Zwanger worden winter 2018/2019

27-09-2018 19:54 578 berichten
Voor iedereen die de komende winter zwanger wil proberen te worden.

Tabel = vol!

Naam: Leeftijd: Start/Ronde:POAS:Bijzonderheden
Maisie32Januari ?Dochter mei '17
Pistache27Januari/februari?Zoon augustus '17
Mamabird27januari?Dochter april '18
Peperomioides26Januari ?1e kindje
Saartje-33december/januari ? 1e kindje
Winky2232Januari/ronde 34 apr1e kindje
Shadowfaxx28--Zoon jan '18
Jetski15-januari-2e kindje
SB24--1e kindje, PCOS, hormoonkuur
KokoRose28september-1e kindje



Zwanger! :cheer2: :cheer2:
Naam Leeftijd RondeKindjeUD
Calum1988291231 juli '19
Coon2941begin aug '19
Charly5673311?
Sneeuwwitje863212?
Diamantje123301 1eind aug '19
Herfstblaadje2912eind aug '19
Elin3631begin sept '19
Crosslander27-1-
Blondelady8829-120 sept '19
Budgy32-2nov '19
Nicole3122nov '19
anoniem_63aec5ddaedf9 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 11:45
93.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwwitje, kan ik jou feliciteren? Is alles goed gegaan?

Herfstblaadje, bij jou schiet het ook al op! Hoe gaat het?

Dank Nicole, ik hoop dat je je goed blijft voelen! Het lijkt me echt pittig zwanger te zijn met al een kleine waar je voor zorgt.

Budgy, lekkere vakantie gehad? Fijn dat het goed gaat. Voel je je nog steeds goed? En gaat alles volgens plan met de verbouwing?

Saartje, wat mega balen. Hoop dat het snel raak mag zijn voor jullie!

Hier nu ruim 34 weken. Nog 1 weekje werken en dan met verlof. Het gaat over het algemeen goed, maar ik ben wel echt moe en heb sneller rugpijn e.d. Jullie nog tips wat te doen in m'n verlof? (tot de baby er is dan, daarna heb ik m'n handen wel vol denk ik haha)
Alle reacties Link kopieren
Gaat bij jou ook snel blondelady! Lekker toegeven aan je moeheid zou ik vooral doen! En ook vooral veel op de bank chillen, series kijken en boeken lezen. Daar kijk ik met weemoed op terug haha (nu met een peuter niet zoveel tijd voor).
Als je toch wat nuttigs/actiefs wil doen kun je misschien lekkere dingen gaan bakken (had de vorige keer kraamcupcakes gebakken en ingevroren). Laadjes of kasten opruimen of opnieuw indelen vind ik ook altijd bevredigend om te doen. Of iets voor de baby maken, heb zelf een mobiel voor boven de wieg gemaakt.

Hier bijna 38 weken en ben er wel klaar voor. To do list afgewerkt en voel me verder heel goed. Wel wat drama's met middagslaapje van zoontje dus de dagen zijn soms wat vermoeiend. Ben heel benieuwd wanneer ze komt!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de tips herfstblaadje! Ik ga sowieso de commode indelen en andere lades misschien ook wel inderdaad, haha. Goed idee ook van die kraamcupcakes! Zijn die nog even lekker als ze ingevroren zijn geweest? Ik had ook bedacht om wat (simpele) avondmaaltijden te koken en in te vriezen voor de dagen als de baby er is en we te moe zijn om te koken.

Kan me voorstellen dat het met een rondrennende peuter heel anders is ja! Wat dat betreft heb ik het maar luxe. :-D

Bij jou komt het nu erg dichtbij! Laat je het even weten als je bent bevallen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven