht voor wat interessante decoratie kunnen zorgen :lol:

Fijn dat jij het herkend, de gevoelens van twijfel. Merk wel dat, nu we een paar dagen verder zijn, de twijfels toch een heel stuk minder zijn. Denk dat PMS ook een grote rol had in mijn gevoelens. Er zullen altijd goed en slechte dagen zijn en inderdaad is het relativeren daarvan heel belangrijk.
Nog naar het kruidvat gegaan dit weekend?

Heeft iedereen een fijn weekend gehad?
Alle reacties Link kopieren
@Maisie, ik weet niet zo goed wanneer, ik houd alles bij in een app, maar mijn laatste menstruatie was opeens 10 dagen later dan normaal (normaal ongeveer 30/32 dagen, nu opeens 40 dagen). De app zegt nu dat ik 21 november ongesteld zou moeten worden, maar rekent dan wel met 34 dagen. Kan dus ook zomaar iets eerder of later zijn. Ik verwacht ook eigenlijk niet dat het gelijk raak is, zou wel heel toevallig zijn.

December slaan wij waarschijnlijk even over omdat we anders heel dicht bij de uitgerekende datum van dochter in de buurt komen, dat heeft niet echt onze voorkeur. Dus als deze ronde tot niets leidt gaan wij ook in januari weer verder.
Eerst nog een dakkapel laten plaatsen vrijdag en daarna de hele zolder verbouwen, dus ik vind het ook niet erg als het nog even op zich laat wachten.
Vraag me sowieso heel erg af hoe dat gaat zijn, zwanger terwijl er al zo'n muppet ronddrentelt. Mijn vorige zwangerschap was gelukkig heel relaxed, dus hopelijk nu weer! Dan is het wel uit te houden.

@ Pistache, de huisarts bellen kan altijd toch? En als je echt twijfelt, toch maar over hebben thuis. Jullie moeten er wel samen klaar voor zijn. Je weet natuurlijk pas achteraf of die maanden uitmaken, kan net zo goed dat het evengoed niet lukt in die maanden.

Weekend was top, uit logeren geweest bij mijn beste vriendin en haar man en kind, dus quality time met de twee gezinnen gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven