Laatste loodjes topic

30-09-2018 20:24 2141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten :).Nu is er niet zo’n topic dus vandaar dat ik hem zelf maar open!

Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo ;-) ) zitten en zin hebben om de schrijven/klagen/juist leuke dingen te delen/etc?

TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat :-D !
Egopost, en misschien ook wel de laatste voorlopig. Mijn wereld is zo verrijkt en tegelijkertijd kleiner geworden met dit nieuwe gezinslid. Heb weinig behoefte aan de buitenwereld, haha.
Onze zoon is na een zware bevalling ter wereld gekomen. We mochten ondanks complicaties vrij snel naar huis. Het is zooo fijn om thuis te zijn. We hebben bijna geen bezoek, en dat vinden we heel fijn. Ik had gedacht dat ik heel veel bezoek zou willen ontvangen. De bevalling ben ik nog aan het verwerkeb, kan er niet eens over praten zonder te huilen. Veel respect voor moeders gekregen. Ik wens jullie het allerbeste en duik weer onder in mn babybubble.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jullie zoon DreamyEzra! En blijf maar lekker nog even in je babybubbel :love:
Alle reacties Link kopieren
DreamyEzra en Envelop, gefeliciteerd!


Verder.. tsja betrapt!
Stiekem bevallen!

Donderdag is de ballon met veel pijn en moeite geplaatst. 42 weken zwanger en nog steeds potdicht van binnen.
Toch in een nacht tijd dankzij ballon naar 2cm gegaan. Zo kon vrijdagochtend de inleiding gestart worden. Het was zoals ik van tevoren hoopte dat de bevalling niet zou worden, groot medisch festijn, maar het maakte mij niet meer uit toen het zover was.

En vrijdagavond rond etenstijd ben ik bevallen van mijn zoon. Ik ben in een dag zo veranderd, echt bizar. Ik ben alles geworden wat ik niet had verwacht.. ik kan uren naar hem kijken.. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd DreamyEzra en Rougelove! Allebei lastige bevallingen zo te lezen, en toch helemaal verliefd op de baby als hij er dan eenmaal is :heart: Geniet van jullie bubbel, lekker een tijdje in blijven zitten!
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
Jaaaaa, van harte gefeliciteerd met jullie zoon RougeLove!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Rougelove! :love: het genieten straalt van het scherm!
Jaa gefeliciteerd Rougelove! Dat werd ook tijd ;-D geniet van je zoon :heart:

Hier vannacht ineens beginnende weeën O_O zo om de 10 min een minuutje maat zwakte later wel wat af. Dus ik denk voorweeën, maar deed toch al wel behoorlijk pijn :| nu af en aan nog een keer een soort wee, trekt vooral door Mn rug via mijn heupen naar mijn benen, rotgevoel.. maar zien hoe t verder ontwikkeld, morgen om half 1 melden voor keizersnee (als het dus niet heeft doorgezet intussen).. kon de klok maar een stukje vooruit :$
Gefeliciteerd beiden!
Alle reacties Link kopieren
DreamyEzra en Rougelove: van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!! Weer twee mooie wondertjes erbij. :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ik was vanmiddag op een kerstmarkt en had bij elke stap onwijze steken onderin mijn buik, ik schrok er even van! Voelde nog niet als weeën, maar opeens schoot door mijn hoofd dat ik me er nog helemaal niet klaar voor voel..

Zulke steken rond het schaambeen hebben eerder met indalen te maken toch..?
Alle reacties Link kopieren
-Dudette- schreef:
16-12-2018 19:22
Ik was vanmiddag op een kerstmarkt en had bij elke stap onwijze steken onderin mijn buik, ik schrok er even van! Voelde nog niet als weeën, maar opeens schoot door mijn hoofd dat ik me er nog helemaal niet klaar voor voel..

Zulke steken rond het schaambeen hebben eerder met indalen te maken toch..?
Ik heb die steken ook sinds de kleine volledig is ingedaald. Blijkt dat er soms dan even een zenuw klem kan zitten omdat baby er tegenaan ligt. Kan geen kwaad maar wel een rotgevoel ;-)
Alle reacties Link kopieren
Mijn baby lag afgelopen week bij een echo nog helemaal niet in mn bekken, totaal niet ingedaald..

Dochter daalde pas bij 9cm ontsluiting in.. zou leuk zijn als deze baby al wat eerder begint :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
Ook hier heerlijk in de babybubbel! :flirting:
Gistermiddag in een behoorlijk tempo bevallen van een geweldige zoon, we zijn intens verliefd!
Ladies die nog moeten succes, ik lees later bij!
Alle reacties Link kopieren
Wow gaat hard ineens. Roos ook van harte! ♡
Gefeliciteerd Roos!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Roos, gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!! Komen steeds meer baby's bij dus :)

Die steken herken ik ook als indalingspijn inderdaad, naar gevoel is dat!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! :flirting:
En dan vanaf hier ook babynieuws: vanmiddag is onze dochter geboren per geplande keizersnede. Het is een grote dame van 54 cm en 8 pond :) ze doet het heel goed tot nu toe, we genieten hier weer ban zo’n lief klein baby’tje :love:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lenne!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lenne! :-)

Hier baby onwijs druk. De afgelopen uren is het nog niet rustig geweest in mn buik. Verder enorme spierpijn in mn hele lijf. Baby, kom maar gewoon! :')
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lenne, met jou ook alles goed na de ks?
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die nog wacht:

https://amberblogt.nl/?p=913

Ik vond het zeer herkenbaar en heb er heerlijk om zitten lachen.
Alle reacties Link kopieren
Onze zoon is geboren, uiteindelijk de dag voor ik ingeleid zou worden! Om kwart voor 1 vannacht braken m'n vliezen, en om 10 voor 9 is hij geboren. Uiteindelijk zonder pijnbestrijding, ik vond de bevalling wel heel heftig maar het ergste is achter de rug nu. Nog wel veel pijn van m'n hechtingen helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven