Laatste loodjes topic

30-09-2018 20:24 2141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik in mijn verlof volop meegelezen (niet geschreven) in een laatste loodjes topic. Vond het altijd leuk om te zien waar anderen zich mee bezig hielden tijdens hun verlof en samen even klagen kan ook opluchten :).Nu is er niet zo’n topic dus vandaar dat ik hem zelf maar open!

Meer zwangeren die in hun laatste loodjes (geen precieze week, als het aanvoelt als laatste loodjes dan is dat zo ;-) ) zitten en zin hebben om de schrijven/klagen/juist leuke dingen te delen/etc?

TO trapt af: nu 35 weken zwanger en net verlof. Eindelijk tijd (en zin en energie) om alles af te maken voor de nieuwe baby! Ben benieuwd hoe het jullie vergaat :-D !
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, mag ik me hier alvast melden? :hello:

Ik ben bijna 35 weken zwanger en sinds afgelopen week met verlof. Eindelijk wat rust in mijn hoofd om aan de lange lijst met baby-klusjes te beginnen, want we hebben nog vrij weinig gedaan.

Ik merk dat de nachten steeds slechter worden en het voelt alsof de laatste loodjes al zijn begonnen. Het zal alleen nog wel even duren... Deze baby lijkt vrij groot te worden dus ik hoop dat ik eerder ga bevallen, maar mijn oudste dochter kwam ook pas met ruim 41 weken (door een inleiding).
Alle reacties Link kopieren
Buongiorno!

Vandaag alweer 39 weken!

Wat jammer Macadamia dat het weer niet heeft doorgezet.. zoals Lulu zegt las ik idd ook ergens dat de grootste kans is dat de bevalling begint als je ontspannen en samen bent.

Ja de buik is wel onhandig nu..nog even doorbijten!

Lulu wat spannend!! Ik hoop dat je nu ergens aan het bevallen bent en dat het strippen dus geholpen heeft :cheer:

Ja het is echt prachtig wonen hier. Heerlijk rustig! Ideaal ook voor kids, kunnen hier heerlijk buiten spelen. Het leven speelt zich ook meer buiten af. Als het mooi weer is, is iedereen buiten. Nu en vandaag heel veel regen, maar van de week eindelijk wat beter :sun:

Hier blijf je dus sowieso 3 dagen in het ziekenhuis na de bevalling. En wordt er dan uitgelegd hoe je je baby moet verzorgen. Er is dus geen kraamzorg thuis! Daarom hoop ik echt op een natuurlijke bevalling deze week. Anders moet mijn mannetje zo veel doen :-| , als ik moet herstellen van een keizersnede. En dan heb ik het nog niet gehad over die kraamvisite die hier zonder afspraak gaat binnen lopen..

Ja Groenisgras het wachten duurt nu lang, he..We zitten hier met z’n tweeën al tegen haar te praten dat het een mooi moment is om er uit te komen :lol:

Welkom Fiona!
Gezellig! Oh bekend die lijstjes hihi. Maar lekker niksen is ook belangrijk :-D . Met 35 weken vond ik het ook al vermoeiend. Maar goed ben al van week 20 minder mobiel. Maar die laatste weken is het inderdaad of de buik is ontploft zoals er hier al meer zeggen haha..

Het weekend is redelijk rustig verlopen voor me. Zaterdag was ik heel erg futloos. Zelfs geen honger, das wel heel bijzonder. Wel blijven mijn darmen maar rommelen en regelmatig bandenpijn, brandend maagzuur en harde buiken. Terwijl ik niet zo veel uitvoer. Gister was ik weer stuk fitter en heb heerlijk uitgebreid gekookt. Maar dan ook weer harde buiken en die darmen.. gisterenavond was ik in bed ook misselijk. Gelukkig toch in slaap gevallen. Maar weer een paar keer badend in het zweet wakker geworden.

Afijn ik ben er echt klaar voor. Ze mag komen :cheer2: . Heb ook al mijn vriendinnen uitgehoord over wat de eerste signalen van de bevalling bij hen was!
Alle reacties Link kopieren
Het schiet al op Principessa! Het klinkt heerlijk wonen daar in Italië. Maar die ongevraagde (kraam)visite, dat zou echt niets voor mij zijn :nooo: Mijn schoonmoeder staat hier al regelmatig voor de deur zonder te bellen en dat vind ik eigenlijk al vervelend.

Ik herinner me van mijn eerste dat ik in de laatste weken heel veel harde buiken en voorweeën had. Maar zelfs na het verliezen van de slijmprop en vruchtwaterverlies moest ik evengoed ingeleid worden met ruim 41 weken. Het zegt dus niet zoveel helaas.
Alle reacties Link kopieren
Welkom Fiona!
Heel bekend al die lijstjes idd! Die heb ik in de eerste 2 weken van mijn verlof af proberen te maken zodat ik klaar was voor de 36 of 37 weken. Inmiddels heb ik daar spijt van, want nu is echt alles klaar en heb ik gewoon niet zoveel meer te doen. Maar goed, bij dochter 1 was ik nog lang niet klaar toen ze zichzelf aandiende, en dat vond ik ook niet chill. Althans, wel dat ze wat eerder kwam dan haar zusje! Dat hele laatste loodjes gevoel heb ik toen nooit gehad!

Helaas heeft het strippen niet veel meer dan harde buiken en wat krampen opgeleverd. Nog steeds is mijn baarmoeder wel gevoeliger dan eerst, maar geen weeën helaas :(
Vrijdag weer een poging!

Dat meer maagzuur herken ik ook Principessa. Is geen Rennie tegen te slikken soms.

Pff tijdens het schrijven van deze post al 3x achter elkaar keiharde buiken. Ik ben er zo klaar mee :'(
Get out baby!!
Alle reacties Link kopieren
Oeh, oké volgens mij ben ik nu wel de slijmprop verloren. De vorige keer begon daarna binnen 6 uur de bevalling!
Zegt natuurlijk helemaal niks. Maar toch. Er is hoop!
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend Lulu!! Ik duim voor je :cheer:

Oh Fiona, dat begrijp ik ook van je schoonmoeder... zou mij ook vermoeien!

Ja ik hoor van allerlei verhalen. Er is gewoon geen pijl op te trekken :P .. Maar geduld hebben...

Tsss die Meghan Markle gewoon bevallen! Zou bijna jaloers worden :D

Vandaag weer flink last van mijn darmen gehad. Maar kon wel een paar keer goed naar de wc. Kan ook een signaal zijn, hoop ik ;-D
Alle reacties Link kopieren
Die is idd wel al bevallen! Ben heel benieuwd hoe hij gaat heten!

Diarree, hoe irritant ook, kan wel een teken zijn van naderende bevalling! Ik duim voor je principessa!!
Alle reacties Link kopieren
Baby nieuws :yes:!
Vanochtend is onze dochter geboren. Ze heeft niet kunnen wachten tot aan de geplande datum. Vannacht kreeg ik weeën, dus naar het ziekenhuis gegaan. Alles zou rustig in gang gezet worden voor de keizersnede, maar toen braken m'n vliezen en bleek de baby in het vruchtwater te hebben gepoept. Dus toen werd er wat meer haast achter gezet, wat ik helemaal niet erg vond 😉. De weeën waren al best heftig en toch voor niks, dus ja..
Prima verlopen allemaal. Dochter is heeel klein, 4,5 pond, maar heeft een goede start gemaakt! Ze is prachtig :love:!

Hopelijk snel meer baby's!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Maud! :cheer2: En wat een klein ukkie, maar dat wisten jullie al toch? Gelukkig is alles goed gegaan. Moeten jullie nog langer in het ziekenhuis blijven omdat ze zo klein is?

Spannend Lulu! Hopelijk komt er snel iets op gang. Bij mij gebeurde er vorige keer na het verliezen van de slijmprop helemaal niets. Bij deze zwangerschap verlies ik al weken af en toe slijm.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Maud!! En wat een kleintje! Succes met het herstel en hopelijk kunnen jullie snel naar huis. Fijn dat ze een goede start gemaakt heeft!

Het zegt idd helemaal niets, het verliezen van die slijmprop. Hij kan zelfs weer aangroeien dacht ik!
Waar ik de laatste weken eigenlijk weinig doe op een dag, had ik vandaag de energie om toch eens die zolder op te ruimen. Ik had me er al bij neergelegd dat dat pas zou gebeuren na de bevalling, maar vind het nu toch wel heeeeel fijn dat het gedaan is. Het enige wat we op zolder doen is de was en verder komen we er niet. Maar vind het toch fijn dat dat nu in alle rust kan ipv tussen de troep.
De rest van de dag daardoor wel last van harde buiken en rug gehad dus daarna maar weer Netflix en een middag dutje :yes:

Hebben jullie nog van die typische to do dingen op je lijstje staan?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Maud!! Wat een mooi nieuws :flirting: ! Geniet ervan :heart:

Hier helaas ook nog weinig actie. Ze trapt wel flink maar voor de rest niks. Ik heb wel wat harde buiken maar dat is inderdaad meestal nadat ik iets gedaan heb. Ik heb ook inderdaad wat meer slijm de afgelopen 3 weken, Fiona.

Jammer inderdaad Lulu geen actie. Maar wel fijn gevoel om toch wat dingen af te werken. Hier moeten ook nog wat dingetjes gebeuren. Het hangt er vanaf hoe ik op sta. Vandaag heb ik wat was weggewerkt. Moet dat morgen opvouwen. Ik moet eigenlijk ook de lakens van de wieg of reiswieg strijken, maar daar heb ik zooo geen zin in :P.

Morgen ga ik in elk geval wat Game of Thrones kijken. Misschien nog een plank ophangen met mijn vriend ;-D.
Hangt van mijn nacht af. Dat brandend maagzuur is wel echt heel vervelend :|
Buonanotte ladies! Hopelijk snel meer babynieuws :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ugh ja strijken is ook zo'n dingetje hier idd. Het liefste doe ik het helemaal niet, maar alle babydingen heb ik in de eerste week van mijn verlof wel gestreken.. toen heel erg toegegeven aan mijn nesteldrang.. haha

Ohh wij hebben vanavond ook weer GoT gekeken. Vond de aflevering wel iets tegenvallen. Ben benieuwd hoe de rest van het seizoen gaat lopen, het is nog maar 2 of 3 afleveringen volgens mij.

Hier trouwens ook een mega actieve baby. Daardoor ook constant pijnlijke steken in mijn baarmoedermond. Voelt alsof ze nu al probeert met haar koppie een weg naar buiten te duwen. Vroeg me heel even af of het niet al weeën zijn omdat het steeds wel rustig is tussendoor en daarna weer een minuutje ongeveer actief. Maar mijn buik gaat echt alle kanten op, dus het is gewoon de baby die zo enorm druk is.
Zo maar eens proberen te slapen. Misschien wordt de dame ook wel rustig.

Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Gefeliciteerd Maud! Hoop dat jullie beide in goede gezondheid nog steeds zijn, van harte!
Hier is het ook nog rustig, vandaag 39+5. Ik had de laatste dagen het wel echt even helemaal gehad, de wereld is zoooo klein, kan nog paar honder meter lopen (met moeite) buik ontploft echt, ook nog paar slechte nachten gehad. Was er even helemaal klaar mee. Gelukkig mijn lieve vriend die dan op tijd naar huis komt, lief voor me is, goed slapen en gaat het weer een stuk beter. Wat ook wel scheelt is dat ik met de verloskundige heb besloten om, als het met 41 weken niet geboren is, in te leiden. Dus nog maximaal 1,5e week en dat vind ik ook nog wel te overzien.
Lekker Lulu, dat je nog wat kan opruimen. Ik zit nu al 7 weken thuis en alles echt alles is nu wel gedaan. Heb gisteren zelfs het babybedje opgemaakt (wat ik eerder onzin vond, en nu nog eigenlijk, want dat doet de kraamverzorgster vast nog een keer en het bedje moet dan ook nog naar onze slaapkamer worden verplaatst).
Mijn baby duwt vooral snachts met dr hoofd zo hard op mijn schaambot dat het echt ontzettend zeer doet. Maar dat is inderdaad als ze heel beweeglijk is. Het zijn ook meer korte heftige steken dan een opbouwende kramp ofzo.
Maar goed, het programma bestaat uit uitslapen, rustig ontbijten en rondje internet, half uurtje yoga achtige oefeningen, dan weer half uurtje tot een uurtje bijkomen en dan is het al weer tijd om na te denken over lunch, dat maken en eten, dan weer even bijkomen, nadenken over wat er aan koken voorbereid kan worden, dat dan doen, dan weer bijkomen en netflixen of uitzending gemist kijken, nog een rondje op het viva forum en dan komt mijn vriend thuis. Vanavond denk ik voetbal meekijken.
Hoe dan ook, blik op nog 1,5e week. Alles wat ze eerder zelf komt is mooi meegenomen. Dan is de druk er ook vanaf en geeft ook wel rust in mijn hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Oh, strijken daar doe ik niet aan. Ik strijk ook eigenlijk nooit. Bij mijn oudste dochter heb ik toen wel alles keurig gestreken, maar dat was eenmalig dus binnen een week lag alles alweer gekreukt in de kast. Dit keer bespaar ik mezelf dat.

Het bedje opmaken doe ik inderdaad ook niet. De kraamverzorger doet dat zelf nog een keer, omdat ze zeker willen weten dat het goed is opgemaakt. Het staat natuurlijk wel heel gezellig en schattig, dat kale matrasje is ook zo saai.

Zitten jullie allemaal al in week 39? Hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten!

Hier beginnen we eindelijk wat dingen af te strepen van het lijstje. De lakentjes en hydrofiele doeken zijn al gewassen, straks de kleertjes maar eens doen. Ik zou het liefst de commode ook alvast inrichten, maar die gebruiken we nog volop voor onze peuter dus dat is niet zo handig.
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik voel je frustratie Macadamia! De wereld is idd zoooo klein als je ineens niet meer zo mobiel bent. Vorige week had ik ook een hele slechte week door precies dat gevoel. Kon 2 dagen alleen maar huilen dat ik wilde dat het nu voorbij was. Daarom heeft de VK ook een strippoging gedaan om e.e.a. op te wekken (wat dus mislukt is). Maar dat gaf me wel wat meer uitzicht op verlossing op de een of andere manier. Vrijdag gaat ze weer strippen en als dat niks teweegbrengt dan wil ik ook een gesprek over hoe nu verder. Kan me voorstellen dat jij het nu ook beter trekt nu je weet dat je met 41 weken ingeleid kan worden!

Al moet ik zeggen dat ik sinds gisteren echt wel een opleving heb qua energie. Daarom dus ook die stomme zolder opgeruimd :yes: En vandaag 'zelfs' mijn dochter lopend naar school gebracht. Dat redde ik de afgelopen twee weken dus niet meer, ook al is het maar 600 meter lopen ongeveer.

Je dagindeling klinkt verder wel prima! Knap dat je nog steeds je yoga volhoudt! Ik vind mijn sokken aantrekken 's ochtends al inspannend genoeg..

Bedje opmaken heb ik wel gedaan, al weken geleden eigenlijk. Maar idd ook vooral omdat het er anders zo saai uitziet met het kale matrasje. Sowieso gebruiken we het matrasje dat we voor de oudste ook gebruikt hebben en heel mooi ziet het er niet meer uit. Hij is gewoon schoon, maar je ziet wel waar ooit ongelukjes zijn geweest zeg maar. Als jullie nog dé tip hebben om dit er uit te krijgen, hoor ik het graag! Ben al met soda en alles in de weer geweest, maar die kringen blijf je zien :(

Vandaag 39+4. Ik heb dus ook echt een kledingcrisis door die ontplofte buik. Niets past meer lekker. Heb wel wat rokken die nog goed zitten, maar met dit weer is dat iets te koud.. Zelfs mijn zwangerschapsbroeken knellen om mijn buik en benen.
Al moet ik zeggen dat ik sinds 2 dagen ook ineens meer vocht vasthoud
Alle reacties Link kopieren
Buongiorno!

Macadamia, Ah wat lief dat je vriend je zo goed helpt. Ik begrijp je frustratie helemaal. Te weinig slaap is echt funest.
Fijn dat je dat je nu een datum hebt dat geeft zeker wat rust. Ja dat schaambot probleem heb ik ook. Vooral bij opstaan om naar de wc te gaan...
Je dag ritme klinkt goed (bijna zelfde als hier), nog ff volhouden, bijna bij de eindstreep! :redrose:

Fiona ik heb alles uitgewassen en alleen de wasknijper afdrukken er uitgestreken haha :P. Ongeveer toen ik net zo ver als jou was. Het wiegje is al opgemaakt. Deze heb ik namelijk geleend van een vriendin hier. En zij had alles gewassen, gestreken en opgemaakt gelukkig. Geen kraamzorg dus ik vrees dat straks flink aan de Google kan.

Lulu, heerlijk lekker genieten van die energie! Straks zijn we waarschijnlijk moe zat...
Heb je gewone soda gebruikt? Hier hebben ze baking soda en daar ben ik al flink mee los gegaan. Misschien werkt dat?
Inderdaad goed navragen de hoe en wat verder!

Ja kleding.. ik ben die broeken helemaal zat. Ze passen nog wel. Ik heb in het begin een broek gekocht die veel te groot was en nu redelijk blijft zitten. Ik heb van mijn schoonmoeder een fleecevest maat xl gekregen en daar verzuip ik nu nog in maar dat zit gewoon lekker Haha. Mijn zus had me ook nog broeken gegeven, zij is langer en deze zitten nu wel goed :). Draag liever jurkjes maar 20 graden vind ik te koud..

Afgelopen nacht heerlijk geslapen, moest maar 2 keer naar de wc. Dus voel me wel fit vandaag. Ben nu kip pesto uit de Airfryer aan het maken. Wij eten hier in de middag warm.

Ik moet zaterdag naar t ziekenhuis als ze er nog niet is. Dan gaan ze strippen of inleiden. Dat is ook wel een fijne gedachte :)
Alle reacties Link kopieren
Zaterdag al! Dan ben je nog geen 40 weken toch? Gaan ze dan al inleiden? Spannend zeg!!
Alle reacties Link kopieren
Poging 3, tekst telkens weg..

Ja klopt ik ben maandag 40 weken ;-D . Ze zijn hier niet zo van het wachten. Vroeger kreeg je gewoon een keizersnede met 40 weken. Wie weet stellen ze dat ook wel voor. Liever niet dus.

Ik heb sinds gisteravond weer jeukbultjes. Ik dacht eerst dat het muggen waren, maar nu heb ik er 3 ontdekt die op een plek zitten dat dat niet kan. Hopen dat ze er snel uitkomt :|
Alle reacties Link kopieren
Lulu, wij hebben ook het oude matrasje van onze dochter, inderdaad vol met vlekken. Sterker nog, het ritsje is ook nog eens stuk. Hij stinkt niet, dus we gaan hem gewoon gebruiken. Mijn hormonen wilden graag een nieuw matrasje kopen, maar ik weet ook dat er binnen een week weer vlekken opzitten. Dus we gebruiken nu deze en dan kunnen we altijd over een jaar een nieuwe kopen als dat nodig is. Geen tips tegen de kringen, volgens mij gaan die er gewoon nooit meer uit.

De niet lekker zittende kleding is erg herkenbaar en dan ben ik nog maar 35+1. Ik loop als ik de deur niet uithoef gewoon in mijn joggingbroek, een bh draag ik helemaal alleen nog maar als ik buiten ben. Ik krijg ook gewoon echt last van mijn buik door die knellende kleding, ook als ik een strak hemd om mijn buik heb.

Principessa, je redt het vast ook zonder kraamzorg! Google en het Viva Forum zijn je beste vrienden :proud:
Wat snel, dat ze je al voor de 40 weken inleiden! De meeste geboortes van eerste kinderen zijn tussen de 40 en 41 weken toch?

Wij hebben morgen een gesprek bij de VK over de bevalling. De baby wordt erg groot geschat, dus we gaan dan ook bespreken of ik evt. eerder word ingeleid. Ik weet nog niet zo goed wat ik zelf wil.
Alle reacties Link kopieren
Maud gefeliciteerd!!!!!! Gaat alles goed? Ben stiekem wel een beetje jaloers hoor.

Wij hebben gisteren een gesprek gehad met de verloskundige en de vervolgstappen besproken. Hij krijgt dit weekend nog de tijd om uitzichzelf te komen. Daarna gaan we kijken of ze kunnen strippen.
Ook nog even een echo gehad. Voldoende vruchtwater en hij zou nu ongeveer 3300 gram zijn. Heel gemiddeld dus. Hij moet ook niet veel groter worden, dat ben ik helemaal niet gewend🤣.
Ik had de afgelopen dagen 2 zieke dochters in huis, dus heb veel op de bank gehangen, daar ben ik eigenlijk wel klaar mee. Maar ik kan lichamelijk ook niet meer zo veel, dus weet niet zo goed wat ik nog op een dag moet doen. Baby mag snel komen!
We wachten nog even af....
Alle reacties Link kopieren
Opzich wel een fijn vooruitzicht, dat het niet veel langer meer gaat duren Principessa. Statistisch gezien wordt een eerste kind volgens mij wel tussen de 40 en 41 weken geboren, dus het is enigszins vroeg. Maar ik zou er nu wel voor tekenen denk ik. Haha

Oh chill, ik ben dus niet de enige met die lelijke kringen in het matrasje. Dat stelt me weer gerust Fiona! Oh en met bh's dragen ben ik ook gestopt sinds mijn verlof. Tenzij ik echt de deur uit moet en veel mensen gaan zien, maar anders draag ik een yoga bh van de HEMA. Zit echt heerlijk! Ondersteunt nog genoeg (want inmiddels cup F...) En ziet er ook nog wel leuk uit. Ook voor de nachtvoedingen straks leek hij me wel handig want kan hem zo omlaag trekken en er een tiet uit halen :idee:

En idd, Google is je beste vriend tijdens zo'n kraamweek! En daarna trouwens ook.. haha

Hoe groot word je baby nu ongeveer geschat Fiona? Die van mij is ook een flinke, maar de laatste schatting is van 33 weken. Toen gaven ze aan dat als ik de 40 weken ga halen (wat ik zaterdag ben) de baby wel richting de 4 kilo zou gaan. Ben benieuwd wat er uit je gesprek morgen komt!

Hoeveel weken ben je nu nici? 3300 gram is idd mooi gemiddeld! Hopelijk zijn je dochters alweer opgeknapt?
Dagen vullen vind ik ook lastig hoor. Vaak probeer ik 1 ding te doen en voor de rest een beetje chillen, bankhangen, netflixen, boek lezen etc. Oh en vaak ook nog wel een middagdutje.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor je dochters Nici! Hoeveel weken ben je nu?

Lulu, de laatste echo was twee weken geleden en we hebben komende maandag de laatste echo. Ze wordt met 40 weken ruim 8 pond geschat. Bij de laatste echo (33+3) was ze al 2700 gram. Mijn dochter werd pas met 41+2 geboren door een inleiding en was toen ook ruim 8 pond, dus de VK verwacht dat ik dit keer ook voorbij de 40 weken zal lopen. Het was een erg zware bevalling, waardoor ik er erg tegenop zie nu deze baby nog groter lijkt te worden.

Ik ben benieuwd wat ze morgen zegt. Ik vermoed dat ze met 40 weken gaan strippen en dan met uiterlijk 41 weken inleiden, maar dat weet ik niet zeker.

Slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ai, ja na een zware bevalling snap ik dat je er nu tegenop ziet! Kun je niet al eerder laten strippen? Mits je eigenlichaam daar al klaar voor is uiteraard. Als je googled zijn er meer dan voldoende succesverhalen te vinden van strippen voor de 40 weken.
Bij mij werkte het niet met 39+1, maar vrijdag gaan ze het nog een keer proberen. Dan 39+6 dus ik hoop dat dan wel werkt!
Bij mij had de VK er geen probleem mee om het al voor de 40 weken te doen omdat de vorige baby groot was, en deze dus ook weer groot. Wellicht dat ze dat bij jou ook doen? En baad het niet, dan schaad het ook niet,toch?

Overigens is een bekende van mij 4x bevallen, en haar makkelijkste bevalling was tevens het zwaarste kind. Het gewicht hoeft niet per se een zware bevalling te betekenen ( dat prent in mezelf maar constant in zodat ik niet zenuwachtig word.. haha)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Maud!

Ik hoop ook maar dat het meevalt bevallen van een zware baby!
Die van mij word op 4300 gram geschat bij 40 weken en er zou worden ingeleid tussen 40 en 41 weken.
Ik hoop dat ze vanzelf komt want zo'n inleiding zie ik ook niet echt zitten.
Volgende week gaan ze proberen te strippen.
Zou blij zijn als alles achter de rug is, dat er niet zoveel verschillende scenarios nog mogelijk zijn haha.

Fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Pfff vreselijk slecht geslapen. Eerst gigantisch brandend maagzuur ( voetbal was misschien wat te spannend) en dan jeuk!!! Nu maar aan het ontbijt..

Nici wat vervelend dat je ook nog 2 zieke meisjes thuis had. Hopelijk zijn ze opgeknapt. Ik voel me nu wel een beetje een zeur :P . Hopelijk komt jullie kleintje snel!

Hihi Lulu de Bh’s hangen hier al maanden aan de wilgen! Had al pijn aan mijn ribben dus een bh maakt dit wel erger. Ik heb een sportbh die geen naden heeft die ik veel draag. Ook wat strakker topjes voor wat steun. Ik ben van E naar G gegaan dus steun is wel fijn....

Spannend Fiona, succes straks bij je gesprek. Hopelijk een bevredigend gesprek!

Oh groenisgras ik hoop voor je dat ze snel komt! Ik was zelf 4,3 kilo en volgens mijn moeder viel de bevalling mee.

Nu meiden ik zit met die jeuk :'( .. zaterdag moet ik al naar het ziekenhuis dus zou ik nu wachten?
Ik dacht eerst dat het muggenbulten waren maar ze blijven jeuken. Het zijn galbulten. Ik heb sinds dinsdag 7 bulten op mijn rechteronderbeen, een op mijn linkerbeen. Een op mijn arm een op mijn borst, twee op mijn buik, een in mijn nek en een op mijn hoofd...heb ze eerder gehad rond de 30 weken, maar toen is het binnen 2 weken weggegaan. En toen had ik er minder...
Ik ga straks sowieso met natuurlijke zeep douchen en goed smeren..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven